• پنجشنبه / ۲۲ مهر ۱۴۰۰ / ۰۹:۴۹
  • دسته‌بندی: جامعه، شهری
  • کد خبر: 1400072215430
  • خبرنگار : 71505

فرماندار ویژه شهرستان ری تاکید کرد

کاهش جرایم و افزایش میزان امنیت از دستاوردهای فرماندهی انتظامی ری است

کاهش جرایم و افزایش میزان امنیت از دستاوردهای فرماندهی انتظامی ری است

فرماندار ویژه شهرستان ری با تاکید براینکه اغاز به کار فرماندهی انتظامی شهرستان ری تاثیر بسیاری بر افزایش امنیت در سطح شهرستان گذاشته و مطالبه قدیمی مردم را برآورده کرده است،گفت: کاهش جرایم، افزایش میزان امنیت و رضایتمندی مردم از دستاوردهای فرماندهی انتظامی ری است.

حسین توکلی در گفت و گو با ایسنا در تشریح تاثیرات امنیتی آغاز به کار فرماندهی انتظامی شهرستان ری اظهارکرد: ایجاد فرماندهی انتظامی شهرستان ری سبب شد تا اتفاقات و خدمات مطلوب در حوزه امنیت شهرستان صورت گیرد و امروز با سیاستگذاری حاکمیتی و با تعامل و همدلی دستگاه های اجرایی، دستگاه قضا و فرماندهی انتظامی شاهد کاهش جرایم، افزایش میزان امنیت و رضایتمندی مردم شهرستان ری هستیم.

وی افزود: فرمانداری ویژه شهرستان ری از خرداد ماه سال جاری که ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان ری به شکل رسمی ایجاد شده است ۳۰ میلیارد ریال برای خرید تجهیزات موتوری شامل خودرو، موتور سیکلت هزینه کرده است. بی تردید در شرایط امروز با توجه به رشد و توسعه روز افزودن علم و فناوری، پلیس نیز باید در حوزه های مختلف سخت افزاری و نرم افزاری به‌روز باشد تا بتواند امنیت شهروندان را تامین کند. از همین رو برای ستاد فرماندهی شهرستان ری به روزترین امکانات در نظر گرفته شده است.

فرماندار ویژه شهرستان ری ادامه داد: اعتبارات خوبی فرمانداری ویژه شهرستان ری برای احداث ساختمان ستاد فرماندهی انتظامی پیش بینی کرده است. بر همین اساس نقشه های احداث ساختمان ستاد فرماندهی و پلیس های تخصصی طراحی شده است و پس از حصارکشی کامل به دور زمین عملیات عمرانی آن‌ها آغاز خواهد شد. فرمانداری ۷۰ میلیارد ریال برای دیوارکشی زمین ستاد فرماندهی شهرستان ری اعتبار اختصاص داده است.

توکلی در پایان تاکید کرد: ساختمان های این ستاد و پلیس های تخصصی به گونه ای طرحی شده است که نیاز ۱۰۰ سال آینده شهرستان ری را در حوزه تامین امنیت برآورده خواهد کرد. ارتقای سرکلانتری شهرستان ری به ستاد فرماندهی کار بسیار دشواری بود که سال ها به طول انجامید اما خوشبختانه با تحقق این مهم شاهد رضایتمندی شهروندان و کاهش جرائم در سطح شهرستان هستیم البته یکی از موضوعات مهمی که ضرورت دارد نیروی انتظامی در ری پیگیری کند، افزایش میزان آگاهی عمومی نسبت به موضوعات مرتبط با حوزه انتظامی و جرائم است زیرا اگر مردم به قوانین و حقوق شهروندی اشراف داشته باشند، پیشگیری و کاهش جرم و بزه های اجتماعی را به همراه خواهد داشت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha