• چهارشنبه / ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ / ۲۳:۵۶
  • دسته‌بندی: غرب آسیا و آفریقا
  • کد خبر: 1402121612163
  • خبرنگار : 71592

رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی: بهای سنگینی در جنگ غزه پرداخت کرده‌ایم

رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی: بهای سنگینی در جنگ غزه پرداخت کرده‌ایم

رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی اذعان کرد این رژیم بهای سنگینی در جنگ غزه پرداخت کرده و فرماندهان و نظامیان را از دست داده است.

به گزارش ایسنا، «هرتزی هالوی» رئیس ستاد ارتش این رژیم روز چهارشنبه در سخنانی در مراسم فارغ التحصیلی ملوانان در پایگاه دریایی حیفا گفت تل‌آویو در این جنگ بهای سنگینی پرداخت کرده و فرماندهان و نظامیان خود را از دست داده است.

ارتش رژیم صهیونیستی تا امروز رسماً کشته شدن ۵۸۷ افسر و سرباز اسرائیلی از ۷ اکتبر را پذیرفته است که ۲۴۷ نفر در نبردهای زمینی در داخل غزه کشته شده اند.

به نوشته روزنامه رای‌الیوم، هالوی تاکید کرد: کنترل بُعد دریایی؛ از امنیت آبهای اقتصادی اسرائیل و حفاظت از دارایی‌های استراتژیک گرفته تا آسیب رساندن به زیرساخت‌ها، عناصر و توان دریایی دشمن در عرصه‌های دور و نزدیک،  برای امنیت اسرائیل ضروری است.

ارتش رژیم صهیونیستی از هفتم اکتبر جنگ ویرانگری را در نوار غزه به راه انداخته که علاوه بر تخریب گسترده زیرساخت‌ها، دهها هزار قربانی فلسطینی برجای گذاشته است و به اتهام ارتکاب نسل کشی در نوار غزه به دیوان دادگستری بین‌المللی کشانده شده است.

انتهای پیام
 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۱۲-۱۷ ۰۹:۲۸

اسرائیل می داند که با شروع ماه مبارک رمضان دیگر جنگ در جبهه شمال با حزب الله لبنان و در جنوب با گروه حماس و جهاد الاسمی نیست و جبهه مرکز یا همان کرانه باختری هم بر روی اسرائیل گشوده خواهد شد. تاکید اسرائیل و آمریکا برای توقف 6 هفته ای جنگ علاوه بر سروسامان دادن به نیروها و تسلیحات ارتش اسرائیل تلاش برای توقف جنگ تا سپری شدن ماه مبارک رمضان است چون همه ساله بخش زیادی از نیروها برای امنیت قدس و کرانه باختری به خدمت فراخوانده میشوند که امسال همه آنها در جنگ غزه درگیر هستند و اسرائیل با کمبود شدید نیرو مواجه است.