• چهارشنبه / ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ / ۱۳:۴۰
  • دسته‌بندی: جامعه، شهری
  • کد خبر: 1401031812619
  • خبرنگار : 71505

شهردار منطقه ۵ خبر داد:

تکمیل سالن ورزشی شهدای کن/پیشرفت ۸۵ درصدی پروژه‌های عمرانی منطقه ۵

تکمیل سالن ورزشی شهدای کن/پیشرفت ۸۵ درصدی پروژه‌های عمرانی منطقه ۵

شهردار منطقه ۵ از پیشرفت فیزیکی و ریالی پروژه‌های عمرانی منطقه ۵ در سال گذشته خبر داد و گفت: در مجموع ۹۰ پروژه طی هفت ماه گذشته تقدیم شهروندان منطقه شده است.

به گزارش ایسنا، احسان شریفی در آئین بهره برداری از ۳۴ پروژه شهرداری منطقه ۵ ضمن تبریک دهه کرامت، گفت: تکمیل سالن ورزشی شهدای کن امروز به پایان رسید و تقدیم مردم منطقه شد. این مجموعه ورزشی از سال ۹۶ آغاز شده بود ولی به دلیل برخی مشکلات متوقف مانده بود. لذا ظرف شش ماه گذشته با تلاشی که صورت گرفت این مجموعه ورزشی تکمیل شد.

وی به تکمیل ساختمان سرای محله اکباتان نیز اشاره کرد و افزود: این ساختمان با تمامی تجهیزات و موارد لازم به بهره برداری رسیده است. پروژه شاخص دیگر در منطقه استفاده از پساب تصفیه خانه کن است که در طول سال‌های گذشته این آب وارد انهار می‌شد اما امروز ۲۰۰۰ متر مکعب از این پساب وارد منطقه کن می‌شود و برای آبیاری فضای سبز از آن استفاده خواهد شد.

شهردار منطقه ۵ با اعلام اینکه در طول دوره مدیریت شهری جدید این دومین مراسم افتتاحیه پروژه‌های عمرانی است، افزود: در دهه فجر سال گذشته ۵۶ پروژه و امروز نیز ۳۴ پروژه افتتاح شد، به این ترتیب در مجموع ۹۰ پروژه طی هفت ماه گذشته تقدیم شهروندان منطقه شده است.

شریفی ادامه داد: پیشرفت فیزیکی و ریالی پروژه‌های عمرانی منطقه ۵ در سال گذشته بالغ بر ۸۵ درصد بود که رتبه سوم مناطق را به دست آوردیم و از حیث درآمد نیز با تحقق ۱۲۰ درصدی یعنی بیش از ۲۰ درصد تحقق نسبت به پیش بینی انجام شده در رتبه دوم مناطق قرار گرفتیم.

وی تاکید کرد: نگاه جاری شهرداری علاوه بر اجرای پروژه‌ها نگاهی فرهنگی و اجتماعی در راستای توسعه محلات است. سیاست شهردار تهران منع افتتاحیه‌های تشریفاتی است و معتقدم که پروژه‌ها باید بعد از افتتاح تقدیم مردم شود و قابل استفاده باشد. دو هفته پیش نیز افتتاح پروژه پل شهید سلیمی جهرمی را در محله فردوس داشتیم که از لحاظ سرعت پیشرفت جزو رکوردهای پروژه‌های عمرانی بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha