• پنجشنبه / ۱۷ اسفند ۱۴۰۲ / ۱۰:۱۱
  • دسته‌بندی: جامعه، شهری
  • کد خبر: 1402121712256
  • خبرنگار : 71505

رئیس شورای عالی استان‌ها خبر داد

انعقاد تفاهم‌نامه شورای‌عالی استان‌ها با مرکز پژوهش‌های مجلس با هدف تقویت توان علمی شوراها

انعقاد تفاهم‌نامه شورای‌عالی استان‌ها با مرکز پژوهش‌های مجلس با هدف تقویت توان علمی شوراها

رئیس شورای عالی استان‌ها از انعقاد تفاهم‌نامه میان شورای عالی استان‌ها با مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی با هدف تقویت توان علمی و مدیریتی شوراها خبر داد.

به گزارش ایسنا، شهرام دبیری در نطق پیش از دستور خود در بیست و ششمین اجلاس عمومی شورای عالی استان‌ها ضمن تقدیر از حضور مردم در انتخابات ۱۱ اسفند گفت: حضور چشمگیر و مسئولانه مردم در انتخابات نشان دهنده رشد و آگاهی و وقت شناسی مردم ایران و حساسیت آنها به سرنوشت‌شان بود.

وی ضمن قدردانی از مسئولان برگزاری انتخابات، هیات‌های اجرایی و نظارت، بسیج، نیروی انتظامی، گفت: امیدوارم در دوره دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی که در اردیبهشت ماه سال آینده برگزار می‌شود مجددا شاهد حضور پرشور مردم باشیم.

وی در ادامه از ضرورت برنامه ریزی برای دو سال باقیمانده از دوره ششم شورای عالی استان‌ها سخن گفت و افزود: باید تلاش کنیم تا در دو سال باقیمانده با برنامه ریزی صحیح کارها را ادامه دهیم. قرار بر این شده تا مرکز آموزش و پژوهش شورای عالی استان‌ها با همکاری مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی برنامه‌ای دو ساله تدوین کند تا چشم انداز این مدت را ترسیم و در نهایت به اهداف تعیین شده دست پیدا کنیم.

رئیس شورای عالی استان‌ها تاکید کرد: کمیسیون‌های تخصصی شورای عالی استان‌ها موضوع مدیریت یکپارچه شهری را باید در اولویت بگذارند و بر روی این مسئله مطالعه کنند تا نهایتا به یاری خداوند بتوانیم در مجلس دوازدهم این موضوع را در اولویت قرار دهیم و با تصویب مدیریت یکپارچه شهری شاهد باشیم که شهرداری‌ها و شوراها جایگاه واقعی خود را در مدیریت کشور پیدا کنند.

وی از انعقاد تفاهم‌نامه با مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی در بیست و ششمین اجلاس عمومی شورای عالی استان‌ها خبر داد و افزود: با حضور بابک نگاهداری رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس در این جلسه شورا تفاهم‌نامه‌ای با این مرکز منعقد خواهد شد که امیدواریم بتوانیم از این طریق از ظرفیت‌های خوب این مرکز به ویژه در حوزه‌های تخصصی آموزش و پژوهش بهره بگیریم. قطعا این تفاهم‌نامه شروع همکاری‌هاست که موجب تقویت توان علمی، پژوهشی و مدیریتی شوراهای شهر و روستا خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha