• چهارشنبه / ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ / ۱۶:۱۹
  • دسته‌بندی: خانواده
  • کد خبر: 1401031108558
  • خبرنگار : 71584

وزیر رفاه: منعی برای پوشش یک میلیون بیمه شده جدید وجود ندارد

وزیر رفاه: منعی برای پوشش یک میلیون بیمه شده جدید وجود ندارد

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ضمن بیان اینکه برنامه‌ریزی برای پذیرش یک میلیون بیمه شده صورت گرفته است گفت: برای تامین منابع بیشتراز طریق دولت و سازمان برنامه و بودجه پیگیر هستیم لذا منعی برای پذیرش این تعداد وجود نخواهد داشت.

به گزارش ایسنا، حجت‌الله عبدالملکی در نشست اجلاس سراسری مدیران صندوق روستاییان و عشایر که امروز در سالن تلاش برگزار شد، بیان کرد: صندوق روستاییان، عشایر و کشاورزان برای ما بسیار مهم است، زیرا در چارچوب سیاستهای کلی تامین اجتماعی هم موضوع بیمه فراگیر، به ویژه با جهت گیری اقشار کم درآمد، اهمیت مضاعفی دارد. 

وی گفت: قول دادیم موضوع بیمه فراگیر و بیمه اقشار کم درآمد را پیگیری کنیم که صندوق بیمه روستاییان و عشایر را نیز مشمول می‌شود.

عبدالملکی ضمن اشاره به افزایش سطوح حقوق بیمه شدگان این صندوق گفت: این افزایش نسبت به سالهای قبل کم نظیر یا بی نظیر بود و امیدواریم برای سال ۱۴۰۱ سطوح‌ حقوق عدد قابل پرداختی باشد و همچنین بیمه قابل پذیرش را بتوانیم گسترش دهیم که در این صورت طبیعتا با استقبال بیشتری از سوی روستاییان و عشایر مواجه خواهد شد. 

وی ادامه داد: برنامه‌ریزی برای پذیرش یک میلیون بیمه شده در سال جدید انجام شده که هدفگذاری خوبی است که امیدواریم محقق شود. ما از طریق دولت و سازمان برنامه و بودجه پیگیر هستیم تا منابع بیشتری را تامین کنیم لذا منعی برای پذیرش این تعداد وجود نخواهد داشت. همچنین با نمایندگان دستگاه‌های عالی دولت صحبت کردیم تا اگر بتوانیم بیمه شدگان بیشتری را جذب کنیم، نگرانی از بابت سهم آورده دولت نخواهیم داشت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۱-۰۳-۱۲ ۱۵:۳۳

لطفا قانون جدید اضافه کردن خدمت سربازی را سوابق بیمه روستایی وعشایری را هرچه زودتر ابلاغ نمایید

avatar

آقای عبدالملکی وزیر محترم کار رفاه وتامین اجتماعی میزان مبلغ ونرخ بیمه اختیاری تامین اجتماعی بسیار بسیار زیاد وهنگفت است مثلا بهمن واسفند ماه سال 1400 میزان نرخ بیمه ام هیصد پنجاه هزار تومان بود الان فیش فرودین ماه امسال ام یک میلیون چهارصد هزار تومان بوده به یک باره دوبرابر شده لطفا طی نامه ای نرخ ومبلغ بیمه اختیاری تامین اجتماعی را پایین بیاورید