• جمعه / ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۳:۰۶
  • دسته‌بندی: آموزش و پرورش
  • کد خبر: 1403022820416
  • منبع : وزارت آموزش و پرورش

رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش‌وپرورش:

دانش آموزان نگران دریافت کارت ورود به جلسه آزمون‌های نهایی نباشند

دانش آموزان نگران دریافت کارت ورود به جلسه آزمون‌های نهایی نباشند
عکس آرشیوی است.

رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش‌وپرورش اعلام کرد: دانش آموزان نگران دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نهایی نباشند و برای امتحانات آماده شوند.

به گزارش ایسنا و بنابر اعلام مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش و پرورش در اطلاعیه‌ای در خصوص کارت ورود به جلسه آزمون‌های نهایی نوبت خردادماه ۱۴۰۳ اعلام کرد:« دریافت کارت ورود به جلسه تا یک ساعت قبل از آزمون امکان پذیر است، لذا تمامی شرکت کنندگان با توجه به پیش‌بینی های انجام شده، در جلسه آزمون حضور خواهند یافت.

بدون تردید در حال حاضر با عنایت به اهمیت تاثیر سوابق تحصیلی دانش آموزان در آزمون کنکور سراسری، برگزاری امن و سالم آزمون‌های نهایی خردادماه و رفع دغدغه‌های دانش‌آموزان عزیز و والدین گرامی و آرامش بخشی به آنان، یکی از اولویت‌های اصلی نظام تعلیم و تربیت محسوب می‌شود.  لذا با تاکید بر اینکه با تمهیدات اتخاذ شده تمامی داوطلبان کارت ورود به جلسه خود را دریافت و هیچ داوطلبی از آزمون محروم نخواهد ماند، از معلمان، دانش آموزان و اولیای آنان درخواست می‌شود تا اخبار و اطلاعیه‌های وزارت آموزش و پرورش را صرفا از  رسانه‌های رسمی کشور پیگیری کنند.»

همچنین زارعی - رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش‌وپرورش اعلام کرد: دانش آموزان نگران دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نباشند و برای امتحانات آماده شوند.

وی گفت: امکان دریافت کارت ورود به جلسه تا یک ساعت قبل آزمون وجود دارد، دانش آموزان نگران دریافت کارت ورود به جلسه نباشند.

زارعی گفت: اگر دانش آموزی نتواند کارت ورود به جلسه خود را دریافت کند راه حل جایگزین برای احراز هویت پیش بینی شده است و می‌تواند با کارت شناسایی در جلسه شرکت کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۳-۰۲-۲۸ ۱۵:۳۵

وقتی کارت نگرفته چطوری باید بدونه که محل برگزاری امتحان کجاست تا با کارت شناسایی امتحان بده؟ محل آزمون در کارت ورود به جلسه اعلام میشه؟

avatar
۱۴۰۳-۰۲-۲۹ ۰۰:۰۴

سلام محل حوزه های امتحانی بر اساس رشته و پایه و منطقه قبلا از طریق بخشنامه به مدارس اعلام شده توفیقی - از قزوین

avatar
۱۴۰۳-۰۲-۳۱ ۱۴:۰۳

می‌تونه بره سایت مای مدیو حوزه امتحان نهایی با ساعت حضور بدون دریافت کارت ورودب جلسه ببینه

avatar
۱۴۰۳-۰۲-۲۸ ۱۶:۴۸

سلام اگه با کارت شناسایی باشه محل حوزه رو چطور باید بدونیم

avatar
۱۴۰۳-۰۲-۲۸ ۱۷:۱۷

پشت کنکوریها که ترمیم معدل ثبت نام کرده اندازکجا محل حوزه امتحانی راجویا بشن

avatar
۱۴۰۳-۰۲-۲۸ ۱۸:۳۵

گفتن یا مدرسه بزرگسالان برین یا آموزش و پرورش

avatar
۱۴۰۳-۰۲-۲۸ ۱۷:۵۷

با کارت شناسایی؟ محل آزمون که مشخص نیست کجا باید امتحان بدیم ،این مهمه.دانش آموز نمیدونه استرس امتحان رو بکشه یا استرس گرفتن کارت رو

avatar
۱۴۰۳-۰۲-۲۸ ۱۸:۲۲

مجبور بودین همه رو تو دو روز مونده به امتحان کارت ورود به جلسه بدید یک هفته قبل شروع می‌کردید به دادن کارت ها که ازدحام نشه سایت هاقفل بشن

avatar
۱۴۰۳-۰۲-۲۸ ۱۸:۳۰

از مدرسه استعلام بگیرید دوستان حوزه امتحانی را به‌شما اعلام می کنند

avatar
۱۴۰۳-۰۲-۲۸ ۱۹:۳۸

دوستان برای اینکه بدونید حوزه امتحان کجاست باید یک ماه پیش ادره می رفتید یک مدرسه بزرگسالان ثبت نام می کردید، والان حوزه امتحان را گفتند ،الان بچه ها گیر کارت ورود به جلسه هستند

avatar
۱۴۰۳-۰۲-۲۸ ۱۹:۴۳

برای دانش آموزان ترمیم معدل شرایط خیلی سخت تر شده است، دانش آموز ما در استان دیگر دیپلم گرفته درحال حاضر در یکی ازشهرستان های استان دیگر برای ترمیم معدل در سامانه‌ ثبت نام کرده ایم ، خيلي نگران شده ایم تا سامانه باز نشه نمی‌دانم کجا محل آزمون در سامانه‌ ثبت شده است.

avatar
۱۴۰۳-۰۲-۲۸ ۱۹:۵۳

من‌کارت‌‌‌‌امتحان‌نهایی‌رو‌گرفتم

avatar
۱۴۰۳-۰۲-۲۹ ۰۵:۱۱

باسلام خواهشی که از مسولین برگزار کننده امتحانات دارم نسبت به کنترل سرجلسه امتحان تقلبی صورت نگیرد نه از دانش اموزان ومراقبین چونکه این دغدغه اولیا و دانش آموزان هست که عده ای تلاش می کنند به حقشان نرسند

avatar
۱۴۰۳-۰۲-۲۹ ۰۵:۵۱

فقط مسئله وجود کارت نیست. من نمی‌دانم در کدام حوزه امتحان یا مدرسه باید بروم امتحان بدهم. برای ترمیم معدل هستم. امروز شنبه هست و فردا امتحان دارم . به نظر شما نگران نباشم ؟

avatar
۱۴۰۳-۰۲-۲۹ ۰۶:۱۱

دانش آموزان تا یک ساعت قبل از امتحان باید در حوزه امتحانی حضور داشته باشند .نه اینکه فکر گرفتن کارت ورود به جلسه و پیدا کردن حوزه باشند ضمنا چه تمهیداتی اندیشیده شده که اگر کسی نتوانست کارت ورود به جلسه بگیرد به دلیل هرج و مرج بوجود آمده در سایت باید چکار کند ضرر های روحی و مالی این افراد به عهده کیست؟

avatar
۱۴۰۳-۰۲-۲۹ ۰۷:۱۵

تا یک ساعت قبل آزمون نهایی میشه ساعت 6صبح من 6 صبح از کجا کافی نت پیدا کنم کارت چاپ کنم 🤦🤦

avatar
۱۴۰۳-۰۲-۲۹ ۰۹:۲۹

کسایی که فارغ التحصیل هستن از کجا باید بدونن حوزه کجاست ؟؟؟؟

avatar
۱۴۰۳-۰۲-۲۹ ۱۰:۰۴

یعنی برای موضوع به این کم اهمیتی هم به دانش آموزان استرس وارد میکنید و با اینکه خیلی وقت داشتید ولی تنبلی کردید و کارتها را آماده نکردید.

avatar
۱۴۰۳-۰۲-۲۹ ۱۳:۰۹

برای آزمون به این مهمی چه استرسی به دانش آموزان و خانواده ها وارد شده . فردا امتحانه کارت صادر نشده هنوز محل حوزه دقیق مشخص نیست .....

avatar
۱۴۰۳-۰۲-۲۹ ۱۳:۵۰

الان شنبه ساعت 2 بعداظهر 29 اردیبهشت هنوز سایت خطای ورود میده حوزه امتحانی معلوم نیست

avatar
۱۴۰۳-۰۲-۲۹ ۱۵:۲۰

از یک هفته قبل اقدام به صادر کردن کارتها می‌کردید

avatar
۱۴۰۳-۰۲-۲۹ ۱۵:۵۱

سلام ، حوزه امتحانی رو از کجا میشه فهمید ، ترمیم معدل ثبت نام کردم نه دبیرستان پاسخگو هست نه آموزش و پرورش

avatar
۱۴۰۳-۰۲-۲۹ ۱۷:۵۱

سلام 24ساعت مونده به امتحانات هنوز کارت صادر نشده،متاسفانه محل امتحان مشخص نیست امروز ،مراجعه شد به آموزش وپرورش ناحیه ۲یزد،گفتند ماخودمان هم نمی‌دانیم ،نگران نباشید یجایی برگزار میشود که بعدا تعلام میگردد

avatar
۱۴۰۳-۰۲-۳۰ ۰۷:۳۱

نگران نیستیم در روز اول تا ساعت ۱۲شب ما مدیو باز نمیشد ساعت دو شب وارد سایت شدم تا ساعت سه رفرش و ورود و خروج تا کارت رو دریافت کردم یه کارت ورود به جلسه دو هفته قبل هم میتونست آماده بشه نه دو روز مانده

avatar
۱۴۰۳-۰۲-۳۰ ۱۵:۲۲

کارت اگه مهم نبود چرا امتحانات رو لغو کردید.دو امتحان اول گفتند لغو به خاطر اینکه نتونستن سایت کارت ورود به جلسه رابه داوطلب بده.