• دوشنبه / ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ / ۰۹:۱۹
  • دسته‌بندی: غرب آسیا و آفریقا
  • کد خبر: 1401121510735
  • خبرنگار : 71516

مصادره ۳۲ ساختمان در حسکه توسط قسد با هدف احداث مقر برای آمریکایی‌ها

مصادره ۳۲ ساختمان در حسکه توسط قسد با هدف احداث مقر برای آمریکایی‌ها

نیروهای سوریه دموکراتیک ۳۲ منزل را در حسکه برای تقویت پایگاه‌های آمریکایی مصادره کردند.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه(سانا)، نیروهای سوریه دموکراتیک(قسد) ۳۲ خانواده را مجبور کردند ساختمان‌های مسکونی بین محله‌های غویران و الزهور در حسکه را ترک کنند. این نیروها لوازم و وسایل این خانواده‌ها را در خیابان انداخته و به بقیه ساکنان نیز هشدار دادند که باید طبق زمان تعیین شده منازلشان را ترک کنند.

این اقدام در راستای طرح آمریکا برای تخلیه تعدادی از منازل محله غویران و مناطق نزدیک به پایگاه‌های نظامی خود است. آمریکا همچنین ساختمان مرکز ناظران فنی در محله غویران را مصادره کرد.

منابع اعلام کردند: بیشتر این خانواده‌ها طبق سند رسمی مالک این منازل بودند و اکنون دنبال اجاره منزل هستند. ساکنان از نهادهای بین‌المللی و حقوقی و طرف‌های ذیربط خواستند برای توقف این نقض‌ها در حق ساکنان به ویژه مصادره املاک و منازل شهروندان نزدیک به مقرهای نیروهای آمریکایی وارد مداخله شوند.

نیروهای سوریه دموکراتیک و نیروهای آمریکایی طی سال‌های گذشته نیز ساختمان‌ها و منازل و مقرهای دولتی در محله غویران را مصادره کرده و از زمین‌های آن برای ساخت پایگاه نظامی استفاده کرده‌اند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۱-۱۲-۱۵ ۱۰:۳۶

درسوریه یک زلزلۀ مخرب و ویرانگر آمد عجب نان و آبی برای آمریکا درست شد ساختمان مصادره می کنند....روز روشن با تانکرهای نفتکش نفت سوریه را تاراج و غارت می کنند....از کمکهای ارسالی بین المللی به زلزله زدگان با ابزار تحریم"قانون تزار" جلوگیری می کنند.....جای شهداء عالی محورمقاومت ابومهدی المهندس و سرداردلهاحاج قاسم سلیمانی و یارانشان خالی اگر وجودشان الآن در این اوضاع حی و حاضر بودند کشتارهای فلسطین و زلزله زدگان سوری بطور قطع و یقین بهتر از وضعیت کنونی بود یادشان بخیر و روحشان شاد.......