• چهارشنبه / ۵ آبان ۱۴۰۰ / ۱۲:۲۰
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1400080503419
  • خبرنگار : 30054

چرا باید پروژکتورهای روشنایی خود را به LED تبدیل کنیم؟

چرا باید پروژکتورهای روشنایی خود را به LED تبدیل کنیم؟

هنگامی که می‌خواهید باغ، تراس، شرکت یا حتی زمین بازی را روشن کنید، باید به یک محصول روشنایی با کیفیت، قدرتمند و کارآمد مجهز شوید. در این حالت ما به شما پروژکتورهای روشنایی LED را پیشنهاد می‌کنیم.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام آذر طیف، پروژکتور ال ای دی نمایانگر یک راه حل بسیار کارآمد است که برای تأکید بر ناحیه‌ای خاص یا تقویت امنیت در بخش‌هایی مانند پارکینگ طراحی شده است. پروژکتورهای LED در مقایسه با سایر پروژکتورهای سنتی مزایای بسیاری دارند که به تفصیل در زیر آورده شده است.

طول عمر بیشتر

به طور کلی محصولات روشنایی LED به گونه‌ای طراحی گردیده‌اند که ماندگار باشند. بیشتر روشنایی‌های LED از طول عمر بالاتر از 10000 ساعت برخوردار هستند. در مقابل روشنایی‌های معمولی مانند هالوژن، طول عمر کمتری داشته و به طور متوسط ​​2000 ساعت عمر می‌کنند. اگر به دنبال یک چراغ روشنایی هستید که مدت زمان قابل توجهی به نیازهای شما پاسخگو باشد، چراغ‌های روشنایی ال ای دی دقیقاً همان چیزی هستند که شما نیاز دارید. بیشتر پروژکتورهایLED  حداقل 30000 ساعت طول عمر دارند. تصور کنید اگر متوسط روزانه 5 ساعت از پروژکتور روشنایی خود استفاده کنید، می‌توانید حداقل 15 سال از این پروژکتور برخوردار باشید.

همچنین پروژکتور LED بلافاصله روشن می‌شود که از مزیت‌های بزرگ برای زیرساخت بسیاری از پروژه‌ها می‌باشد. پروژکتور ال ای دی بدون هیچ تاثیر منفی در طول عمر یا انتشار نور، می‌تواند به دفعات مکرر خاموش و روشن گردد و هر دو این ویژگی‌ها در مقابل پروژکتورهای سنتی قرار می‌گیرند که برای رسیدن به روشنایی کامل احتیاج به زمان داشته و در دفعات کلیدزنی محدودیت دارند.

مصرف انرژی کمتر

فناوری LED موجود در چراغ‌های روشنایی بسیار کارآمد است. بسته به مدل و فناوری که در حال حاضر از آن استفاده می‌کنید، این امکان را به شما می‌دهد تا بین 50 تا 70 درصد در انرژی صرفه‌جویی کنید. ایده صرفه‌جویی در مصرف انرژی در نهایت صرفه‌جویی در پول شما است. مجموع صرفه‌جویی در هزینه‌های انرژی که می‌تواند از جایگزینی با وسایل روشنایی LED بدست آید، نکته مهمی است که شما تصمیم بگیرید روی پروژکتور ال ای دی سرمایه‌گذاری کنید.

امروزه پر بازده و کارآمدترین پروژکتور روشنایی، تکنولوژی LED و همچنین زیرشاخه‌های آن مانند SMD و COB می‌باشند که بازدهی نزدیک به 80 تا 90 درصد دارد. این بدین معناست که برای مثال یک پروژکتور 100 وات SMD حدود 80 تا ۹۰ درصد از انرژی که مصرف می‌کند به نور تبدیل و تنها ۱۰ تا ۲۰ درصد از این انرژی را به انرژی‌های غیر از نور از قبیل گرما تبدیل می‌کند.

این مساله درحالیست که یک پروژکتور رشته‌ای سنتی در حدود 80 درصد از انرژی ورودی خود را صرف گرما و فقط 20 درصد آن صرف تولید نور می‌گردد که این اختلاف بهره‌وری بین پروژکتورهای رشته‌ای و ال ای دی بسیار چشمگیر است.

دوستدار محیط زیست

جنبه مثبت دیگر پروژکتورهای روشنایی LED، دوستی آنها با محیط زیست است. بیشتر لامپ‌های فلورسنت معمولی شامل بسیاری از مواد مضر از قبیل جیوه هستند که هم برای سلامتی و هم برای محیط زیست خطرناک است. در حالی که محصولات LED مواد شیمیایی سمی نداشته و 100 درصد قابل بازیافت و در کاهش تولیدات گازهای گلخانه‌ای مخصوصا CO2 موثر هستند. بطور کلی می‌توان گفت پروژکتورهای ال ای دی بالاترین بهداشت نور را دارا می‌باشند.

همچنین پروژکتورهای LED میزان بسیار کمی اشعه مادون قرمز تولید می‌کنند و تشعشعات فرابنفش نزدیک به صفر دارند. جالب است بدانید که به همین دلیل حشرات از نور ال ای دی گریزان هستند.

انعطاف و تنوع در طراحی پروژکتور

محصولات روشنایی LED در بازه بسیار بزرگی طراحی گردیده و این قابلیت را دارند که با تنوع در طراحی، نوری با کیفیت و پر بازده تولید کنند. همچنین محصولات LED نور قابل تنظیم دارند که نتیجه آن کنترل بسیار دقیق روشنایی است.

نکته دیگر در استفاده از محصولات LED  تاثیر بر بینایی و آرامش چشم، آرامش ذهن و اعصاب می‌باشد.

مزیت دیگر نورپردازی LED، فناوری هوشمندی است که در اختیار شما قرار می دهد. شما می‌توانید یک حسگر و سنسور حرکتی و یا سنسور مادون قرمز بسته به نیاز به پروژکتور متصل نمایید و در نتیجه پروژکتور برای همیشه روشن نمی‌ماند و فقط در صورت لزوم عمل کرده و به شما این امکان را می‌دهد که در هزینه و انرژی صرفه‌جویی کنید.

شرکت صنایع روشنایی آذرطیف، تولیدکننده محصولات روشنایی ال ای دی

شرکت روشنایی آذرطیف تولیدکننده محصولات روشنایی شامل انواع پروژکتورهای صنعتی، چراغ‌های خیابانی، چراغ‌های کارگاهی و وال واشرها با تکنولوژی فوق کم مصرفLED , SMD ,COB

در صورت نیاز به مشاوره و اطلاعات بیشتر می توانید از طریق شماره های 02156573311 و 09120887008 با کارشناسان شرکت صنایع روشنایی آذرطیف در ارتباط باشید.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha