• سه‌شنبه / ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۰:۵۱
  • دسته‌بندی: آموزش و پرورش
  • کد خبر: 1403022518088
  • خبرنگار : 71955

جانشین وزیر کشور در طرح محرومیت زدایی اعلام کرد

شناسایی ۸۷۴ هزار بازمانده از تحصیل با کد ملی/ بازگشت این افراد به تحصیل امکانپذیر است

شناسایی ۸۷۴ هزار بازمانده از تحصیل با کد ملی/ بازگشت این افراد به تحصیل امکانپذیر است

جانشین وزیر کشور در طرح محرومیت زدایی و توانمندسازی اجتماعی ۲۰۲۰ محله از شناسایی ۸۷۴ هزار بازمانده از تحصیل با کد ملی خبر داد و گفت که امکان بازگشت به چرخه تحصیل این افراد وجود دارد.

به گزارش ایسنا، علی آقامحمدی در آیین اختتامیه اولین جشنواره ملی معلمان جهادی سراسر کشور با بیان اینکه در موقعیت‌های جهادی باید فرصت‌ها را غنیمت بدانیم گفت: اکنون در مناطق محروم هم برای دانش آموزان کلاس کنکور برگزار می‌شود و در قرارگاه جهادی، ۸۷۴ هزار بازمانده از تحصیل با کد ملی شناخته شده که امکان بازگشت به چرخه تحصیل آنها وجود دارد.

وی با بیان اینکه نسل امروز آماده جهاد است افزود: هیچ نسلی مانند این دهه برای کشور و مدرسه فعالیت نمی‌کند بنابراین باید از این نیروها برای امور جهادی بهره مند شد.

به گزارش ایسنا، همچنین حمیدرضا خان محمدی رییس سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس نیز در این مراسم با تبریک دهه کرامت، با بیان اینکه اولین جشنواره ملی معلمان جهادی سراسر کشور برگزار شده است گفت: دو کلمه در کنار هم قرار گرفته با عنوان معلم جهادی؛ گزاره ارزشمندی که در بند ۷ سند تحول به آن اشاره شده؛ نمونه این گزاره‌ها را در معلم جهادی می‌توانیم جستجو کنیم.

رییس سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس کشور با بیان اینکه معلم هدایت کننده، مربی، اسوه، امین و بصیر در فرآیند تعلیم و تربیت است افزود: اولین ویژگی معلم بودن این است که هیچ کس نمی تواند با معلم رقابت کند.

وی با بیان اینکه طبق فرموده مقام معظم رهبری، دستگاه‌های دیگر یک طرف آموزش و پرورش هم یک طرف ادامه داد: شهدا در این راستا به جهاد توجه داشته‌اند مثلا رویکرد تربیتی سهید سلیمانی از ابتدایی تا حضور در سوریه رویکرد جهادی بوده است‌.

خان محمدی با بیان اینکه کار معلم خود جهاد است ادامه داد: معلمی شغل انبیاست. جمعیت یک میلیون نفری معلمان، ۱۶میلیون دانش آموز را مخاطب دارد بنابراین همه معلمان جهادی هستند.

خان محمدی با بیان اینکه راهبری‌ترین سلاح‌ها موشک نیست بلکه دشمن است گفت: تلاشی جهادی است که دشمن را از پا درآورد زیرا دشمن مغز دانش آموزان را با خانواده هدف می‌گیرد بنابراین می‌سازیم تا ساخته شود.

وی با بیان اینکه بن‌بست‌ها با کار جهادی باز می‌شود اظهارکرد: این کار در مدرسه محقق می‌شود.

خان محمدی با بیان اینکه هر تلاشی جهاد نیست و باید بدانیم دشمن چه چیزی را هدف قرار داده است گفت: دشمن پاکدامنی چابکی حجاب دانش آموزان را هدف قرار داده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha