• یکشنبه / ۱۰ مهر ۱۴۰۱ / ۱۴:۵۴
  • دسته‌بندی: جامعه، شهری
  • کد خبر: 1401071004620
  • منبع : شهرداری تهران

سرپرست سازمان فاوای شهرداری خبر داد

امکان دسترسی به خدمات شهرداری تهران از پنجره واحد خدمات الکترونیک دولت

امکان دسترسی به خدمات شهرداری تهران از پنجره واحد خدمات الکترونیک دولت

سرپرست سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران از ارائه خدمات الکترونیک شهرداری تهران در پنجره واحد خدمات الکترونیک دولت خبر داد.

به گزارش ایسنا، هادی محضرنیا با اشاره به دستور زاکانی شهردار تهران مبنی بر ارائه خدمات مدیریت شهری در پنجره واحد خدمات الکترونیک دولت، گفت: از اردیبهشت‌ماه سال جاری، این موضوع در اولویت قرار گرفت و همکاران بخش فنی، زمینه لازم را برای انجام این کار فراهم کردند.

سرپرست سازمان فاوای شهرداری تهران افزود: علاوه بر الزام سازمان فاوای شهرداری تهران مبنی بر پیاده‌سازی این اقدام قانونی، شهردار تهران نیز این موضوع را پیگیری کرده و بر اجرایی شدن آن تاکید داشتند به طوری‌که به‌محض انجام هماهنگی‌های لازم، از ساعت ۲۰ شنبه نهم مهرماه، شهروندان این امکان را دارند که به پنجره خدمات دولت وارد شده و از سامانه خدمات شهرداری تهران استفاده کنند.

بر اساس گزارش روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران، وی با اشاره به ارائه ده‌ها خدمت مختلف شهرداری تهران در پنجره واحد خدمات الکترونیک دولت، افزود: رسیدگی به درخواست‌های مردمی ۱۳۷، صحت‌سنجی املاک مسکونی و غیرمسکونی، پرداخت عوارض خودرو و پرداخت طرح ترافیک از طریق درگاه «تهرانِ من» و درگاه دولت الکترونیک از مهم‌ترین خدماتی است که در اختیار شهروندان قرار دارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha