• جمعه / ۱۹ خرداد ۱۴۰۲ / ۱۱:۴۹
  • دسته‌بندی: محور مقاومت
  • کد خبر: 1402031911830
  • خبرنگار : 71610

زخمی شدن نظامی اسرائیلی در عملیات مقاومتی در کرانه باختری/ مقاومت موشک‌های آزمایشی شلیک کرد

زخمی شدن نظامی اسرائیلی در عملیات مقاومتی در کرانه باختری/ مقاومت موشک‌های آزمایشی شلیک کرد

منابع خبری عبری زبان امروز (جمعه) از یک عملیات ضد صهیونیستی در کرانه باختری و مجروح شدن یک نظامی رژیم اسرائیل در این عملیات خبر دادند.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، رسانه‌های عبری زبان اعلام کردند که یک شهروند فلسطینی با انجام یک عملیات مقاومتی با چاقو یک نظامی صهیونیست را در کرانه باختری مجروح کرد.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی با تایید این خبر اعلام کرد که این عملیات در ایست بازرسی «رنتیس» در شمال غرب رام الله رخ داد.

رادیو ارتش اسرائیل در این باره گزارش داد: درحالی که سربازان مشغول بازرسی بدنی یک فرد مظنون در این ایست بازرسی بودند یک شهروند فلسطینی با هدف سرقت سلاح به یکی از نظامیان حمله کرد و او را با چاقو زخمی کرد؛ اما یک سرباز اسرائیلی دیگر موفق به هدف قرار دادن او شد.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که عامل عملیات امروز به شهادت رسیده است.

ارتش رژیم صهیونیستی نیز از تحقیقات درباره این عملیات ضد صهیونیستی خبر داد.

حماس: عملیات پست بازرسی رنتیس نشانگر حضور مقاومت در کرانه باختری است

عبداللطیف القانوع سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی حماس اعلام کرد که عملیات حمله با سلاح سرد بامداد امروز جمعه در پست بازرسی رنتیس در نزدیکی رام الله و عملیات‌های مقاومتی قبلی از جمله شلیک گلوله به پست بازرسی حواره از توابع نابلس نشانگر حضور مقاومت در کرانه باختری و ادامه رویارویی نیروهای مقاومت با تجاوزات و جنایات اشغالگران صهیونیست است. 

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، القانوع امروز جمعه تاکید کرد که پست‌های بازرسی و برجک‌های نظامی ارتش صهیونیستی و تمامی شهرک نشینان یهود در تیررس نیروهای مقاومت قرار دارند و مقاومت با عزمی جدیدی به عملیات‌های خود علیه نظامیان و شهرک نشینان یهود ادامه می‌دهد و هرگز در برابر تجاوزات اشغالگران صهیونیست سر تسلیم فرود نخواهد آورد.

وی یاد آور شد تجاوزات و جنایات ارتش صهیونیستی و طرح‌های دولت فاشیست عبری در زمینه تقسیم مسجد الاقصی با عملیات‌های فزاینده نیروهای مقاومت مواجه خواهد شد.

در همین رابطه، منابع محلی فلسطینی اعلام کردند که گروه‌های مقاومت صبح جمعه آزمایش موشکی جدیدی را به سمت دریا انجام دادند که بخشی از ارتقای توان نظامی مقاومت محسوب می‌شود.

سایت اسرائیلی (حداشوت ​​حموت) به نوبه خود اعلام کرد که ارتش اشغالگر شلیک موشک‌های آزمایشی از نوار غزه به سمت دریا را زیر نظر داشت.

همچنین خبر می‌رسد، یک شهروند فلسطینی صبح امروز جمعه بر اثر مجروحیت در تجاوزات اخیر "اسرائیل" به غزه جان باخت.

منابع محلی از شهادت اسماعیل سلمان ایاد اهل محله الزیتون در جنوب غزه بر اثر جراحتی که در جریان تجاوزات اخیر "اسرائیل" به نوار غزه متحمل شده بود، خبر دادند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha