• دوشنبه / ۲۱ فروردین ۱۴۰۲ / ۰۳:۰۳
  • دسته‌بندی: آموزش و پرورش
  • کد خبر: 1402012009504
  • خبرنگار : 71424

عضو شورای عالی آموزش و پرورش پیشنهاد کرد

بازبینی آیین‌نامه رتبه‌بندی معلمان در شورای عالی آموزش و پرورش

بازبینی آیین‌نامه رتبه‌بندی معلمان در شورای عالی آموزش و پرورش

نماینده فرهنگیان درشورای عالی آموزش و پرورش با طرح این سوال که معیارهای امتیازآوری که حقوق قانونی را در پی دارد حاصل تصمیم کدام مرجع قانونگذاری در آموزش و پرورش است؟، تاکید و پیشنهاد کرد که آیین‌نامه رتبه‌بندی معلمان در شورای عالی آموزش و پرورش بازبینی، بررسی و تصویب شود.

مریم رنگ‌آمیز طوسی در گفت‌وگو با ایسنا، در این باره اظهار کرد: سالیانی است که کام معلمان کشورمان به نوید رتبه‌بندی و امید تکریم واقعی جایگاه مربیان تعلیم و تربیت شیرین شده و در هر مرحله از اجرا به‌واسطه عدم تدوین و تصویب آیین‌نامه اجرایی درست و یا عدم اجرای درست آن، این شیرینی به تلخی می‌گراید و موجی از ناامیدی و یاس بر تجربه‌های قبلی افزوده می‌شود افزود: معلمانِ منتظر، از این ‌مرحله به آن مرحله، ماه‌ها همراهی کردند که شاید شیرینی اجرای رتبه‌بندی به کامشان ماندگار شود که متاسفانه اجرای این چنینی رتبه‌بندی سالی را برای آنها به انتظار سپری و سالی را به تلخی آغاز کرد و شد آنچه نباید می‌شد.

نماینده فرهنگیان در شورای عالی آموزش وپرورش با بیان اینکه در شورای عالی آموزش و پرورش موضوع رتبه‌بندی مطرح و نگاه قاطبه فرهنگیان به جمع سیاستگذاران منتقل شد گفت: بارها از سوی اعضای شورای عالی نسبت به نقص آیین‌نامه و اجرای ناقص آن تذکراتی به وزیر وقت داده می‌شد، ولی چون آیین‌نامه رتبه‌بندی معلمان، خارج از شورای عالی آموزش و پرورش تدوین و تصویب شده بود، اراده‌ای از سوی وزیر وقت برای تغییر در شیوه تدوین و اجرای آن مشاهده نشد.

طوسی ادامه داد: بارها به نمایندگی از معلمان متذکر شدیم که این شیوه عملکرد هیچ کمکی به کیفیت‌بخشی آموزشی، اثربخشی معلمی و افزایش شوق و انگیزه در معلمان نمی‌کند؛ چراکه وزارت آموزش و پرورش و مجلس مصوبه را در قالب اعتبار موجود خرد کرده و در بخش‌های مختلف از سر و ته عملکرد معلمان زدند تا بزرگی رتبه معلم را به اندازه ظرف حقیر اعتبار، کوچک کنند.

وی با اشاره به اینکه اکنون که دوباره امواج امیدبخشی  (در ادامه آنچه در ۱۶ ماهِ گذشته رفته) تابیدن گرفته است، زمزمه مصاحبه‌ها و جدل‌های رسانه‌ای به گوش می‌رسد گفت: در این میان پیشنهاد می‌شود آیین‌نامه رتبه‌بندی معلمان از سوی مجلس شورای اسلامی برای بررسی مجدد و رفع نقایص آن به شورای عالی آموزش و پرورش ارجاع شود و دیگر اینکه یک‌بار برای همیشه رتبه‌بندی فارغ از اعتبار موجود، به صورت کامل اجرا و مازاد بر اعتبار آن در دیون همکاران ثبت شود، نه آنکه از سر و ته رتبه‌بندی زده شود.

نماینده فرهنگیان در شورای عالی آموزش وپرورش افزود: نکته مهمی که از آن غفلت شده این است که چرا آیین‌نامه اجرایی رتبه‌بندی با این درجه از اهمیت در شورای عالی آموزش و پرورش که مهم‌ترین نهاد سیاست‌گذاری و تصمیم‌سازی در حوزه نظام تعلیم و تربیت است بررسی و تصویب نشده و معیارهای امتیازآوری که حقوق قانونی را در پی دارد حاصل تصمیم کدام مرجع قانونگذاری در آموزش و پرورش است؟.

طوسی با تاکید براینکه کافی است متولیان امر که گاه حس می‌شود با کف مدرسه بیگانه‌اند، پس از بازگشایی مدارس در سال جدید سری به جمع معلمان می‌زدند تا به‌واقع در می‌یافتند که چگونه اجرای بد یا ناقص یک قانون موجی از یاس و ناامیدی همراه با سرخوردگی و اعتراض را نقل محفل معلمان کرده است که اگر باز هم متانت و مسئولیت‌شناسی معلمان را شاهد نبودیم، معلوم نبود این قصه چه پایانی داشت گفت: با توجه به اینکه شورای عالی آموزش و پرورش شعبه کوچکی از مجلس شورای اسلامی در نظام تعلیم و تربیت کشور است و مسائل مهم و تخصصی این نظام در آن بررسی، کارشناسی و تصویب می شود، آیین‌نامه رتبه‌بندی معلمان که یکی از تکالیف سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است برای بررسی و کار کارشناسی و تخصصی بر روی آن از سوی مجلس به شورای عالی آموزش و پرورش ارجاع شود.

وی تصریح کرد: ضمانت اجرای دقیق رتبه‌بندی معلمان در گروی تهیه، تدوین و تصویب آیین‌نامه‌ای بدون نقص است که بتواند معیارهای منطقی اجرای رتبه‌بندی را تعیین و مهیا کند تا معلمان با شور و نشاط در کلاس‌های درس حضور یابند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۰۱-۲۱ ۰۹:۲۷

من خودم معلم با ۲۹ سال سابقه در رتبه ۳ کاملا ناراضی به دلیل .......

avatar
۱۴۰۲-۰۱-۲۱ ۱۰:۳۹

مطمعن باشید این رتبه بندی بجای ارتقا کیفیت اموزش تنزل کیفیت اموزشی را بدنبال خواهد داشت

avatar
۱۴۰۲-۰۱-۲۱ ۱۰:۴۴

با 16سال سابقه فاقد رتبه شدم لطفاً بیشتر از این معلم ها را بی انگیزه نکنید

avatar
۱۴۰۲-۰۱-۲۱ ۱۰:۵۶

سلام، کافی بود درصد افزایش رتبه بندی را به همان رتبه های شغلی که هر ۶ سال یکبار با کلی مستندات در احکام کارگزینی اعمال میشود، اضافه میکردند و این همه هزینه و وقت صرف نمیشدو اعصاب فرهنگیان را خرد نمیکردند.

avatar
۱۴۰۲-۰۱-۲۱ ۱۲:۰۲

۱۷ سال سابقه فاقد رتبه زدن با اینکه نمره ارزشیابی سالانه ۱۰۰ از ۱۰۰ یعنی از نظر مدرسه و اداره منطقه کارم عالیه. بعدا شاخص عمومی بدون بارگذاری مدارک میباشد چطور به یه همکار ۱۲۰ امتیاز دادن به همکار دیگر ۲۸۰ ؟؟؟!!

avatar
۱۴۰۲-۰۱-۲۱ ۱۲:۰۳

من با سی سال سابقه کار ، مدرک لیسانس ، تدریس در مدارس خاص و روستاهای دورافتاده ، رتبۀ یک شدم. چرا باید مدارکی که از قبل نخواستند الان برای رتبه بندی، ملاک قرار بگیرند

avatar
۱۴۰۲-۰۱-۲۱ ۱۲:۲۸

خدا نگذره بعد از 34 سال زحمت و این همه مدارک به من رتبه 2 داده اند؟

avatar
۱۴۰۲-۰۱-۲۱ ۱۲:۳۲

پریسا مشایخی هستم با 21 سال سابقه کار و تدریس در دورافناده ترین روستاهای مرزی سیستان و بلوچستان شهرستان سراوان و از نظر معاون و مدیر مدرسه و حتی همکاران مدرسه به عنوان فعال ترین معلم در مدرسه رتبه یک شدم؟ !!

avatar
۱۴۰۲-۰۱-۲۱ ۱۲:۳۵

بنده با۲۷سال فاقدرتبه شدم پس چطوربرای ۳سال باقی مانده کیفیت خودم رابهترکنم؟بنظرتان منطقی میباشد؟نه تنها کیفیت بهتر میشودبلکه بدترهم میشود.

avatar
۱۴۰۲-۰۱-۲۱ ۱۲:۴۶

استعفای وزیر و عزل چندتا به ظاهر مقصر برای معلم معیشت نمیشه، مشکل ما اصل رتبه بندیه

avatar
۱۴۰۲-۰۱-۲۱ ۱۲:۵۲

با ۳۰سال تمام خدمت و بدون ۱ ساعت غیبت در پرونده با مدرک کارشناسی با ارزشیابی های سالانه بالای ۹۷ رتبه ۲ گرفتم . دانش آموزم با ۴ سال خدمت شده رتبه ۴ . مسخره نیست .؟؟؟؟

avatar
۱۴۰۲-۰۱-۲۱ ۱۲:۵۵

بعد از ۲۰سال سابقه فاقد رتبه شدم در طول ۲سال کرونا اصلا کلاس درس را تعطیل نکردم .انگیزه ای نمانده است .رتبه بندی دیگر برایم مهم نیست .

avatar
۱۴۰۲-۰۱-۲۱ ۱۴:۰۴

بنده با مدرک دکترا و ۳۰ سال سابقه هم در رتبه دو قرار گرفتم. با وجود داشتن چند کتاب و مقاله تدریس در دانشگاه و مدرس ضمن خدمت بودن و ....

avatar
۱۴۰۲-۰۱-۲۱ ۱۴:۰۹

بنده با اینکه نسبت به سابقه و مدرکم رتبه خوبی کسب کردم اما ناراضی هستم وقتی میبینم معلمان خودم و با سابقه ها فاقد رتبه شده اند من در چهره این ها افسردگی را میبینم آقا لطفا رتبه ها را بر اساس سابقه و مدرک بزنید تمام

avatar
۱۴۰۲-۰۱-۲۱ ۱۴:۱۵

بنده بعد از 20 سال خدمت بی منت با این نوع رتبه بندی رسماً رد دادم چطور ممکنه معلم شش ساله رتبه دو و سه باشه و من و از من بالاتر ها فاقد رتبه مگه ممکنه یه معلمی ظرف این 6 سال اینهمه مدارک کسب کنه و بالاتر از ماها باشه مشکلی نیس یه جور دیگری ادامه میدم

avatar
۱۴۰۲-۰۱-۲۱ ۱۴:۴۷

با ۳۰ سال سابقه،مدرک ارشد و تدریس عاشقانه رتبه ۲ شدم.این چه جور ارزیابی و رتبه بندی بود؟بد اجرا کردن این قانون بدتر از اجرا نکردن!

avatar
۱۴۰۲-۰۱-۲۱ ۱۴:۵۹

من با سی و پنج سال خدمت در دور افتاده ترین روستاها با مدرک ارشد ۳ شدم همکارم ۲ سال سابقه داره با کارشناسی رتبه ۴ شده آخه این درد جانکاه رو به که بگی

avatar
۱۴۰۲-۰۱-۲۱ ۱۵:۴۵

من بالا۹۰۰ امتیاز دارم چرا ؟ رتبه ۳ در حالی که از ۱۲ سال قبل من رتبه عالی یعنی ۵ بودم چرا تنزل ؟

avatar
۱۴۰۲-۰۱-۲۱ ۱۵:۵۳

سلام با۲۸سال سابقه ومدرک فوق لیسانس بدون رتبه‌ شدم دانش آموزانم با۴ سال سابقه رتبه ۲ شدن

avatar
۱۴۰۲-۰۱-۲۱ ۱۵:۵۴

این نحوه رتبه بندی صرفا بازی با آبرو و اعصاب و روان همکاران فرهنگی ماست.

avatar
۱۴۰۲-۰۱-۲۱ ۱۶:۰۴

کاملا موافقم کاش سازمان نظام معلمی عملیاتی شود جهت رصد و سنجش عملکرد معلمان

avatar
۱۴۰۲-۰۱-۲۱ ۱۶:۱۹

من هم با ۱۲ سال سابقه کارشناسی ارشد فاقد رتبه شدم

avatar
۱۴۰۲-۰۱-۲۱ ۲۳:۵۲

با سی سال سابقه کلا تدریس مدرک کارشناسی ارشد با تمام الزامات بارگذاری شده.دارا ی چند مقاله .پایان نامه معتبر.شدم رتبه سه.وهمکارب با شش سال سابقه آن هم شده رتبه سه .آخه حداقل در سوابق .تشویق ها .ضمن خدمت وجلسات کارگاهی وغیره این از من 300 امتیاز کمه.خوتان قضاوت کنید دیگه چگونه رتبه بندیه دیگه.حتی اینها امتیازها را هم معلوم نیست چطور داده اند

avatar
۱۴۰۲-۰۱-۲۲ ۰۰:۱۴

اگه ملاک رتبه بندی غیر از این پنج گزینه یعنی سنوات. مدرک تحصیلی. ارزشیابی سالانه. ضمن خدمت.وتشویقی فرهنگیان باشد به هیچ وجه رضایت خاطر همکاران فرهنگی نخواهدبود واگه نارضایتی باشد به حداقل ممکن خواهد رسید به نطر من این چند ملاک بهترین ملاک سنجش همکار است

avatar
۱۴۰۲-۰۱-۲۱ ۱۶:۵۶

با سلام رتبه بندی در اساس و الگوریتم اجرا غلط بود . معلم چگونه ۲۹ سال سابقه تعلم و تربیت و تدریس دانشگاه و مدرسه و تالیف وپست های مدیریت و اجرای خود را هیچکدام در این سال ها مستند نشده است در چند صفحه رزومه ارائه دهد و شما با نرم فزار از راه دور او را ارزش یابی کنید ؟

avatar
۱۴۰۲-۰۱-۲۱ ۱۷:۵۷

رتبه بندی معلمان فقط باید بر اساس سابقه کار و مدرک تحصیلی انجام گردد و در طول سی سال هر شش سال یک رتبه به همکاران تعلق گیرد و شخصی با سی سال سابقه کار با رتبه پنج بازنشسته گردد .

avatar
۱۴۰۲-۰۱-۲۱ ۱۸:۱۲

الان سایت کامل باز نشده چرا؟

avatar
۱۴۰۲-۰۱-۲۱ ۱۸:۴۰

جناب آقای رئیسی فکر وبرنامه شما برای رتبه بندی قابل تحسین است اما مسئولان آموزش وپرورش و سازمان برنامه و بودجه با اجرای ناقص آن مشکل ساز شدند خواهشمندیم برای نوشتن آیین نامه و اجرای آن فقط از خود معلمان که با گچ و تخته سرو کار دارند استفاده کنید نه از پشت میز نشینان که اکثر آنها فقط به فکر خود و منافع خودشان هستند.

avatar
۱۴۰۲-۰۱-۲۱ ۱۹:۰۸

قبل اینکه رتبه بندی اجرایی شود چه شور ونشاطی در جمع همکاران بود و به امید رتبه بندی چه احساس خوبی داشتند ولی متاسفانه با این شیوه ناقص اجرای رتبه بندی تمام امید و نشاط همکاران رو گرفتید وانگیزه آنان را سلب نمودید درضمن چرا بارگذاری مستندات جدید را فعال نکرده اند

avatar
۱۴۰۲-۰۱-۲۱ ۲۰:۱۴

بنده با۳۰سال و۷ماه سابقه کاری، خدمت درمناطق محروم،سه بارمعلم نمونه واستان ،سرگروه آموزشی و مدرس دوره های آموزشی و دهها تشویقی وزراتی واستانی ومنطقه و...فاقد رتبه اعلام شدم.بعدازاعتراض هم که اصلا نمی توانم مدرک بارگذاری کنم...تمام سازمانها وادارات دولتی حقوق کارمندان خودرا بی سروصدا وبدون بوق وطبل ودهل اضافه می کنند فقط آموزش وپرورش هست همه چیز را جار می زند ولی چیزی اضافه نمی کند

avatar
۱۴۰۲-۰۱-۲۱ ۲۰:۲۶

رتبه بندی فرهنگیان باید به میزان سنوات خدمت معلمان زحمت کش نظام، ضمن خدمت هایی که رفته اند ومیزان تلاش آنها در طول سنوات تدریس شان اختصاص یابد یک فرهنگی باید تکریم شود لطفا این موارد را برای رتبه بندی درنظر آورید نه چیزهایی که کام این قشر زحمت کش راتلخ کند باتشکر

avatar
۱۴۰۲-۰۱-۲۱ ۲۰:۳۶

بنده باتقریبا ۲۰ سال سابقه کار رتبه بندی ام صفر شده این چه رتبه بندیه به نظرمن باید رتبه بندی اساسش سنوات خدمت قابل قبول ضمن خدمت فرد درطول تدریسش تدریس درکلاس بین همکاران وفعالیت های آموزشی اودر ول سنوات خدمتش باشد هرفرهنگی باید طبق زحمتی که می کشد رتبه دریافت کند نه چیز دیگر

avatar
۱۴۰۲-۰۱-۲۱ ۲۳:۵۷

سلام من باسی ویک سال خدمت رتبه دوشدم وامسال بازنشسته ۱۴۰۱ شدم ای کاش درحقوق ماهم این رتبه تاثیربذاره وحقوقم افزایش پیداکنه بعدازحکم بازنشستگی حقوقم هشت میلیون شده بااین تورم

avatar
۱۴۰۲-۰۱-۲۲ ۰۰:۱۷

چرا ما که اون موقع سر کار بودیم و۱۸ ماه رنبه به ما تعلق میگیره معوقه ما را ندادن الان که ۶ ماه بازنشسته شدیم یکی جواب نمیده که چرا حق وحقوق ما ندادن زودتر مال ما هم واریز کنین بی انصاف ها

avatar
۱۴۰۲-۰۱-۲۲ ۰۰:۳۰

همسرم با ۳۲ سال تلاش و خدمت، مدرک فوق لیسانس شیمی تجزیه دانشگاه خواجه نصیر، مقاله و... فاقد رتبه باید تاسف خورد 😔

avatar
۱۴۰۲-۰۱-۲۲ ۰۰:۳۱

اولابرای رتبه بندی باید معیار یکسانی که همه بدان دسترسی وقدرت انتخاب داشته باشندقرار می‌گرفت . ثانیا بدلیل نبودفرصت جمع آوری امتیازبرای همکاران اواخرخدمتی این امراجحاف بزرگی درحق اینان است.

avatar
۱۴۰۲-۰۱-۲۲ ۰۰:۳۶

ما سیاسی نیستیم که سیاست در پیش بگیریم ما فرهنگی هستیم و با ما فرهنگی برخورد کنید در صورت تصویب یک لایحه توسط مجلس شورای اسلامی به صورت قانون در میاید یعنی اجرای آن به مراکز ذیربط ارجاع میشود چرا این قانون تا به حال بلاتکلیف مانده ؟در حالیکه وزیر داریم ، کمسیون آموزش داریم و سایر . اگر می خواهید همانطور که در قانون رتبه بندی آمده اجرا کنید بسم الله ، امروز و فردا نکنید .در غیر این صورت با روح و روان فرهنگیان بازی نکنید .

avatar
۱۴۰۲-۰۱-۲۲ ۰۱:۲۲

این رتبه بندی موجب بی رغبتی و بی انگیزگی و افسردگی معلمان شده و خیانت به کشور و فرزندان آنست. معیارها باید کلا عوض شود.

avatar
۱۴۰۲-۰۱-۲۲ ۰۲:۱۷

افرین الحق که حرف درستی بود ممنون ازطرف یک معلم با ۲۸سال سابقه میگویم اگه پول ندارید چرا وجهه معلمی را تخریب میکنید ؟ پولتونو نخواستیم شر مرسان

avatar
۱۴۰۲-۰۱-۲۲ ۰۳:۳۵

رتبه بندی مهندسی شده یعنی همین..به استانها بگن چندتا ۵وچندتا ۴و.....بیشتر نباید باشه...واقعا جای تاسف داره

avatar
۱۴۰۲-۰۱-۲۲ ۰۴:۰۲

خانم‌طوسی درود و سپاس از تلاش‌هایی که مبذول می‌فرمایید. از زمانی که بحث رتبه‌بندی مطرح شد، پشت سر هم استمرار خدمت پر کردم اکنون با ۳۹ سال و چهار ماه رتبهٔ دو شدم البته بالای کارنامه نوشته فاقد رتبه‌بندی!

avatar
۱۴۰۲-۰۱-۲۲ ۰۵:۱۷

در آیین نامه ی رتبه بندی، برای سابقه کاری حداکثر 60 امتیاز در نظر گرفته شده که بسیار ناچیز و کم است. یا برای مدرک تحصیلی حداکثر 80 امتیاز در نظر گرفته شده که آن هم بسیار کم است! در حالی که امتیاز تعامل سازنده با اولیا یا برخی موارد غیر عینی، امتیاز بالایی دارند!!!!

avatar
۱۴۰۲-۰۱-۲۲ ۰۵:۳۰

سلام واقعا ما فرهنگی یان همه از این نوع رتبه‌بندی ناراضي هستیم وتقاضای بررسی مجدد این قانون با کار کارشناسی بیشتر رو داریم یه معلم دو سه سال سابقه رتبه‌اش به اندازه یه معلم باسابقه ۲۰ و ۳۰ سال هست این کدوم قسمتش عدالت هست جز دلسردی برای معلم چیزی نگذاشتند ما از سال ۸۲ به بعد رتبه بندی شدیم اون موقع فرم های رتبه‌بندی رو دستی تهیه می‌کردند ارشد خبره عالی بودن که اگه طبق همون احکام رتبه رو تعیین میکردند نیاز به لین همه کاغذ بازی نبود و کسی هم اعتراضی نداشت بااین کار معلم را به تقلبی وادار می‌کنند

avatar
۱۴۰۲-۰۱-۲۲ ۰۷:۲۹

اصلاً اصل رتبه بندی غلط بود..وبرای افزایش دوتومنی نیازی به این نمایش توهین آمیز نبود...اگه کاری رو نمیتونید انجام بدید لطفاً با آبروی فرهنگیان بازی نکنید..

avatar
۱۴۰۲-۰۱-۲۲ ۰۹:۱۶

کاش رتبه‌بندی اصلا اجرا نمی‌شد حداقل معلم این همه تبعیض را شاهد نبود.. مشکل فقط رتبه پایین باسابقه ها نیست.. در مدرسه ما فقط 2 همکار 4 گرفتند که از نظر کار در کلاس در حد متوسط بودند.. و مدارک خاص مهمی هم نداشتند 4 شدند.. اما همکاران فعال در کلاس.. و دلسوز دانش آموزان رتبه 1.. چرا؟؟؟؟ یعنی نهایت بی عدالتی و. تبعیض..

avatar
۱۴۰۲-۰۱-۲۲ ۰۹:۲۰

وقتی برخی مدیران نمره ارزشیابی سالانه را با این همه بی عدالتی میدهند با یک مخالفت به حق با مدیر 20 نمره از معلم کم میکنند. حالا چگونه میخواهند همین مدیران با عدالت امتیاز بدهند و حقوق یک عمر معلم صرفا با سلیقه عده ای که اساسا با رابطه و پارتی و.. پست گرفتند تعیین گردد.. کاش پست های مدارس براساس شایستگی گاری بود شاید عدالتی در امتیازات بود..

avatar
۱۴۰۲-۰۱-۲۲ ۰۹:۲۳

رتبه بندی یعنی دورزدن معلمان چطور حقوق ومزایای کارمندان دیگربدون سرو صدا اضافه میشودولی حقوق معلمان با بوق کرنا در کل کشور اطلاع میدن که زیاد میشود ودر آخر هیچ واز تمام قشر تحصیل کرده وکارمند حقوق کمتر دریافت میکند این بازیها یعنی چی طبق سابقه و مدرک مثل بقیه کارمندا حقوق را اضافه کنید وبرای تحقیق وپژوهش هم بندی اضافه کنید اگر واقعا نمیخواهید معلم را تحقیر کنید

avatar
۱۴۰۲-۰۱-۲۲ ۱۲:۵۰

سلام درترتیب رتبه بندی جهت معلمین شاغل وبازنشسته بازنگری بعمل آید.

avatar
۱۴۰۲-۰۱-۲۲ ۱۳:۰۲

درخصوص رتبه بندی معلمین بازنشسته ۱۴۰۰ نیز رسیدگی و بازنگری درمورد رتبه بعمل آید تا برابر عدالت اجتماعی مد نظر قرار گیرد واز از احکام آن بهر ه مند شوند.

avatar
۱۴۰۲-۰۱-۲۲ ۱۸:۵۶

افتضاحه این رتبه بنده معلمان باسابقه ۳۰سال همه رتبه ۳یا ۲شده اند اما معلمی با ۴سال سابقه هم رتبه ۳ آیا معلمی که امسال داره بازنشسته میشه و رتبه دو گرفته زمانی برایش باقی است که بتونه در آینده رتبه های بالا را کسب کنه . چرا از رتبه ۵انها را به رتبه دو تنزل داده آید ؟ ما که بعد از 30 سال خدمت صادقانه الان با رتبه دو داریم با نامیدی از آموزش و پرورش خداحافظی می کنیم

avatar
۱۴۰۲-۰۱-۲۲ ۲۱:۰۲

مسئله این هست که ملاکهایی را مد نظر قرار دادند که اصلا قابل نمره گذاری و ارزیابی نیست الان هم معلمهای جوان ناراحت هستند و هم با سابقه تر ها معلم جوان با غیر جوان یک باره با ارزیابی مواجه شده که گویا باید از همه ی زحماتی که خالصانه کشیده مدرک تهیه می کرده و وقتی که برای بچه ها گذاشته باید سراغ اقدام پژوهشی و ...می رفته متاسفم برای وضعیتی که این رتبه بندی ایجاد کرده

avatar
۱۴۰۲-۰۱-۲۳ ۰۷:۰۲

من خودم با ۲۸ سال سابقه رتبه ۴ گرفتم ولی معلمانی با سنوات پایین ۱۵ سال رتبه ۴ ویا ۳ گرفته اند چرا با این رتبه بندی اشتباه معلمانی که سالم بودند برای افزایش حقوقی بسیار کم وادار به جعل مدارک ومستند سازی کردی مگر می شود معلمی با ۴ ویا ۷ یا ۸ سال سابقه رتبه ۳ ویا۴ بگیرید آن وقت با معلمی که بالای آن طور که رتبه بندی است ۲۱ سال رتبه ۴ بگیرید،ترا به خدا این رتبه بندی را تمامش کنید اجازه بدهید همان روال گذشته را طی کند واین نگرانی ودغدغه واضطراب را از معلمان دور کنید دیگر آموزش فراموش شده ومعلمان دنبال مدرک سازی هستند وانگیزه ای وجود ندارد چون عدالت ونابرابری بوجود آمده است.

avatar
۱۴۰۲-۰۱-۲۴ ۰۰:۳۴

احسنت حرف دل همه همکاران رازدی لطفاتجدیدنظرشودانگیزه ای نیست، ممنون

avatar
۱۴۰۲-۰۱-۲۵ ۲۱:۲۱

من بارگذاری مدارک نذاشتم برام سوال چرا مستنداتم حذف شده

avatar
۱۴۰۲-۰۱-۲۷ ۱۶:۳۶

اهدای رتبه های معلمی به فرهنگی که اصلا سابقه تدریس ندارد توهین به معلمی است که ۳۰ سال در کلاس درس موی سیاه را سپید کرده