• سه‌شنبه / ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ / ۲۰:۰۲
  • دسته‌بندی: محور مقاومت
  • کد خبر: 1402122216164
  • خبرنگار : 71592

حماس: جامعه جهانی تسلیم سیاست نسل‌کشی اسرائیل شده است

حماس: جامعه جهانی تسلیم سیاست نسل‌کشی اسرائیل شده است

جنبش حماس اعلام کرد اظهارات مقامات آنروا درباره عدم وجود اراده بین‌المللی برای انتقال کمک‌های انسانی به نوار غزه، اعلام شکست جامعه جهانی و سازمان ملل و نیز تسلیم شدن در برابر سیاست‌های نسل‌کشی رژیم صهیونیستی است.

به گزارش ایسنا، این جنبش در بیانیه‌ای تصریح کرد که اظهارات مقامات آنروا درباره عدم وجود اراده بین‌المللی برای انتقال کمک‌های انسانی به نوار غزه در شرایطی که قحطی در این باریکه در حال گسترش است، اعلام شکست جامعه جهانی و سازمان ملل و نیز تسلیم شدن در برابر سیاست‌های نسل‌کشی است که ارتش رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه مرتکب می‌شود.

پیشتر سخنگوی آنروا گفته بود اوضاع نوار غزه فاجعه بار و دردناک است و مسیرهای ورود کمک‌های انسانی به غزه کاملاً مشخص است، اما اراده بین‌المللی برای ورود زمینی این کمک‌ها به غزه وجود ندارد.

«فیلیپ لازارینی» کمیسر کل آنروا هم تاکید کرده بود که اشغالگران صهیونیست مانع ورود کمک‌های پزشکی بسیار مهم به نوار غزه که نجات دهنده زندگی زخمی‌ها و بیماران است می‌شوند.

به نقل از خبرگزاری شهاب، حماس در این بیانیه بار دیگر از همه طرف‌های موثر خواست فورا اقدام کرده و مقامات صهیونیستی را برای بازگشایی تمامی گذرگاههای زمینی مشترک با غزه، مخصوصا ۲ گذرگاه «رفح» و «کرم ابوسالم» تحت فشار قرار دهند چرا که این ۲ گذرگاه سریع‌ترین مسیر برای انتقال کمک‌ها و جبران کمبود مواد غذایی ضروری است که جان صدها کودک را تهدید می‌کند و شمار قربانیان سوء تغذیه و گرسنگی به حدود ۳۰ کودک رسیده است‌.

در حالی که گذرگاه‌های زمینی بهترین مسیر برای انتقال کمک‌های انسانی به غزه است، آمریکا، عامل اصلی حمله رژیم صهیونیستی به غزه در نمایشی تبلیغاتی اقدام به انتقال هوایی کمک‌های انسانی به غزه می‌کند که جان کسانی که منتظر دریافت این کمک‌ها بودند را به خطر می‌اندازد. 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha