• چهارشنبه / ۶ مهر ۱۴۰۱ / ۰۵:۵۸
  • دسته‌بندی: آموزش و پرورش
  • کد خبر: 1401070301207
  • خبرنگار : 71424

مهلت جدید ثبت‌نام در سامانه رتبه‌بندی معلمان از ۲۵ مهر

مهلت جدید ثبت‌نام در سامانه رتبه‌بندی معلمان از ۲۵ مهر

آنگونه که وزیر آموزش و پرورش اعلام کرده است مهلت بارگذاری مدارک در سامانه رتبه بندی معلمان به اتمام رسیده است، اما فرصت دیگری برای کسانی که به دلایل موجه موفق به ثبت‌نام نشده‌اند فراهم خواهد شد.

به گزارش ایسنا، سامانه رتبه‌بندی معلمان از روز چهارشنبه، ۲۶ مردادماه به صورت رسمی آغازبه کار کرد و فرهنگیان بر اساس جدول زمانبندی و آخرین رقم کدملی تا نهم شهریورماه نسبت به بارگذاری مدارک خواسته شده اقدام کردند. مهلت بارگذاری مدارک از آن زمان تاکنون چندمرتبه تمدید شد، اما ورود اطلاعات از سوی معلمان هنوز تکمیل نشده است.

وزیر آموزش و پرورش، ۳۱ شهریورماه درباره آخرین وضعیت اجرای طرح رتبه‌بندی معلمان و بارگذاری مدارک در سامانه رتبه‌بندی گفت: فرهنگیان در حال بارگذاری مدارک هستند و چندبار از ما مهلت خواستند. اول مهر، مهلت تمام می‌شود اما اگر افرادی جامانده باشند و دلیل هم داشته باشد، برای آنها فرصتی را ایجاد می‌کنیم. بعد از اینکه مدارک را بارگذاری و ثبت کردند، ارزیابان نظر می‌دهند و به هیئت ممیزه ارسال می‌کنند تا احکام صادر شوند. 

یوسف نوری، اول مهرماه در مصاحبه دیگری اعلام کرد: تا کنون ۸۴۰ هزار نفر ورود اطلاعات و بارگذاری مدارک در سامانه را انجام داده‌اند که وارد مرحله بعدی می‌شوند. هنوز تعدادی ثبت اطلاعات نکرده‌اند ولی آنها که ثبت کرده‌اند وارد مرحله بعدی می‌شوند. می‌خواستیم صدور احکام همزمان باشد اما قرار شد از فردا گروهی که بارگذاری انجام داده‌اند وارد مرحله بعدی شوند. احتمالاً تعدادی از احکام را در مهرماه بزنیم.

وی افزود: اگر سرعت کار همکاران در بارگذاری مدارک بالا برود ما هم در ستاد سرعت کار را بالاتر می‌بریم. تعدادی معلمان طرح مهرآفرین را داریم که برای آنها شناسه صادر نشده بود و در حال پیگیری هستیم تا به خیل معلمان بپیوندند. جلساتی به همین منظور برگزار شده ولی هنوز به راهکار مشخص نرسیده‌اند، اما در تلاشیم به راهکار مشخصی برسیم که اینها هم همانند سایر معلمان مشمول رتبه‌بندی شوند.

به گزارش ایسنا، در اطلاعیه دوهفته گذشته عباس نجار، رئیس مرکز برنامه‌ریزی منابع انسانی و امور اداری خطاب به مدیران کل آموزش‌وپرورش استان‌ها، بازه زمانی دومی برای بارگذاری مدارک در سامانه رتبه بندی اعلام شده که به این شرح است: «با عنایت به اینکه بازه زمانی اول برای ثبت اطلاعات معلمان گرامی شهریورماه به پایان رسید و  در این مرحله برخی افراد به دلایل مختلف امکان ثبت و تکمیل اطلاعات را نداشته‌اند، مقرر شده است که

- برای افراد جامانده از بازه زمانی اول

- فوتی‌های شاغل و بازنشسته از تاریخ ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ به بعد

- نیروهای جدیدالاستخدام از تاریخ ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ به بعد

- و افراد مشمول تبصره ۴ ماده ۳ آیین نامه (مهرآفرین و ...) از تاریخ ۱۴۰۱/۰۷/۲۵ تا ۱۴۰۱/۰۸/۱۳ دسترسی به سامانه رتبه‌بندی جهت ثبت و تکمیل اطلاعات فراهم شود.»

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۱-۰۷-۰۶ ۰۹:۵۸

احتمالا برخی احکام رومیزنیم يعني چی؟

avatar
۱۴۰۱-۰۷-۰۶ ۱۲:۳۱

اقای وزیر گفت.بعدازبارگذاری مدارک رتبه‌بندی ،2روز. ژمان میبرد تااحکام صادرشود.پس لطفا صادر فرمایید.ازهمه مهمتر اقاوزیرپاداش معلمان بازنشسته 1400را سریع ترپرداخت نمایید‌.ممنون وسپاس.

avatar
۱۴۰۱-۰۷-۰۶ ۲۲:۲۶

با سلام جناب وزیر محترم. لطفا به آنچه بیان میکنی مورد عمل نیز قرار دهید

avatar
۱۴۰۱-۰۷-۰۶ ۱۲:۴۹

سلام من 9سال سابقه پیش دبستانی دارم پس برا ما کاری بکنید

avatar
۱۴۰۱-۰۷-۰۶ ۱۵:۳۸

لطفاً احکام را صادر کنید

avatar
۱۴۰۱-۰۷-۰۶ ۱۷:۵۴

با سلام سریال رتبه بندی هنوز ادامه داره این طوری که پیش میره تا عید ادامه داره لطفا سنوات بازنشستگان واریز شود بعد یکسال هیچ خبری نیست

avatar
۱۴۰۱-۰۷-۰۶ ۱۹:۲۲

آیا محدودیت اعمال مدرک تحصیلی فرهنگیان برداشته شد یا خیر؟؟؟

avatar
۱۴۰۱-۰۷-۰۶ ۲۱:۳۱

تورو قرآن به فکر مربیان پیش دبستانی باشید ۶ساله در روستا به صورت رایگان کار میکنم.دیگه انگیزه برامون نمونده خودتون می تونید ۶سال رایگان کار کنید هزینه بیمه و سرویس و‌.‌‌‌....از جیب خودتون بدید

avatar
۱۴۰۱-۰۷-۰۶ ۲۱:۳۴

سلام و عرض ادب آیا اتباع افغانستان که مدارک تحصیلی و تجربه کاری در زمینه آموزش و پرورش داشته باشد می‌توانند در آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران استخدام شوند؟ ممنونم.

avatar
۱۴۰۱-۰۷-۰۶ ۲۳:۵۸

سلام لطفا معوقه ی مهرافرینارو هم بریزید تا رتبه بندی و تبدیل وضعیت شن

avatar
۱۴۰۱-۰۷-۰۷ ۰۱:۳۵

چرا تمام دستگاهها فرزندان بازنشستگان را جذب می‌کنن غیر از آموزش و پرورش

avatar
۱۴۰۱-۰۷-۰۷ ۰۸:۱۰

با سلام...اصلا نمرات ارزشیابی که باید اداره آموزش و پرورش ثبت کنه...نیومده..ما چه جوری بدون ارزشیابی تایید نهایی بزنیم؟؟

avatar
۱۴۰۱-۰۷-۰۷ ۰۸:۲۵

برفرض اینکه یه عده اصلا ثبت نکردند میخاین هر روز و هر ماه تمدید کنین! ؟ اونایی ثبت کردن احکام بزنید یه مهلت نهایی به بقیه بدین .

avatar
۱۴۰۱-۰۷-۰۷ ۰۸:۳۲

قرار بود تا اجرای نهایی رتبه بندی ، از شهریور، هر ماه یک ملیون تومان به حقوق ها اضافه شود ، که انجام نشد، این رتبه بندی هم به ۱۴۰۲ کشیده میشه

avatar
۱۴۰۱-۰۷-۰۷ ۰۸:۴۵

سلام لطفا برای ویرایش و تکمیل اطلاعات که ثبت نهایی شده ، نیز مهلتی در نظر بگیرید عکس مدارکم ارسال نشده .

avatar
۱۴۰۱-۰۷-۰۷ ۰۹:۴۷

اینقدر امروز و فردا میکنید ، بزنید بره یکدفعه، پاداش بازنشستگان ۱۴۰۰ فکرکتم فراموش شده

avatar
۱۴۰۱-۰۷-۰۷ ۱۰:۱۸

چقدر تمدید میکنید و مهلت میدید که احکام رو دیرتر صادر کنین قبلا یه سامانه گذاشتین وما هم ۲۰۰تومان کافی نت دادیم و برای سامانه جدید هم ۳۰۰تومان ؟! ضمنا قراربود شهریور مانده احتسابی یک میلیون علی‌الحساب برای هرماه رو پرداخت کنین چی شد اگه میخوای بن این ماه حکم صادر کنید قبل از بستن حساب این ماه صادر کنین و تمام معوقات رو پرداخت کنین با تشکر از زحماتتون

avatar
۱۴۰۱-۰۷-۰۷ ۱۱:۴۹

من فراموش کردم که بار گذاری کنم چکار باید بکنم

avatar
۱۴۰۱-۰۷-۰۷ ۱۲:۱۰

من موفق به دریافت کلمه عبور نمیشم ..باید چکار کنم ؟ تا ۸ مهر مهلت داره.. یک هفته دارم تلاش می‌کنم، اداره رفتم .آنها نتونستند رمز ورود بگیرند. تکلیف چیه ؟

avatar
۱۴۰۱-۰۷-۰۷ ۱۲:۱۵

سرعت نت پایینه ..برای گرفتن رمز ورود و بارگزاری مدارک مشکل دارم ...هنوز موفق نشدم رمز ورود بگیرم .. لطفا یک هفته تمدید بشه.. سپاس

avatar
۱۴۰۱-۰۷-۰۷ ۱۲:۴۶

با سلام درمورد معلمین بازنشسته هم برابر مصوبه مجلس رسیدگی تا از احکام ومزایای رتبه بندی برخوردار شوتد‌تشکر‌

avatar
۱۴۰۱-۰۷-۰۷ ۱۳:۵۸

سلام.لطفا به وعده خود وفا کنید

avatar
۱۴۰۱-۰۷-۰۷ ۱۵:۵۳

سلام کاش یک بار دیگر برای افرادی که تایید نهایی را زده اند امکان ویرایش وجود داشته باشه برخی از مدارک بارگذاری شده نمایش داده نمیشود

avatar
۱۴۰۱-۰۷-۰۷ ۲۰:۱۴

درود بر شما ضمن عرض خدا قوت خواهش می کنم صفحه ی ویرایش را فعال نمایید ،بنده درحالیکه با ثبت یک گواهی در هر بند مدارک را چک می کردم تا ادامه دهم ،به اشتباه ثبت نهایی زدم ،با اینکه مشمول بهترین رتبه می شدم امتیاز زیادی را از دست می دهم ،خواهش می کنم ، ویرایش را فعال کنید ،تا فرصت ثبت کامل مدارک را داشته باشم.خواهش می کنم محبت کنید؛ممنونم از توجهتون