• پنجشنبه / ۱۰ اسفند ۱۴۰۲ / ۱۲:۰۲
  • دسته‌بندی: آموزش و پرورش
  • کد خبر: 1402121006692
  • منبع : وزارت آموزش و پرورش

دعوت وزیر آموزش و پرورش از مردم برای مشارکت در انتخابات

دعوت وزیر آموزش و پرورش از مردم برای مشارکت در انتخابات

وزیر آموزش و پرورش در پیامی از معلمان، دانش آموزان رأی اولی و خانواده‌های ایرانی خواست تا در انتخابات مشارکت داشته باشند.

به گزارش ایسنا به نقل از وزارت آموزش و پرورش پیام دعوت رضا مراد صحرایی مشارکت و حضور فعال در انتخابات بدین شرح است: ایران قوی محصول مدارس قوی است. قدمهای بزرگی که روز ۱۱ اسفند به سوی صندوق‌های رای انتخابات مجلس شورای اسلامی برداشته می شود، پشتوانه مهمی برای رسیدن به مدرسه قوی است.

به عنوان یک معلم از معلمان، دانش آموزان رأی اولی و خانواده های ایرانی دعوت می کنم، این قدم‌ها را پرشتاب و پرشور برداریم و با استفاده از امتیاز انتخاب خود، پیشرفت و امنیت و اقتدار ایران اسلامی عزیز را رقم بزنیم.

وزارت آموزش و پرورش نیز به مناسبت انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی بیانیه‌ای صادر کرده و آورده است:  نظام تعلیم و تربیت کشور به عنوان نهادی اجتماعی و فرهنگی در آستانه تحولاتی بزرگ قرار دارد. این تحولات که با هدایت و تاکید رهبر حکیم و فرزانه انقلاب بر اجرایی‌سازی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش از ابتدای دولت مردمی سیزدهم آغاز شده، نویدبخش تغییراتی مثبت و عمیق در موضوعاتی مهم همچون عدالت آموزشی، شان و منزلت معلمان عزیز، ارتقای سطح علمی کشور، اهتمام به امر تربیت و بازگشت به مدرسه است. 

تحقق کامل این اهداف متعالی  پشتوانه ای قوی، همتی بلند و اراده‌ای استوار می طلبد. وجود مجلسی قوی از مهم‌ترین پشتوانه‌های این گام بزرگ محسوب می شود چراکه اجرای کامل سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، در گرو تصویب قوانینی کارآمد و تحول‌آفرین است.

مجلس قوی زمانی شکل خواهد گرفت که مردم از امتیاز خود برای تعیین سرنوشت کشور استفاده کنند و انتخاباتی پرشور و قدرتمند را پدید آورند. بر این اساس وزارت آموزش و پرورش به عنوان دستگاه امین مردم، از تمامی هموطنان عزیز دعوت می‌کند برای ایرانی مقتدر و پیشرفته، امنیتی پایدار و مدارسی قوی، روز ۱۱ اسفند، باحضوری پرشور و با نشاط، صندوق‌های اخذ رای را در مقابل چشم جهانیان به صحنه اقتدار ایران عزیز تبدیل کنند. 

روز ۱۱ اسفند، اولیای دلسوز و آگاه و دانش آموزان رای اولی پرشور و فهیم، دوشادوش معلمان فرهیخته ایران عزیز دعوت مقام معظم رهبری را اجابت خواهند کرد و برای ایرانی مقتدر و پیشرفته، امنیتی پایدار و آینده فرزندان خود حماسه‌ای دیگر خواهند آفرید و بار دیگر دشمنان ایران عزیز را ناکام و ناامید خواهند ساخت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha