• دوشنبه / ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ / ۱۴:۱۸
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 1402051609827
  • خبرنگار : 71234

هشدار مقصودی نسبت به نفوذ انقلابی نماها

هشدار مقصودی نسبت به نفوذ انقلابی نماها

نماینده بروجرد در مجلس شورای اسلامی نسبت به نفوذ انقلابی نماها هشدار داد و گفت: قبیله نفوذ انقلابی نماها در پیوندی ناگسستنی با کانون های قدرت و ثروت نوظهور در جهت خلاف تحقق علمی شعار سال عمل کرده و زمینه ساز بیکاری، آسیب های اجتماعی فراگیر شده‌اند.

به گزارش ایسنا، فاطمه مقصودی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود گفت: باید با همدلی و همراهی میان تمامی ارکان انقلاب اسلامی به سمت حل مشکلات  و افزایش روزافزون رضایتمندی مردم به عنوان مهمترین مولفه امنیت ملی حرکت کرد.

وی تاکید کرد: با توجه به اینکه نظام اسلامی روز به روز در سطوح استراتژیک و راهبردی قدرتمندتر می شود، باید با همراهی همدلانه مردم با هدف ایجاد تمدن نوین اسلامی حرکت کنیم. روشن است که استکبار جهانی و آنان که منافع خود را در نتیجه این تحول عظیم و انقلاب عظیم دینی مردمی در تهدید و مخاطره می دیدند، این موضوع را تحمل نمی کنند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی در ادامه از افزایش قیمت مسکن انتقاد کرد و گفت:  قرار بود اجرای طرح جامع مسکن بازار را متعادل کند و هر خانوار ایرانی یک خانه مستقل داشته باشد . چگونه می توان با حقوق با ۸ تا ۱۰ میلیون  زندگی کرد؟ باید مردم در یک حالت عادی بدون استرس و التهاب زندگی کنند.

وی با بیان اینکه جبهه جهاد میدان اقتصادی، رونق اشتغال و رشد تولید است، افزود: هم رکابی با امام جامعه تجلی انسانیت و دین مداری سعادت و حسن عاقبت را به همراه خواهد داشت. تلاش صادقانه در مسیر اشتغال و اقتصاد مردم همتی است که در عرصه میدان سخت بروز و ظهور می کند. ما چیزی در پرده نداریم و جان بر کف برای تحقق آرمان های انقلاب و تحقق شعار سال به میدان آمده ایم.

این نماینده مجلس شورای اسلامی توضیح داد: افرادی با مطامع دنیوی و کانون های قدرت و ثروت با تفکری پوسیده و مزورانه در پی ایجاد اخلال و حرکت عظیم اقتصادی و اشتغال هستند. منظورم نفوذی های منفعت طلب و جریان انحراف رو همان هایی است که رشد تولید ۱۶۶ درصدی و تحقق منویات شعار سال  رهبری را بر نمی تابند و هراسان و نگران هستند. ثروت و قدرت متراکم به دهان آن ها مزه کرده و چنان به جگرشان چسبیده که توان دیدن موفقیت دستاوردهای نظام و دولت مردمی را ندارند لذا مدام در حال کارشکنی، اختلال و برهم زدن نظم تولید و میدان جهاد اقتصادی هستند. در این بین همراهی لحظه‌ای جریانات معاند و امپراطوری رسانه ای مبتنی بر تحریف با این گروه جای بسی تاسف است. باید مراقب تهدید بزرگ باشیم .

به گفته وی، کاهش سرمایه اجتماعی در نتیجه ناکارآمدی اشباع شده مدیریتی کشور و شعاری شدن ارزش های اصیل انقلاب در پرتو قبیله نگری و بی تقوایی سیاسی و سواستفاده از معیارهای انقلاب و ایجاد بحران اقتصادی ایجاد شده است.

مقصودی گفت: قبیله نفوذ انقلابی نماها در پیوندی ناگسستنی با کانون های قدرت و ثروت نوظهور در جهت خلاف تحقق علمی شعار سال عمل کرده و زمینه ساز بیکاری،آسیب های اجتماعی فراگیر شده اند لذا ترسیم ماجرای قدرت فرصت طلبان نفوذی فتنه گر در افشای کانون فتنه و انحراف برای جلوگیری از ثبت ناصحیح وقایع و تبیین مسائل پشت پرده ضرورتی عبرت آمیز است.

نماینده بروجرد در مجلس شورای اسلامی توضیح داد: در شرایطی که دولت مردمی با حداکثر ظرفیت برای تحقق شعار سال و رشد تولید و مهار تورم تلاش می کند، این جریان نفوذی قدرت طلب با اقدامات پلید و تحریک افرادی خاص سعی در دو قطبی کردن های کاذب و متزلزل نشان دادن مسئولان و بحرانی  نشان دادن شرایط هستند و تمام تلاش خود را می کنند اما کدام وجدان بیدار و منصفی منکر این همه دستاورد است و  تحمل تیغ کشیدن جریان انحراف ،افراطی و قدرت طلب علیه تولید و اشتغال را دارد؟

 مقصودی در پایان خواستار توجه رییس جمهور به تولید بروجرد شد و گفت: در غبار خیانت و قدرت طلبی نفوذی ها و حمایت های پنهان و آشکار عده ای دستاوردهای دولت مردمی و مجلس انقلابی را به سخره گرفته اند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha