• یکشنبه / ۵ شهریور ۱۴۰۲ / ۱۲:۳۰
  • دسته‌بندی: جامعه، شهری
  • کد خبر: 1402060502983
  • خبرنگار : 71505

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر خبر داد

ارائه گزارش نهایی ۱۴ دستگاه‌ در حوزه عفاف و حجاب به رئیس‌جمهور طی روزهای آینده 

ارائه گزارش نهایی ۱۴ دستگاه‌ در حوزه عفاف و حجاب به رئیس‌جمهور طی روزهای آینده 

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر از ارائه گزارش نهایی ۱۴ دستگاه‌ در حوزه عفاف و حجاب به رئیس‌جمهور طی روزهای آینده خبر داد.

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام محمد حسین طاهری اکرودی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور در حاشیه رویداد تعالی حکمرانی عفاف و حجاب (بخش دستگاه‌ها) گفت: قرار است در این رویداد وضعیت گزارشات دقیق و عملیاتی مشخص و عملکرد و برنامه‌های آتی هر دستگاه در حوزه عفاف و حجاب اعلام شود.

وی افزود: باید عملکردها را ببینیم و وظایف هرچه بیشتر تطبیق و مشخص شود همچنین از طریق این رویداد فرایند ثابت در دستگاه‌ها و با نگاه فرهنگی در حوزه عفاف و حجاب عملیاتی می‌شود.

ارائه گزارش نهایی ۱۴ دستگاه‌ در حوزه عفاف و حجاب به رییس جمهور طی روزهای آینده 

طاهری اکرودی ادامه داد: امروز ۱۴ دستگاه در این رویداد حضور دارند و به مرور از نمایندگان سایر دستگاه‌ها نیز جهت حضور در رویداد بهره‌مند خواهیم شد و در روزهای آینده با حضور رئیس جمهور گزارش نهایی دستگاه‌ها در حوزه عفاف و حجاب ارائه می‌شود.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور تاکید کرد: یکی از اهداف برگزاری این مراسم این است که ببینیم چقدر دستگاه‌ها بر اساس مسئولیتشان عملکرد داشتند و آسیب‌شناسی‌های لازم نیز در این حوزه صورت می‌گیرد.

خواهر شهید عجمیان نیز در حاشیه این رویداد گفت: از مسئولین می‌خواهم موضوع بی‌حجابی را جدی بگیرند و از کسانی که کشف حجاب کرده‌اند می‌خواهم از این راه برگردند چرا که اکنون فقط بحث حجاب نیست و لابلای این موضوعات مسائل خطرناک‌تری وجود دارد و جوانان را به بیراهه می‌کشاند.

وی ادامه داد: بی‌حجابی امنیت را از کشور می‌گیرد و دلم برای جوانان ایران می‌سوزد و از مسئولین می‌خواهم که شرایط را به حالت قبل برگردانند.

خواهر شهید عجمیان با اشاره به اینکه برادرش برای زنان و موضوع حجاب ارزش زیادی قائل بود، تاکید کرد: به خاطر حفظ کشور و دین باید مسئله حجاب جدی گرفته شود.

در ادامه این رویداد مریم کاظمی‌پور، معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش نیز گفت: ۸۰ میلیون ایرانی مخاطب فرهنگی وزارت ورزش هستند و یک درصد قهرمانان ملی و ملی پوشان را تشکیل می‌دهند. در پنج ماهه گذشته ۱۳۴۶ نفر اعزام به مسابقات بین‌المللی داشته‌ایم و موفقیت‌های زیادی حاصل شده است.

وی افزود:  به روز نشدن قوانین و سرد شدن برخی از مدیران هم از مشکلات و چالش‌های وزارت ورزش قلمداد می شود در حالیکه همه مدیران به دنبال مدال آوری هستند و متأسفانه کمتر به مسائل فرهنگی در حوزه ورزش توجه شده است.

کاظمی پور تاکید کرد: بعد از مادر، بهترین الگو برای ورزشکاران در حوزه فرهنگی و هویت ساز مربیان آنها هستند و این یک همت بین ما و وزارت آموزش و پرورش ایجاد کرد و تفاهمنامه مشترکی هم در این راستا منعقد شد که در این راستا دوره‌های توانمندسازی برای مدیران و مربیان در حوزه فرهنگی برگزار شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha