به گزارش ایسنا ، علی عبداله پور با اشاره به گرمای هوا و افزایش فعالیت کارگروه بازدید و تعمیرات تخصصی سیستم تهویه قطارها در خطوط هفتگانه مترو، گفت: این کارگروه ها با ثبت خطاهای تکراری در سیستم تهویه به منظور مشخص کردن خطاهای واقعی، اقدام به بازدید تخصصی سیستم تهویه ۶ رام قطار در مدت ۲۴ ساعت کرده و در مجموع ۹۶ رام قطار در سه نوبت توسط همکاران بازدید شدند.
وی افزود: خطاهای واقعی مشخص و بعد از اولویت بندی به شرکت واگن سازی تهران اعلام و رفع شد.
مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه افزود: علی رغم سختیها و کاستیهای موجود در پایانه شهید کلاهدوز، موفق شدیم با مساعدت شرکت واگن سازی تهران، کمپرسور ۱۲ تهویه واگن و ۷ قطار124 را در پایانه شهید کلاهدوز تعویض کنیم.
وی خاطرنشان کرد: معایب ماندگار سیستم تهویه ناوگان خطوط به خصوص خط 4 تا پایان خردادماه سال جاری صفر شد.
وی در خصوص قطارهای نسل قدیم نیز گفت: این قطارها در ساعات اولیه صبح با سرمایش کمتری کار می کنند و خراب نبوده و برای خنک شدن احتیاج به زمان بیشتری دارند.
براساس گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه، عبداله پور تصریح کرد: این موضوع در واگن های جدید بر طرف شده و در حال حاضر خرابی در هیچ کدام از قطارها وجود ندارد.
نایب رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه در پایان از شهروندان و مسافران خواست در صورت مشاهده خرابی کولر قطارها با ارسال پیام به سامانه پیام کوتاه به شماره ۳۰۰۰۴۲۷۷ خط مورد نظر و شماره واگن را که در بدنه قطار نصب شده؛ اعلام نمایند تا در اولین فرصت نسبت به بررسی آن و رفع مشکل اقدام شود.
انتهای پیام
نظرات