• چهارشنبه / ۳۰ فروردین ۱۴۰۲ / ۱۰:۲۴
  • دسته‌بندی: عمران و اشتغال
  • کد خبر: 1402013016062
  • خبرنگار : 71282

هفته کارگر فرصت بیان نقش ارزشمند کارگران در تولید و اقتصاد

هفته کارگر فرصت بیان نقش ارزشمند کارگران در تولید و اقتصاد

رئیس کمیته روابط‌ عمومی و بین‌الملل ستاد گرامیداشت هفته کارگر با بیان اینکه هفته کارگر فرصت مناسبی برای تبیین نقش ارزشمند کارگران در تولید و اقتصاد کشور است، تاکید کرد: برنامه‌های امیدآفرین در هفته کارگر امسال، همسو با بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی با اهداف نوآورانه، نگاه امیدوارانه و خلاقانه برگزار می‌شود.

مهدی رضوی‌کیا در گفت‌وگو با ایسنا، جهاد تبیین را رویکرد برنامه‌های گرامیداشت هفته کارگر عنوان کرد و گفت: تبیین آگاهانه و امیدآفرین توفیقات حاصل شده در جامعه کار و تولید، رویکرد برنامه‌های گرامیداشت هفته کارگر امسال در کشور است.

وی هفته کارگر را فرصتی مناسب برای تبیین نقش ارزشمند کارگران در تولید و اقتصاد کشور دانست.

رئیس کمیته روابط عمومی و بین الملل ستاد گرامیداشت هفته کارگر با اشاره به نامگذاری شعار امسال از سوی مقام معظم رهبری تاکید کرد: در سال مهار تورم و رشد تولید اهتمام کارگران برای شکوفایی اقتصاد کشور اثرگذار است.

وی ضمن اشاره به تجلّی نقش جامعه‌ کارگری در دوران انقلاب اسلامی افزود: در منطق اسلام، کار عملی صالح و عبادت توصیف شده است که این امر جایگاه و ارزش واقعی کارگر را در نظام اسلامی نشان می‌دهد.

رئیس مرکز روابط‌ عمومی و امور بین‌الملل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی درعین حال با تأکید بر لزوم توجه نهادینه و نظام‌مند به نقش و جایگاه منحصر به ‌فرد سرمایه‌های انسانی در بنگاه‌های تولیدی، افزود: تبیین آگاهانه توفیقات حاصل‌شده در جامعه کار و تولید، رویکرد برنامه‌های گرامیداشت هفته کارگر امسال در سراسر کشور است.

به گفته رضوی‌کیا، برنامه‌های امیدآفرین در هفته کارگر امسال، همسو با بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی با اهداف نوآورانه، نگاه امیدوارانه و خلاقانه برگزار می‌شود.

وی در پایان تاکیدات مقام معظم رهبری بر امید و نگاه خوشبینانه به آینده را به عنوان کلید اساسی همه قفل‌ها و ضرورت جهاد تبیین به عنوان فریضه‌ای قطعی و فوری مورد اشاره قرار داد و گفت: در همین راستا قرارگاه امیدآفرینی و جهاد تبیین حضرت زینب‌ (س) با مأموریت افزایش امید و ارتقای سرمایه اجتماعی در وزارت کار تشکیل شده که از ظرفیت آن برای برگزاری برنامه‌های گرامیداشت هفته کارگر بهره خواهیم برد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha