• دوشنبه / ۲۷ دی ۱۴۰۰ / ۲۲:۰۴
  • دسته‌بندی: غرب آسیا و آفریقا
  • کد خبر: 1400102720505
  • خبرنگار : 71145

بیانیه ارتش یمن درباره جزئیات "عملیات ویژه و موفق" در قلب امارات

بیانیه ارتش یمن درباره جزئیات "عملیات ویژه و موفق" در قلب امارات

نیروهای مسلح یمن همانطور که قبلا اعلام کرده بود در بیانیه‌ای جزئیات عملیات ویژه امروز، دوشنبه ارتش این کشور در قلب امارات را اعلام کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت شبکه المسیره، یحیی سریع، سخنگوی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در کنفرانسی خبری درباره جزئیات عملیات پهپادی امروز در نزدیکی فرودگاه ابوظبی گفت: در واکنش به تجاوزات آمریکا، عربستان و امارات به یاری خداوند دست به عملیات ویژه و موفق در خاک امارات زدیم.

یحیی سریع افزود: عملیات "إعصار یمن" (گردباد یمن) در امارات با موفقیت انجام گرفت. این عملیات موفق با پنج موشک بالستیک و بالدار و تعداد زیادی پهپاد انجام گرفت. همچنین این عملیات دو فرودگاه دبی و ابوظبی و نیز پالایشگاه نفت در المصفح در ابوظبی و تعدادی از تاسیسات مهم و حساس امارات را هدف گرفت.

این مقام نظامی یمن گفت: به شرکت‌های خارجی و شهروندان و افراد مقیم امارات هشدار می‌دهیم برای حفظ جانشان از تاسیسات و مواضع حساس دور باشند.

او افزود: در گسترش بانک اهداف و شامل شدن تاسیسات و مناطق بسیار مهم‌تر در مرحله آینده تردید نخواهیم کرد.

سریع در ادامه با تکرار اظهارات انصارالله درباره حقارت امارات گفت، امارات تا زمانی‌که تجاوزاتش علیه یمن ادامه یابد یک "کشور کوچک غیرامن" خواهد بود.

سخنگوی ارتش یمن گفت: نیروهای مسلح امروز طبق آنچه وعده داده بود و طبق هشدارش به کشورهای متخاصم عمل کرد و این کشورها ضربات دردناک و سخت‌تری را دریافت خواهند کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۰-۱۰-۲۷ ۲۳:۵۵

عشق کردیم.....عشششششقققق

avatar
۱۴۰۰-۱۰-۲۸ ۰۶:۵۲

سلام. واقعا حال کردم از شنیدنش. فقط انشالله که مردم عادی تو این بین صدمه نبینند. که البته امارات و ععربستان و آمریکای خون خوار کار هر روزشون هست متاسفانه

avatar
۱۴۰۰-۱۰-۲۸ ۰۸:۱۶

زنده باد مردم وارتش مردمی وبا ایمان یمن شیر مادر حلالتان دلاوران ...دست خدا با شماست ووعده خداوند نابودی دشمنان کودک کش شماست ان شاالله

avatar
۱۴۰۰-۱۰-۲۸ ۰۸:۳۶

دست خوش...

avatar
۱۴۰۰-۱۰-۲۸ ۰۹:۳۶

اینگونه حملات علیه امارات حق این کشور است که در ائتلاف عربی قرار دارد و این عملیات ها خیلی جلوتر و در اوائل باید اتفاق می افتاد و این حمله متقابل قصاص خون شهیدان یمنی و مادران داغدیده و ملت محاصره شده است...درود بر رزمندگان و ارتش شجاع یمن عاقبت نور علیه ظلمت پیروز خواهد شد و وعده الهی تحقق خواهد یافت و خداوند در وعده خودش تخلف نمیکند..............

avatar
۱۴۰۰-۱۰-۲۸ ۱۰:۳۳

الهی فدای انصارلله. قطره ای پاسخ به دریایی از تجاوزات اماراتی.زنده باد یمن مرگ بر وهابیت کوردل.

avatar
۱۴۰۰-۱۰-۲۸ ۱۱:۴۴

درودبرشما دلاوران یمنی.

avatar
۱۴۰۰-۱۰-۲۸ ۲۱:۵۸

خداقوت دلاوران اسلام درد شما بیفتد به چشم مخالفان نظام مقدس جمهوری اسلامی

avatar
۱۴۰۰-۱۰-۳۰ ۰۲:۵۰

زنده باد انصار الله بزنید تارومار کنید این کثافتها را اینها مار خوردند افعی شدند باید امارت ادب شود وبدان که در کاخ شیشه ای نشسته وامنیت ندارد و حزیان نگوید این نامردها ۷ سال است زن وبچه در یمن را با خاک خون یکسان کرده اند وتمام زیرساخت‌های این کشور مظلوم را از بین برده اند باید تاوان پس بدهند