• دوشنبه / ۲۹ شهریور ۱۴۰۰ / ۱۲:۰۷
  • دسته‌بندی: علم
  • کد خبر: 1400062921514
  • خبرنگار : 30057

موفقیت ۱۶ تیم برای جذب سرمایه ۵۰ میلیاردی در دوشنبه‌های استارت‌آپی

موفقیت ۱۶ تیم برای جذب سرمایه ۵۰ میلیاردی در دوشنبه‌های استارت‌آپی

مدیر توسعه اکوسیستم صندوق نوآوری و شکوفایی از جذب نزدیک به ۵۰ میلیارد تومان سرمایه از سوی ۱۶ تیم حاضر در رویداد دوشنبه‌های استارت آپی خبر داد.

به گزارش ایسنا، مصطفی بغدادی در رویداد آنلاین دوشنبه‌های استارت‌آپی و پیوند فناوری‌های نوین ساختمان (پراب تک) که در محل صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار شد، با بیان اینکه برای دومین بار به فناوری‌های مربوط به صنعت ساختمان در این رویدادهای فناورانه پرداخته شده است، افزود: امروز سی‌امین رویداد دوشنبه‌های استارت‌آپی برگزار می‌شود و ششمین رویداد پیوند فردا سه شنبه ۳۰ شهریور ماه برگزار خواهد شد.

وی ماموریت صندوق نوآوری را تامین مالی اکوسیستم مالی به صورت مستقیم برای شرکت‌ها و مجموعه‌های دانش بنیان‌ عنوان کرد و ادامه داد: در این مسیر درصدد هستیم که خدمات و سرویس‌های این صندوق به کل اکوسیستم نوآوری و فناوری کشور تعمیم یابد و برگزاری رویدادهای دوشنبه‌های استارت‌آپی در این راستا است.

بغدادی، ادامه داد: بر این اساس در این رویداد طرح‌ها و ایده‌های سرمایه پذیر و غیر دانش بنیان به سرمایه گذاران بخش خصوصی، عاملین صندوق نوآوری چون صندوق‌های پژوهش و فناوری، صندوق‌های جسورانه و بورسی ارائه می‌شود.

مدیر توسعه اکوسیستم صندوق نوآوری، برگزاری رویداد پیوند را نیز در راستای پر کردن یک خلا در اکوسیستم نوآوری دانست و اظهار کرد: در این رویداد سعی می‌شود افرادی که محصولات قابل عرضه ندارند، ولی ایده‌های قابل توجهی دارند و نیاز به دریافت خدمات شتابدهی و یا سرمایه بذری برای توسعه کسب و کار خود دارند، به سرمایه گذاران و شتابدهنده‌ها معرفی شوند.

بغدادی با بیان اینکه در ۲۹ رویداد دوشنبه‌های استارت‌آپی میزبان بیش از ۲۰۰ تیم استارت‌آپی بودیم، یادآور شد: تعداد ۵۷ تیم نزدیک به ۳۶۳ جلسه B۲B برگزار کردند که از این تعداد تیم، ۱۶ تیم موفق به جذب سرمایه نزدیک به ۵۰ میلیارد تومان شدند و ۱۴ تیم دیگر در حال مذاکره برای جذب حدود ۲۹ میلیارد تومان هستند.

وی با تاکید بر اینکه در رویداد پیوند نیز ۳ تیم موفق به عقد قرارداد شدند، گفت: در رویداد پیوند حوزه صنعت ساختمان ۲ تیم موفق به عقد قرارداد شدند.

به گفته این مقام مسوول در رویداد "استان‌آپ" دو تیم موفق به توافق اولیه برای جذب سرمایه شدند.

مدیر توسعه اکوسیستم صندوق نوآوری تاکید کرد: در مجموع در هفته گذشته در رویدادهای دوشنبه‌های استارت‌آپی و رویداد پیوند استان کرمان ۷ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان پیشنهادات اولیه سرمایه گذاری ارائه شده است که در صورت نهایی شدن این میزان سرمایه گذاری بر روی طرح‌های فناورانه سرمایه گذاری خواهد شد.

به گفته وی در رویداد امروز دوشنبه‌های استارت‌آپی ۷ تیم و در رویداد پیوند که فردا سه شنبه ۳۰ شهریور ماه برگزار می‌شود، ۶ تیم طرح‌های خود را به سرمایه گذاران معرفی خواهند کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha