• جمعه / ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ / ۱۶:۲۵
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 1402121107715
  • منبع : حوزه فراجا

/برای وطن/

نماینده ولی فقیه در فراجا: حضور در انتخابات راه‌حل برون رفت از مشکلات است

نماینده ولی فقیه در فراجا: حضور در انتخابات راه‌حل برون رفت از مشکلات است

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی کشوراز انتخابات به عنوان رزمایش بزرگ سیاسی نام برد و گفت: حضور در انتخابات و انتخاب افراد اصلح، راه حل برون رفت از مشکلات بوده و در عین حال اقتدار آفرین است.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام والمسلمین سیدعلیرضا ادیانی، نماینده ولی فقیه در فراجا با حضور در ستاد فرماندهی انتظامی یگان های ویژه فراجا در انتخابات شرکت کرد و پس از آن با حضور در جمع خبرنگاران گفت:  از صبح امروز ملت ایران درصدد خلق یک حماسه بزرگ در تاریخ انقلاب اسلامی هستند که این رویداد  عظیم را خدمت همه سروران عزیز تبریک عرض می‌کنم.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی کشور از انتخابات به عنوان رزمایش بزرگ سیاسی نام برد و تصریح کرد: مردم عزیز مثل همیشه با درک درست و صحیحی که از انتخابات دارند آن را مظهر ملی دانسته و این حضور و انتخاب افراد اصلح، راه حل  برون رفت از مشکلات بوده و در عین حال اقتدار آفرین نیز هست.

وی خاطرنشان کرد: انتخابات تامین کننده امنیت پایدار ملت ایران است که خود ملت این امنیت را لمس و درک می‌کنند و در همین ساعات اولیه آنچنان که  مقام معظم رهبری فرمودند؛ برای رای دادن حضور پیدا کردند و با حضوری پر شور به وظیفه شرعی، دینی و قانونی خود عمل کردند. یقینا ملت ایران با این حضور خود دل همه و به‌خصوص دل امام عصر (عج) و روح مطهر امام (ره) و شهدا را شاد و خرسند خواهند کرد.

ادیانی با بیان اینکه امروز مردم با امنیت خاطر در پای صندوق های رای حاضر می شوند، گفت: امیدوارم با حضور پر شور و گسترده مردم انتخاباتی قوی برگزار شود که این امر مایه خرسندی همه ملت های جهان به ویژه مردم ایران می‌شود و همچنین سیلی محکمی بر صورت دشمنان خواهد بود .

وی ضمن تشکر و قدردانی از همه همکاران در مجموعه عظیم انتظامی که از مدت ها قبل با انگیزه بالا برای برگزاری یک انتخابات امن، شبانه روزی تلاش کردند و در روز انتخابات دودشادوش مردم پای صندوق های رای حاضر شدند، گفت: امروز میهمان رزمندگان دلاور، عزیز و غیور فرماندهی انتظامی یگان های ویژه هستیم که از همه همکاران به خصوص این عزیزان کمال تشکر و قدردانی را به پاس تلاش ها و زحماتی که در راستای تامین نظم و امنیت می کشند، داشته و از پروردگار متعال برای تک تک عزیزان در تمام مراحل زندگی آرزوی موفقیت و سربلندی خواستارم.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی کشور همچنین در پایان گفت: اگر خدای نکرده کسی عمدا رای ندهد التزام عملی به اسلام، فرمان ولی امر خود فرماندهی معظم کل قوا نخواهد داشت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha