• سه‌شنبه / ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ / ۱۳:۴۶
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 1402021912190
  • خبرنگار : 71594

نوش آبادی: برای تحقق تمدن نوین ایرانی- اسلامی باید از معلمان حمایت جدی انجام شود

نوش آبادی: برای تحقق تمدن نوین ایرانی- اسلامی باید از معلمان حمایت جدی انجام شود

نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد که برای تحقق تمدن نوین ایرانی- اسلامی باید معلمان کشور مورد حمایت مادی و معنوی قرار گیرند.

به گزارش ایسنا، حسین نوش آبادی در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز (سه شنبه) مجلس شورای اسلامی بیان کرد: بدون شک معلمان و فرهنگیان کشور به تعبیر مقام معظم رهبری معماران آینده کشور، سربازان گمنام نظام اسلامی، افسران پیشرفت و زمینه سازان تمدن نوین ایران اسلامی هستند.

وی با تأکید بر اینکه برای تحقق تمدن نوین ایرانی- اسلامی باید معلمان کشور مورد حمایت مادی و معنوی قرار گیرند، عنوان کرد: نقش معلمان در هویت بخشی و تربیت نسل آینده نقشی بی بدیل و غیر قابل انکار است، لذا برای اینکه معلمان و فرهنگیان کشور بتوانند در نقش آفرینی خود موفق شوند، مسئولان کشور باید برای از این قشر حمایت کنند.

نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک فرا رسیدن هفته بسیج سازندگی به بسیجیان همیشه در صحنه، اظهار کرد: امیدوارم مجلس و دولت در ایجاد شرایط مناسب برای توسعه خدمات مختلف به ویژه تلاش در حل مشکلات روستائیان و عشایر همکاری بیشتری داشته باشند.

نوش آبادی در ادامه در رابطه مسائل و مطالبات مردم حوزه انتخابیه اش خطاب به وزیر نیرو گفت: انتظار داریم نسبت به افتتاح پروژه انتقال پسآب تهران به جنوب شرق استان تسریع نموده و کشاورزان را از کمبود آب زراعی نجات دهند.

وی همچنین از وزیر راه و شهرسازی خواست تا سریع تر نسبت به انتقال و تحویل قطار حومه ای به تهران اقدام نماید، چراکه اجرای این طرح از مطالبات جدی مردم منطقه است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی همچنین تذکراتی به وزرای بهداشت، جهاد کشاورزی، کشور و رئیس سازمان صداوسیما و حل مشکلات مربوطه در این بخش ها در شهرستان های حوزه انتخابیه اش را خواستار شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha