• دوشنبه / ۲۶ تیر ۱۴۰۲ / ۱۱:۵۱
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 1402042616618
  • خبرنگار : 71489

حدادی: تیم اقتصادی دولت اقدامی جدی برای مهار تورم انجام دهد

حدادی: تیم اقتصادی دولت اقدامی جدی برای مهار تورم انجام دهد

نماینده مردم ساوجبلاغ، نظر آباد و طالقان در مجلس شورای اسلامی گفت: در سال رشد تولید و مهار تورم، برای جلوگیری از افزایش قیمت‌ها می‌طلبد که تیم اقتصادی دولت اقدام جدی و به موقعی را در دستور کار قرار دهد.

به گزارش ایسنا، علی حدادی نماینده مردم ساوجبلاغ، نظر آباد و طالقان در مجلس شورای اسلامی در جلسه روز دوشنبه ۲۶ تیر ۱۴۰۲ صحن مجلس شورای اسلامی، در نطق میان دستور خود با بیان اینکه «گفتمان انقلاب اسلامی در راستای تحقق مبانی و اصول خود در جهت حمایت جوامع اسلامی و معرفی اسلام ناب، استراتژی تحول منطقه‌ای و بین المللی را در دستور کار خود قرار داده است»، اظهار کرد: این گفتمان در گام نخست احیا و بازگشت به اسلام ناب را در مقابل اسلام آمریکایی فراهم کرد و در گام دوم استراتژی مقاومت فعال و شکل گیری جبهه گسترده مقاومت اسلامی را در منطقه غرب آسیا و دیگر مناطق در سطح بالای آمادگی و بازدارندگی لازم قرار گرفت و دفاع از کیان اسلام و مسلمین به ویژه ملت های مظلوم از جمله فلسطین در مقابله با رژیم صهیونیستی، جبهه کفر و نظام سلطه با تقویت نظان بازدارندگی جلوی توسعه طلبی و سلطه آمریکا را در منطقه سد نمود.

وی ادامه داد: این گفتمان با شعار استقلال، تفکر انقلابی، عزت و عظمت خاص پرچم جمهوری اسلامی را با توکل بر خداوند در کنار بهترین مردم ایران اسلامی و نیز با فعال  نمودن دیپلماسی سیاسی و اقتصادی ارتباط با جهان را تقویت نمود و همکاری با کشورهای همسایه، منطقه، آمریکای لاتین و آفریقا و با پیوستن به   پیمان شانگهای در جهت تنش زدایی و حذف سلطه دلار و رونق اقتصادی و امید به آینده درخشان نظام مقدس و ایجاد تمدن نوین اسلامی گام های موثر و مثبتی را برداشت.

این نماینده مجلس همچنین گفت: حجاب رمز آغاز جنگ ترکیبی دشمن علیه ایران اسلامی و فتح سنگر حجاب آغاز راه برای سایر سنگرهایی است که به عنوان ارکان قدرت ملی و اعتقادی شمرده می‌شود. گزارشات خوبی از عملکرد دستگاه های مسئول فرهنگی در حوزه حجاب و عفاف که از بیت المال ارتزاق می‌کنند، به گوش نمی‌رسد.

حدادی در ادامه با تاکید بر اینکه امروز مهمترین دغدغه جامعه، مسائل اقتصادی و معیشت مردم است، عنوان کرد: در سال رشد تولید و مهار تورم، برای جلوگیری از افزایش قیمت‌ها می‌طلبد که تیم اقتصادی دولت اقدام جدی و به موقعی را در دستور کار قرار دهد.

وی همچنین در نطق خود خواستار رسیدگی دولت به وضعیت کشاورزان حوزه انتخابیه خود و نیز تسریع در تکمیل پروژه‌های عمرانی این حوزه در بخش های درمانی، آب، فاضلاب و راه سازی شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha