• چهارشنبه / ۹ اسفند ۱۴۰۲ / ۱۴:۴۴
  • دسته‌بندی: جامعه، شهری
  • کد خبر: 1402120906061
  • منبع : شهرداری تهران

مدیرعامل اتوبوسرانی تهران اعلام کرد

اولویت اتوبوسرانی تهران توسعه ناوگان و نوسازی خطوط مناطق کم‌برخوردار از حمل‌ونقل عمومی

اولویت اتوبوسرانی تهران توسعه ناوگان و نوسازی خطوط مناطق کم‌برخوردار از حمل‌ونقل عمومی

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران در جلسه نظارت ستادی و ارزیابی عملکرد معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۲۱، از حل مشکل جذب راننده کارت شهری در روزهای آتی خبر داد.

به گزارش ایسنا، مهدی علیزاده در آئین رونمایی از ناوگان جدید خطوط اتوبوسرانی منطقه ۲۱ شهرداری تهران گفت؛ اولویت ما برای تقویت ناوگان و نوسازی خطوط اتوبوسرانی پایتخت مناطق کم برخوردار از حمل و نقل عمومی است که این برنامه با نوسازی ۱۹ خط اتوبوسرانی در مناطق غربی شهر تهران آغاز شده است.

علیزاده با بیان اینکه مذاکراتی با پلیس راهور برای حل مشکل بکارگیری راننده کارت شهری داشته‌ایم، گفت: ان‌شاءالله با همکاری پلیس راهور و حل مشکل تأمین راننده، نسبت به تقویت و نوسازی خطوط اتوبوسرانی در مناطق مختلف شهر تهران اقدام می کنیم.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با اشاره به چشم انداز روشن وضعیت حمل و نقل عمومی به ویژه در حوزه اتوبوسرانی در سال ۱۴۰۳ است، افزود: با سفر اخیر شهردار تهران به کشور چین ان‌شاءالله تعداد قابل توجهی اتوبوس به ناوگان اتوبوسرانی تهران اضافه می‌شود که این اتفاق بی سابقه، باعث کاهش چشمگیر سر فاصله حرکت اتوبوس‌ها و ارتقای کیفیت خدمات رسانی خواهد شد.

بنا بر اعلام روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران، وی در پایان بر حضور حداکثری در انتخابات و دعوت از همه برای این شرکت در این تکلیف ملی تأکید کرد.


انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۱۲-۱۱ ۱۸:۲۹

منطقه ۱۹ مخصوصا خطوط خانی آبادنو به انقلاب وخطوط خانی آبادنوبه بازاربسیارکم اتوبوس وغیربهداشتی میباشد.

avatar
۱۴۰۲-۱۲-۱۳ ۲۰:۵۵

با سلام . مسیر اتوبوس طوری طراحی شود که مسافران را به اولین ایستگاه مترو برساند . دوم نسبت به رنگ آمیزی و تمیزی ایستگاه های اتوبوس اهمیت داده شود و در شأن نظام مقدس اسلامی باشد . در بعضی از ایستگاه ها تابلو نصیب نشده است مثلا در مترو صادقیه تابلو خط 6ا اصلا مشخص نیست برای احترام به مردم مطابق با آموزه های دینی بهتر است اتوبوس ها مجهز به دستگاه بار کد خوان مطابق BRT باشند