• دوشنبه / ۸ آبان ۱۴۰۲ / ۱۶:۰۰
  • دسته‌بندی: حقوقی و قضایی
  • کد خبر: 1402080805920
  • منبع : سازمان تعزیرات حکومتی

رئیس سازمان تعزیرات حکومتی اعلام کرد

تعزیرات باید برای مردم امیدآفرین و برای متخلفین عامل اصلاح و تأدیب باشد

تعزیرات باید برای مردم امیدآفرین و برای متخلفین عامل اصلاح و تأدیب باشد

رئیس سازمان تعزیرات حکومتی گفت: به دنبال آن هستیم که تعزیرات برای مردم امیدآفرین و برای متخلفین یک اهرم قوی و عامل اصلاح و تأدیب باشد.

به گزارش ایسنا به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی، احمد اصانلو معاون وزیر دادگستری و رئیس سازمان تعزیرات حکومتی به مناسبت فرا رسیدن سالروز تاسیس این سازمان پیامی به شرح زیر منتشر کرده است که متن آن را می‌خوانید:

وَأَوْفُوا الْکَیْلَ إِذَا کِلْتُمْ وَزِنُوا بِالْقِسْطَاسِ الْمُسْتَقِیمِ ذَلِکَ خَیْرٌ وَأَحْسَنُ تَأْوِیلًا

و هر چه را به پیمانه (یا وزن) می‌سنجید تمام بپیمایید (و کم و گران نفروشید) و (همه‌چیز را) با ترازوی درست و عادلانه بسنجید، که این کاری بهتر و عاقبتش نیکوتر است. (آیه ۳۵ سوره مبارکه اسراء)

شناخت موقعیت، اقدام به هنگام توأم با دقت، سرعت و رعایت اسناد بالادستی و قوانین و مقررات از راهبردهای اصلی سازمان تعزیرات حکومتی است.

سازمانی که امروز برای سرعت بخشیدن به فرآیند رسیدگی به پرونده‌های صنفی، بهداشتی و قاچاق کالا و ارز پاسخگوی مطالبات مردم در زمینه تخلفات اقتصادی است و با تمسک بر بنیان های حقوقی و پیرا حقوقی نقش بی‌بدیلی در بدنه دولت ایفا می کند.

حال در آستانه ۳۰ سالگی تأسیس سازمان تعزیرات حکومتی با نگاه «تعزیرات، تحول و مردم‌داری» و رویکردی قاطعانه، عادلانه و دلسوزانه به دنبال آن هستیم که تعزیرات برای مردم امیدآفرین و برای متخلفان یک اهرم قوی و عامل اصلاح و تأدیب باشد.

اینجانب ضمن قدردانی از تلاش‌های ارزشمند همکاران محترم سراسر کشور که با همراهی، همدلی و همفکری برای پیشبرد اهداف سازمان در دفاع از حقوق تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان در حریم عدالت اجتماعی و سلامت اقتصادی همواره کوشا هستید، فرا رسیدن سالروز تأسیس سازمان تعزیرات حکومتی را تبریک عرض نموده و امیدوارم با اجرای دقیق برنامه‌های تحولی سازمان در مسیر خدمتگزاری موفق و مؤید باشید.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha