• دوشنبه / ۲۱ آذر ۱۴۰۱ / ۰۹:۵۳
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 1401092113839
  • خبرنگار : 71431

کاهش نسبی ترافیک صبحگاهی/ حجم تردد در کدام معابر تهران زیاد است؟

کاهش نسبی ترافیک صبحگاهی/ حجم تردد در کدام معابر تهران زیاد است؟
عکس تزئینی است

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با اشاره به غیرحضوری شدن مدارس در پایتخت اعلام کرد که این موضوع موجب کاهش نسبی حجم ترافیک صبحگاهی شده است.

سرهنگ علی‌اصغر شریفی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره وضعیت ترافیک صبحگاهی معابر پایتخت در صبح امروز گفت:‌ رصد انجام شده در مرکز هوشمند کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ و نیز گزارش‌های دریافتی از سطح معابر شهر حاکی از آن است که ترافیک صبحگاهی در معابر تهران از حوالی ساعت هفت صبح امروز آغاز شده و به مرور بر حجم آن افزوده شده است. البته در روزهای اخیر با توجه به غیرحضوری شدن مدارس کمی از حجم ترافیک صبحگاهی کاسته شده است. 

وی درباره اینکه امروز ترافیک در کدام معابر تهران سنگین بود، گفت: در مسیر جنوب به شمال بزرگراه  شهید نواب صفوی از انتهای بزرگراه شهید چراغی تا ورودی تونل توحید شاهد ترافیک سنگین بودیم. در امتداد همین مسیر و در بزرگراه چمران حدفاصل بزرگراه‌های شهید حکیم تا شهید همت نیز شاهد ترافیک پرحجم و نیمه سنگین بودیم. 

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ افزود:‌ در بزرگراه شهید زین الدین در مسیر شرق به غرب از بزرگراه شهید صیاد شیرازی، بزرگراه شهید بابایی در مسیر شرق به غرب از بزرگراه امام علی (ع)، بزرگراه صدر در مسیر شرق به غرب از مدحدوه نوبنیاد، بزرگراه شهیدسلیمانی در مسیر شرق به غرب از قبل از پل بزرگراه شهید صیاد شیرازی نیز شاهد ترافیک نیمه سنگین بودیم.

شریفی اضافه کرد:‌در بزرگراه یادگار امام (ره) در مسیر جنوب به شمال از محدوده گلاب، بزرگراه امام علی (ع) در مسیر جنوب به شمال از گلشن‌دوست، بزرگراه آیت‌الله سعیدی از میدان فتح تا میدان آزادی و بزرگراه شهید مدرس از محدوده بزرگراه شهید همت تا بزرگراه صدر نیز شاهد ترافیک پرحجم بودیم. 

وی با بیان اینکه در مسیر غرب به شرق جاده مخصوص از گل‌ها و در مسیر غرب به شرق آزادراه کرج - تهران از چیتگر و آزادگان نیز بار ترافیکی صبحگاهی را شاهد بودیم، گفت: وضعیتی مشابه در بزرگراه شهید همت در مسیر غرب به شرق از جنت آباد، بزرگراه شهید حکیم درمسیر غرب به شرق از تقاطع بزرگراه شهید ستاری، بزرگراه شیخ فضل الله نوری در مسیر غرب به شرق از بزرگراه محمدعلی جناح و بزرگراه آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در مسیر غرب به شرق از تقاطع بزرگراه ستاری گزارش شده است.

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ درباره وضعیت ترافیک در خیابان‌ها نیز گفت:‌در طول خیابان آزادی در مسیرغرب به شرق از شهیدان، خیابان جانبازان از میدان امام رضا (ع)،  مقاطعی از خیابان ستارخان در مسیر غرب به شرق، خیابان ولیعصر حدفاصل پارک‌وی تا تجریش و مقاطعی از خیابان کارگر جنوبی پرحجم گزارش شده است.

شریفی با بیان اینکه در حال حاضر از حجم ترافیک صبحگاهی کاسته شده و تردد به آرامی در جریان است، افزود: تمهیدات لازم برای مدیریت ترافیک عصرگاهی نیز اتخاذ شده است. از مردم نیز می‌خواهیم که با توجه به شرایط آلودگی هوا و نیز حجم ترافیک از تردد غیرضروری در سطح شهر پرهیز کنند. 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha