• دوشنبه / ۲۳ آبان ۱۴۰۱ / ۱۴:۵۲
  • دسته‌بندی: غرب آسیا و آفریقا
  • کد خبر: 1401082316049
  • خبرنگار : 71516

فعالیت‌های گسترده شرکت‌های اسرائیلی در شرم الشیخ مصر

فعالیت‌های گسترده شرکت‌های اسرائیلی در شرم الشیخ مصر

شرکت‌های اسرائیلی در حاشیه نشست آب و هوایی در شرم‌الشیخ مصر فعالیت گسترده‌ای دارند و به عرضه تولیداتشان می‌پردازند.

به گزارش ایسنا، به نقل از شبکه خبری روسیا الیوم، وزارت خارجه رژیم صهیونیستی اعلام کرد: ما تجاربمان در زمینه مقابله با چالش‌های آب و هوایی را در نشست COP۲۷ در شرم الشیخ مصر با جامعه بین‌المللی به اشتراک می‌گذاریم.

امیره اورون، سفیر رژیم صهیونیستی در قاهره نیز "موفقیت" این نشست را ستود و گفت: این موفقیتی برای اسرائیل و همه ماست. ما باید از دو هفته فعالیت این نشست در مصر نهایت استفاده را ببریم!

صفحه "اسرائیل در مصر" در فیسبوک، وابسته به وزارت خارجه رژیم صهیونیستی تصاویری را از نشست‌های مسئولان دولتی تل‌آویو و تجار با دیگر مقامات در مصر در حاشیه نشست منتشر و اعلام کرد: روزی آکنده از نشست‌ها، برنامه‌ها و توافق‌هایی که برای همگان فایده خواهد داشت. اسرائیل تجارب و مهارت‌های خود را ارائه و همگان را به همکاری در زمینه آب و هوایی تشویق می‌کند.

هفته گذشته طرح رژیم صهیونیستی در زمینه آب و هوا "خرید برق از اردن در ازای فروش آب به اردن" در نشست شرم الشیخ امضا شد. یک یادداشت تفاهم میان رژیم صهیونیستی، اردن، امارات و آمریکا برای ادامه تبلیغ جهت پروژه حیاتی "شکوفایی" امضا شد.

این توافق برای همکاری در زمینه بحران آب و هوا، انرژی و آب و تقویت منابع تجدیدپذیر است.

در نشست شرم الشیخ همچنین توافقی برای همکاری میان رژیم صهیونیستی و قبرس و طرح منطقه‌ای برای مقابله با بحران آب و هوا به امضا رسید. پیشتر اسحاق هرتزوگ، رئیس رژیم صهیونیستی با عبدالفتاح السیسی، رئیس جمهور مصر و آنتونیو گوترش، دبیرکل سازمان ملل در حاشیه نشست اقلیمی  در شرم الشیخ دیدار داشت.

نشست آب و هوایی سازمان ملل موسوم به "COP۲۷" یکشنبه ۶ نوامبر با حضور سران جهان در شرم‌الشیخ آغاز شد و تا ۱۸ ماه نوامبر ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha