• یکشنبه / ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ / ۱۳:۰۶
  • دسته‌بندی: جامعه، شهری
  • کد خبر: 1402021710470
  • خبرنگار : 71505

در جلسه شورای شهر تهران بررسی شد

تعیین تکلیف باغ بودن یا نبودن ۵ پلاک ثبتی در تهران

تعیین تکلیف باغ بودن یا نبودن ۵ پلاک ثبتی در تهران

اعضای شورای اسلامی شهر تهران در یکصد و چهل و پنجمین جلسه علنی شورا پنج پلاک ثبتی را در خصوص باغ بودن یا نبودن تعیین تکلیف کردند.

به گزارش ایسنا، اعضای شورای اسلامی شهر تهران در یکصد و چهل و پنجمین جلسه علنی این شورا بررسی پلاک ثبتی‌های مختلف در خصوص باغ بودن یا نبودن را در دستور کار خود داشتند که در همین راستا شربیانی با اشاره به پلاک ثبتی ۴.۱۴۳ گفت: این پلاک ثبتی به مساحت ۱۵ هزار متر مربع در منطقه ۲۱ واقع شده و در سند آن یک قطعه زمین مزروعی قید شده است و حدنصاب درختان لازم را ندارد. بر همین اساس کمیسیون شهرسازی شورای شهر تهران رأی به غیر باغ بودن این زمین داده است.

اعضای شورای اسلامی شهر تهران نهایتا پس از بحث و بررسی با اکثریت آراء با نظر کمیسیون شهرسازی شورا مبنی بر غیر باغ بودن این زمین موافقت کرده است.

شربیانی به پلاک ثبتی ۱۰۹۱ اشاره کرد و افزود: این زمین به مساحت ۶۸۴ متر مربع در منطقه یک واقع شده و در سند آن یک عمارت به همراه باغچه قید شده، بر همین اساس کمیسیون شهرسازی رأی به باغ بودن این زمین داده است.

اعضای شورای اسلامی شهر تهران نیز نهایتا با اکثریت آراء با نظر کمیسیون شهرسازی مبنی بر باغ بودن این زمین موافقت کرده است.

شربیانی به پلاک ثبتی ۷۹.۷۶۷۰ اشاره کرد و افزود: این زمین به مساحت ۱۳۱۳ متر مربع در منطقه یک واقع شده و در سند آن یک قطعه زمین عنوان شده اما شرایط باغ برای کمیسیون شهرسازی احراز نشده بر همین مبنا کمیسیون شهرسازی شورا رأی به غیر باغ بودن این زمین داده است.

اعضای شورای اسلامی شهر تهران نیز نهایتا با اکثریت آراء رأی به باغ بودن این زمین دادند.

شربیانی به پلاک ثبتی ۸۰.۵۷۱.۲۴ اشاره کرد و افزود: این پلاک ثبتی به مساحت ۹۶۹ متر مربع در منطقه یک واقع شده و با توجه به داشتن حد نصاب درختان لازم، کمیسیون شهرسازی شورا رأی به باغ بودن این زمین داده است.

اعضای شورای شهر تهران با اکثریت آراء با نظر کمیسیون شهرسازی مبنی بر باغ بودن این زمین موافقت کردند.

شربیانی همچنین به پلاک ثبتی ۱۴۲۵.۶۸۹.۸ اشاره کرد و افزود: این زمین به مساحت ۸۶۶ متر مربع در منطقه ۵ واقع شده و در سند آن یک قطعه زمین مشجر عنوان شده، بر همین اساس کمیسیون شهرسازی رأی به باغ بودن این زمین داده است.

اعضای شورای شهر تهران نیز نهایتا پس از بحث و بررسی با اکثریت آراء با نظر کمیسیون شهرسازی مبنی بر باغ بودن این زمین موافقت کردند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۰۲-۱۸ ۰۸:۴۹

مگر بقیه باغهای تهران تبدیل به مجتمع مسکونی نشده اند ؟