• دوشنبه / ۴ دی ۱۴۰۲ / ۱۷:۳۴
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1402100402596
  • منبع : بازار

ست لوازم اداری رومیزی اختصاصی با چاپ لوگو و طرح شما

ست لوازم اداری رومیزی اختصاصی با چاپ لوگو و طرح شما

در محیط کاری امروزی، داشتن لوازم اداری مناسب و با کیفیت اهمیت بسزایی دارد. ست لوازم اداری رومیزی با امکان چاپ لوگو یک گزینه عالی برای تبلیغات شرکت شماست. این ست شامل اقلام متنوعی می‌شود که همگی می‌توانند با طرح لوگو شما تا جزئیات کوچک چاپ شده و هویت بصری شرکت شما را تقویت کنند.

به گزارش ایسنا به نقل از سایت زرین چاپ، زرین چاپ وسایل متنوعی مانند جای کارت ویزیت، جای کاغذ یادداشت و خودکار، استند لوازم اداری رومیزی با طرح‌ها و مدل‌های مختلف، قندان، پایه چسب نواری و... را تولید کرده که امکان چاپ لوگو و طرح دلخواه شما بر روی این وسایل، با کیفیت بسیار بالا و بدون محدودیت در رنگ و طرح فراهم شده است.

جای کارت ویزیت:

یک جایگاه شیک برای قرار دادن کارت ویزیت شما که به شما این امکان را می‌دهد که در هر لحظه با مشتریان و همکاران خود ارتباط برقرار کنید.

جای کاغذ یاددشت و خودکار:

همیشه یک کاغذ یادداشت و خودکار در دسترس داشته باشید که با طرح لوگوی شما منظم و زیبا بر روی میز تنظیم شده باشد. یک هدیه کاری منحصر به فرد و عالی برای نظم یادداشت‌های شما.

ست لوازم اداری رومیزی اختصاصی با چاپ لوگو و طرح شما

استند لوازم اداری رومیزی:

استند لوازم اداری رومیزی با طرح‌ها و مدل‌های متنوع، جزء لوازمی است که از آنها به عنوان عناصر دکوری و کارآمد در محیط کاری استفاده می‌شود. با امکان چاپ لوگو، این استندها به یک وسیله شناخته شده از برند شما تبدیل می‌شوند. استندهای لوازم اداری زرین چاپ در مدل‌های مختلف مثل کشو دار، پایه چسب دار، با فضاهای گوناگون برای کاغذ یادداشت یا کارت ویزیت و خودکار تولید می‌شوند که با فضای کاری شما کاملا هماهنگ باشند.

قندان:

قندان با طرح لوگوی شما علاوه بر استفاده روزمره در محیط کار، به عنوان یک آیتم تبلیغاتی جذاب عمل می‌کند. با چاپ یک طرح واحد بر روی ست اداری، قندان، لیوان و زیرلیوانی؛ مجموعه‌ای جذاب و خاص برای محیط کاری خود و یک هدیه تبلیغاتی منحصر بفرد برای شرکت‌تان داشته باشید.

ست لوازم اداری رومیزی اختصاصی با چاپ لوگو و طرح شما

پایه چسب نواری با لوگو:

پایه چسب نواری که به شکلی خلاقانه با لوگوی شما چاپ شده است و بهترین دستیار شما بر روی میزتان خواهد بود. پایه چسب نواری زرین چاپ، هدیه تبلیغاتی بسیار کاربردی است که همیشه خودنمایی کرده و برند شما را تبلیغ می‌کند.

استفاده از ست لوازم اداری رومیزی زرین چاپ با امکان چاپ لوگو، یک راه کار موثر برای ارتقاء شناخت برند و ارتباط مستقیم با مشتریان در محیط‌های کاری است. این وسایل کارآمد و جذاب، با توجه به امکانات چاپ و طراحی شخصی‌سازی، گزینه‌هایی مناسب برای تبلیغات هویت برند و ایجاد هدایا با ارزش برای مشتریان می‌باشند.

همین الان وارد سایت زرین چاپ بشین و ست اداری خودتون رو سفارش بدین. نیاز به خرید عمده نیست. حتی میتونین یک عدد هم بگیرید. پس همین الان «ایده‌هاتون رو چاپ کنید…»

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha