• شنبه / ۲۲ مهر ۱۴۰۲ / ۱۵:۰۰
  • دسته‌بندی: جامعه، شهری
  • کد خبر: 1402072215224
  • منبع : شهرداری تهران

معاون شهردار تهران خبر داد

پخش بیش از یک میلیون تن آسفالت در سطح معابر پایتخت

پخش بیش از یک میلیون تن آسفالت در سطح معابر پایتخت
عکس تزیینی است

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، از ثبت رکورد بیشترین میزان پخش و اجرای آسفالت در سطح معابر پایتخت طی یک دهه اخیر خبر داد.

به گزارش ایسنا، هادی حق‌بین با بیان اینکه میزان پخش و اجرای آسفالت در سطح معابر پایتخت با احتساب خرید از بخش خصوصی از مرز یک میلیون تن فراتر رفته است، افزود: از این میزان ۷۸۰ هزار تن آسفالت تحویل مناطق ۲۲گانه و مابقی در پروژه‌های بهسازی معابر بزرگراهی و برخی از پروژه‌های عمرانی شهرداری تهران پخش و اجرا شده است.

وی این پروژه‌ها را شامل بزرگراه شهید بروجردی، بزرگراه شهید شوشتری، پل دسترسی بلوار شقایق به خیابان ایثارگران، زیرگذر تقاطع بلوار کوهک با بزرگراه شهید همدانی و پروژه‌های مرمت و بهسازی روکش آسفالت بزرگراه آزادگان، بزرگراه شهید همت، بزرگراه آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، بزرگراه شهید سلیمانی، بزرگراه شهید حکیم، بزرگراه شهید زین الدین، بزرگراه شهید یاسینی، بزرگراه شهید بابایی و بزرگراه امام علی(ع) دانست.

وی میزان آسفالت تولید شده در کارخانجات آسفالت شهرداری تهران از ابتدای سال جاری تاکنون را بالغ بر ۷۹۰ هزار تن عنوان کرد و گفت: شاخص یادشده، رکورد تولید ۷۳۱ هزار تن آسفالت در سال ۱۴۰۱ را پشت سر گذاشت.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، تولید ۴۱ هزار تن بتن غلتکی از ابتدای سال جاری تاکنون را از دیگر دستاوردهای عمرانی مدیریت شهری پایتخت خواند و یادآور شد: این میزان بتن غلتکی صرف تکمیل عملیات روسازی پروژه‌هایی همچون بزرگراه شهید بروجردی، پل دسترسی بلوار شقایق به خیابان ایثارگران، مسیرهای کندروی بزرگراه آزادگان و زیرگذر تقاطع بلوار کوهک با بزرگراه شهید همدانی شده است.

بنابر اعلام روابط عمومی معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، به گفته حق‌بین، کیفیت؛ اصل مهم در تمام فعالیت‌های عمرانی به ویژه پخش و اجرای آسفالت بوده و توجه ویژه به این مهم و سایر جزئیات اجرایی به موازات رشد شاخص‌های کمی در این زمینه ادامه دارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha