• یکشنبه / ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ / ۱۳:۵۸
  • دسته‌بندی: حقوقی و قضایی
  • کد خبر: 1400053121497
  • منبع : قوه قضاییه

ارائه فرصت مطالعاتی از سوی پژوهشگاه قوه قضاییه

ارائه فرصت مطالعاتی از سوی پژوهشگاه قوه قضاییه

پژوهشگاه قوه قضاییه اعلام کرد که به منظور حل علمی معضلات و مشکلات دستگاه قضایی به اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها و دانشجویان دکتری فرصت مطالعاتی اعطا می‌کند.

به گزارش ایسنا، پژوهشگاه قوه قضاییه در این باره اعلام کرده است:

 پژوهشگاه قوه قضاییه درنظر دارد در راستای ایجاد تعامل و تقویت ارتباط بین قوه قضاییه و مراکز علمی و تحقیقاتی و به منظور عملیاتی و کاربردی کردن دانش و یافته‌های دانشجویان دکتری و اعضای هیأت علمی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور در مسائل حقوقی و قضایی، شرایط استفاده از فرصت مطالعاتی در این پژوهشگاه را فراهم کند.

بهره‌گیری از توان و ظرفیت علمی دانشجویان دکتری و اعضای هیات علمی در حل مسائل دستگاه قضایی و آشنایی آنان با مشکلات و معضلات قوه قضاییه، ترغیب پژوهشگران به انجام تحقیقات در محورهای مرتبط با نیازهای عینی دستگاه قضایی، استفاده موثر و مفید از امکانات و بانک‌های اطلاعاتی قوه قضاییه، انتقال یافته‌های جدید دانش و فناوری دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی به دستگاه قضایی از دیگر اهداف پژوهشگاه قوه قضاییه در اعطای فرصت مطالعاتی به دانشجویان دکتری و اعضای هیات علمی است.

پژوهشگاه قوه قضاییه ضمن فراهم کردن دسترسی پذیرفته‌شدگان به اطلاعات و داده‌های پژوهشی مورد نیاز، از تجارب آن‌ها در حوزه‌های تخصصی مرتبط با نظام مسائل قوه قضاییه بهره گرفته و دستاوردهای آنان را برای بهره‌برداری قضات، مدیران قوه قضاییه و جامعه حقوقی به چاپ خواهد رساند.

بر این اساس از علاقمندان واجد شرایط دعوت می‌شود با مراجعه به سامانه مدیریت پژوهش و نوآوری قوه­ قضاییه به نشانی www.ris.jri.ac.ir و ثبت نام در آن، ضمن مطالعه دقیق مفاد شیوه‌نامه‌های پیوست، موضوعات خود را بر اساس اولویت­‌های نظام مسائل قوه­ قضاییه انتخاب و پس از تکمیل کاربرگ درخواست اولیه، مدارک و مستندات علمی و پژوهشی مورد نیاز را ارسال کنند.

متقاضیان همچنین می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به تارنمای پژوهشگاه قوه قضاییه به نشانی www.jri.ac.ir بخش فرصت‌های مطالعاتی مراجعه کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha