• سه‌شنبه / ۲۴ فروردین ۱۴۰۰ / ۱۳:۱۱
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1400012413527
  • خبرنگار : 30054

قاب عکس سه بعدی که در ایران تولید می‌شود

قاب عکس سه بعدی که در ایران تولید می‌شود

تابلو و قاب عکس‌های بسیاری به عنوان محصولات دکوری و زینت‌دهنده‌ی منزل و محل کار ما تولید شده‌اند.

به گزارش ایسنا، بنابراعلام ویداوین، معیار انتخاب آنها، زیبایی و همسانی آنها با محل نصب است. اما چه چیزی بهتر از این که بتوانیم یک تابلوی منحصربفرد در اتاق خواب و یا منزل و محل‌کار خود داشته باشیم که علاوه بر زیبایی، از یک تکنیک جدید برای تولید آن استفاده شده است که آن را منحصربفرد می‌کند و علاوه بر زیبایی، خاص هستند و می‌توانیم حتی به عنوان یک کادو به عزیزان خود هدیه دهیم؟ کادویی که قطعا تک و غیرتکراری خواهد بود.

قاب عکس سه بعدی ویداوین نسل جدیدی از قاب عکس ها هستند که سه عکس را در خود جای داده اند. تاکنون هر قاب عکس، یک عکس را نمایش می داد اما ویداوین با تولید قاب عکس Canton این امکان را می دهد که سه عکس را در یک قاب قرار دهیم.

این قاب عکس سه بعدی به صورتی تولید می شود که وقتی از سه زاویه مختلف به آن نگاه کنیم، سه عکس متفاوت را مشاهده خواهیم کرد.

این تابلو سه بعدی در دو سایز ۳۰ در ۳۰ سانتیمتر و ۴۵ در ۴۵ سانتیمتر تولید می شود و تلفیقی از چاپ باکیفیت و کار دست است. ویداوین مدت زمانی زیادی را برای تولید هر یک از این تابلو صرف می‌کند.

جنس قاب این تابلوها PVC بوده و پره‌های به کار رفته در آن فلزی هستند و چاپ عکس ها به صورت مستقیم روی پره های فلزی انجام می گیرد. عکسها توسط چاپ فلتبد یا UV چاپ می‌شوند که از باکیفیت‌ترین و مقاوم‌ترین نوع چاپ است.

این قاب عکس سه بعدی یکی از چندین محصولات خطای دید است که ویداوین تولید می‌کند. فعالیت اصلی کارگاه ویداوین طراحی و تولید محصولاتی با محوریت خطای دید است. یعنی محصولاتی که آن چیزی که به نظر می‌رسند، نیستند.

شما اگر در روبروی این تابلو و یا در سمت چپ یا سمت راست آن بایستید، سه تصویر مختلف را مشاهده می‌کنید و این ویژگی باعث می شود که نظر هر بیننده‌ای را به خودش جلب کند. متریال استفاده شده برای تولید هر کدام از این تابلوهای کانتن، بسیار باکیفیت بوده و سال‌ها در کنار این تابلو، لذت خواهید برد.

شما می‌توانید با مراجعه به سایت ویداوین اطلاعات بیشتری در مورد این قاب عکس سه بعدی به دست آورید و نمونه‌های تولید شده‌ی فراوانی را مشاهده فرمایید و با ارسال عکس‌های دلخواه خود، این قاب عکس جذاب را برای خودتان سفارشی سازی کنید.

انتهای رپرتاژ آگهی 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha