• شنبه / ۶ شهریور ۱۴۰۰ / ۱۳:۲۴
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1400060604097
  • خبرنگار : 30054

با هزینه‌های ساخت‌ آگهی و تیزر تبلیغاتی آشنا شوید

با هزینه‌های ساخت‌ آگهی و تیزر تبلیغاتی آشنا شوید

اگر به گذشته برگردید و به انتخاب‌هایتان نگاه کنید، بی هیچ شکی تأثیر تبلیغات را در آن‌ها خواهید دید! همه ما عموماً چیزی را انتخاب می‌کنیم که دیگران درباره‌اش حرف بزنند و تبلیغش کنند. 

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام آنی بین رسانه، اگر می‌خواهیم در دنیای کسب و کار بیشتر دیده شویم و محصولاتمان انتخاب شوند، به تبلیغات نیاز داریم؛ به اینکه محصول ما را با نقاط قوتش ببینند و مزیت‌هایش را نسبت به رقبا بشناسند. ما نیاز داریم که «انتخاب شویم» و برای رسیدن به این نقطه باید «هزینه» کنیم. 

هزینه‌های تبلیغات چطور محاسبه می‌شود؟

هر گروه تبلیغاتی‌ شیوه‌های قیمت‌گذاری خودش را دارد؛ قیمت‌ها بر اساس ابعاد پروژه (بزرگی و کوچکی آن)، زمان (زمانی که نیروهای متخصص در هر بخش برای ساخت تیزر می‌گذارند، مثل فیلم‌برداری، کارگردانی، تدوین و ...) و ابزار لازم برای کار (تجهیزات سینمایی، دوربین‌ها و نرم‌افزارها و ...) تعیین می‌شوند. 

کانون آنی‌بین برای تولید آگهی و تیزر تبلیغاتی همراه شماست

آژانس تبلیغاتی کانون آنی‌بین این مسیر را برایتان هموار می‌کند؛ به شما کمک می‌کند با انتخاب یک آگهی تبلیغاتی درست، به هدفتان برسید. 
کانون آنی‌بین برای هر پروژه با بررسی دقیق میزان انتظار سفارش‌دهنده، برآورد هزینه و زمان و نیروی لازم برای کار، به نسبت امکانات به‌روز خود، قیمت تعیین می‌کند.
آژانس تبلیغاتی کانون آنی‌بین آگهی و تیزرهای تبلیغاتی را در چند نوع ارائه می‌کند که همگی برای پخش در صدا و سیما و پلتفرم‌های دیگر، مثل سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی از استانداردهای لازم برخوردارند. 
اگر عجله دارید و می‌خواهید طی چند روز یک تیزر تبلیغاتی داشته باشید، سرویس اکو (eco) مناسب‌ترین گزینه است. اگر به‌اندازه وقت دارید، کلاس‌های A و  B  و  C در خدمت شماست. در این کلاس‌ها خدمات بیشتری ارائه می‌شود که کار نهایی را کامل‌تر و بی‌نقص‌تر کند.

جداول تعرفه ساخت تیزر و آگهی تبلیغاتی را مشاهده کنید + نمونه تیزرهای ساخته شده

تیزر و آگهی تبلیغاتی کلاس‌ A

 در کلاس A یک ویدئوی درجه‌یک با ابعاد تصویر  ۴Kیا  UHD انتظارتان را می‌کشد؛ ویدئویی با تجهیزات سینمایی مدرن، همراه با استوری‌بردی که مسیر یک آگهی تبلیغاتی حرفه‌ای را برایتان پیش‌طراحی می‌کند؛ سناریویی که با یک تیم کارگردانی متخصص، با هنروران و گویندگان نام‌آشنا در صحنه‌ای جذاب با دکوری مناسب محصول شما اجرا می‌شود. برای مشاهده جدول تعرفه به وبسایت آنی‌بین سر بزنید.

تیزر و آگهی تبلیغاتی کلاس‌ B

در کلاس B هم همان خدمات کلاس اول ارائه خواهد شد؛ همچنان یک تیم تولید متخصص ناظر و سازندهٴ تیزر تبلیغاتی محصول شماست. تنها تفاوت‌های اندکی با سرویس اول وجود دارد، مثلاً ابعاد تصویر FullHD است یا در این کلاس ـ  برخلاف کلاس A ـ انیمیشن، مدل‌سازی یا رندر سه‌بعدی وجود ندارد؛ البته حسن این سرویس به قیمت آن است. برای مشاهده جدول تعرفه به وبسایت آنی‌بین سر بزنید.

تیزر و آگهی تبلیغاتی کلاس‌ C

در کلاس C   کیفیت کار افت نمی‌کند؛ همچنان ویدئویی تحویل می‌گیرید با استانداردهای کافی برای صداوسیما. البته برای کاستن از هزینه های پروژه برخی موارد مانند استوری بود حذف شده و تیم تولید کوچکتری به کار گرفته خواهد شد. برای مشاهده جدول تعرفه به وبسایت آنی‌بین سر بزنید.

تیزر و آگهی تبلیغاتی کلاس‌ eco

در کلاس اکو در زمانی کمتر ویدئوی باکیفیتی از محصول داریم. این کلاس ساده و سریع و اقتصادی هزینهٴ کمتری در بر دارد و تیزر تبلیغاتی شما سریع‌تر به دستتان می‌رسد. 
لازمهٴ ساخت هر تیزر تبلیغاتی در هر کدام از این سرویس‌ها  نیرو و زمان و ابزار مناسب است.
برای اطلاع از قیمت‌ها و دریافت اطلاعات بیشتر به سایت آژانس تبلیغاتی کانون آنی‌بین  anibeen.com سر بزنید.

انتهای رپرتاژ آگهی