• یکشنبه / ۲۸ فروردین ۱۴۰۱ / ۲۳:۲۱
  • دسته‌بندی: غرب آسیا و آفریقا
  • کد خبر: 1401012816930
  • خبرنگار : 71659

مشارکت امارات در سالروز تأسیس رژیم جعلی اسرائیل

مشارکت امارات در سالروز تأسیس رژیم جعلی اسرائیل

امارات به عنوان یک کشور سازشگر در سالروز تأسیس رژیم جعلی صهیونیستی شرکت خواهد کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از المیادین، هواپیماهای اماراتی در نمایش و مراسم هوایی سالروز اعلام «تاسیس اسرائیل» شرکت خواهند کرد.

گزارش بیشتری درباره جزئیات این خبر منتشر نشده است.

15سپتامبر 2020 امارات و بحرین توافقنامه عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی را در کاخ سفید با مشارکت دونالد ترامپ رئیس جمهوری سابق آمریکا امضا کردند.

این دو توافقنامه محکومیت گسترده جهانی و رهبران و گروه‌های فلسطینی را در پی داشت و آن را خیانت دانستند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۹ ۰۷:۴۱

اهداف سی آی ای آمریکا در صادرات جنگ و بنیادگرایی (نئونازیها در مورد اوکراین، و بنیادگرایان و غارنشینان مذهبی در مورد خاورمیانه) به کشورهای همسایه روسیه و چین و کلا خاورمیانه: 1. خاموش نمودن و سرپوش نهادن بر آتش تبعیض عقیدتی و مالی و نژادی در درون آمریکا و ایجاد ضمنی تفکر مثبت در ذهن مردم آمریکا که آمریکا بهترین است 2. بی اعتبار نمودن رهبران محبوب مانند پوتین در بین بسیاری از مردم غرب (بی شک در جنگ اتفاقات دهشتناکی می افتد که مردم عادی را آزرده خاطر می کند) 3. عمق استراتژیک واقعی (ایجاد کشورهایی در هزاران کیلومتر دورتر از مرزهای آمریکا که به مثابه سنگری برای منافع آمریکا عمل می کنند مانند اوکراین و تایوان) 4. وابسته نمودن کشورهای ثروتمند نفتخیز به تحویل دادن نفت در برابر اسلحه پاتک: مشابه سازی رفتار آمریکا با مکزیک و کانادا (نفوذ اقتصادی برد-برد با کشورهای همسایه: گسترش همزمان صنایع انرژی، حمل و نقل ارزان بین کشورهای همسایه، توریسم و هتلداری و رستوران داری و کنسرت و املاک، و غیره) به عبارت دیگر زمانی که ایران، ترکیه و یا کشورهای عربی و روسیه و دیگرها (حتی اسرائیل) بتوانند منطقه ای عاری از جنگ اما اقتصادی (صنعتی و توریستی) مانند منطقه آمریکا-کانادا-مکزیک ایجاد نمایند و منطقه ای جنگی مانند روسیه-اوکراین و یمن-عربستان و ترکیه-کردستان و اسرائیل-حماس و ... در اطراف آمریکا (مکزیک و کانادا) ایجاد نمایند، آنگاه آنکه ارزش پول و اعتبار حقوق بشر و دستگاه های چاپ دلارش ضعیف می شود، آمریکای جهانخوار خواهد بود.

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۹ ۱۸:۴۷

مرگ بر منافق به اسم کشور اسلامی دارن با قاتلان مسلمانان همکاری میکنند خدا و رسول خدا از این جماعت بی شرف راضی نیست. در خون همه ی قتل ها و جنایاتی که در فلسطین شده این کشورها های عربی غربزده شریک هستن. چطور انسانیت و دین خودشون رو به دلار آمریکایی می فروشند؟!

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۹ ۲۰:۰۳

ای خاک.براون سرت..زاید

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۹ ۲۲:۳۱

ما باید سطح تنش که بسیار زیاد شده را کم کنیم اینگونه فقط جان مردم خودمان به خطر می افتند اعراب با کاهش تنش سعی در راحتی مردم خود هستند نه مردم کشورهای دیگر

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۹ ۲۲:۳۷

کشور جعلی یک جعلی دیگر بیند خوشش آید😂