• چهارشنبه / ۲۲ دی ۱۳۹۵ / ۱۳:۱۲
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 95102214113
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

دبیر شورای کارگری پلی اکریل:

چیزی از پلی اکریل باقی نمانده است

چیزی از پلی اکریل باقی نمانده است

ایسنا/اصفهان دبیر شورای کارگری شرکت پلی اکریل با بیان اینکه این شرکت با دو هزار کارگر در حال نابودی است، گفت: پرسنل پلی اکریل 96 روز است که هیچ دریافتی نداشته‌اند و هفت ماه معوقات حقوقی دارند.

علیرضا خرمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا در خصوص مشکلات کارگران شرکت پلی اکریل اظهار کرد: مسوولان به جای اینکه مشکلات پلی اکریل را حل کنند صورت مسئله را پاک می‌کنند. پلی اکریل امروز در وضعیت بحرانی است که به کمک دولت نیاز دارد و اگر به داد پلی اکریل نرسند این شرکت پایان می‌یابد.

وی با بیان اینکه پلی اکریل یک شرکت مادر است، افزود: 400 شرکت تولیدی زیر مجموعه پلی اکریل کار می‌کنند و با پایان کار این شرکت بیش از دو هزار نفر بیکار می‌شوند. این شرکت 40 درصد نیاز داخل را تامین می‌کند.

دبیر شورای کارگری پلی اکریل ادامه داد: دولت چند ماه پیش به دلیل مشکلات سهام دار، برای شرکت یک هیات اجرایی زیر نظر وزیر صنعت، معدن و تجارت تعیین کرد که این هیات هم نتوانست کاری انجام دهد و قرار بود 40 میلیارد تومان نیز تزریق شود که 20 میلیارد تومان آن آمد و مابقی اضافه نشد.

خرمی با بیان اینکه پرسنل پلی اکریل 96 روز است که هیچ دریافتی نداشته‌اند،گفت: هفت ماه معوقات پرداختی حقوق داریم و هیچ کسی هم در این زمینه پاسخگو نیست. این در حالی است که قرار بود 10 میلیارد تومان وام توسط بانک ملی و 10 میلیارد تومان توسط بانک  صنعت و معدن پرداخت شود که این موضوع هم انجام نشده است.

وی با ابراز این عقیده که سهام دار این شرکت در خارج کشور و نسبت به پلی اکریل بی تفاوت است، گفت: دولت مقابل سهام دار کوتاه می‌آید و جالب است بدانید که دارایی شرکت اعم از زمین و ویلا در حال جمع شدن است و دیگر چیزی از پلی اکریل باقی نمانده است.

دبیر شورای کارگری پلی اکریل خاطرنشان کرد: کارگران این شرکت دیگر امیدی ندارند و 10- 15 سال از عمر خود را در این شرکت تلف کرده‌اند، چرا که اگر به شرکت همین گونه نگاه شود از بین می‌رود چون نه کسی به فکر آن است و نه مواد اولیه مورد نیاز آن تامین می‌شود این در حالی است که دو کارگاه اکریلیک آن در خاورمیانه بی نظیر است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha