• دوشنبه / ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۰:۰۸
  • دسته‌بندی: جامعه، شهری
  • کد خبر: 1403023122673
  • منبع : شهرداری تهران

پیام تسلیت زاکانی و مدیران شهری در پی شهادت رئیس‌جمهور و هیأت همراه

پیام تسلیت زاکانی و مدیران شهری در پی شهادت رئیس‌جمهور و هیأت همراه

شهردار تهران و مدیران شهری در پیامی جداگانه شهادت رئیس‌جمهور و هیأت همراه را در پی حادثه سقوط بالگرد تسلیت گفتند.

به گزارش ایسنا، علیرضا زاکانی شهردار پایتخت در پیامی شهادت آیت‌الله ابراهیم رئیسی و هیئت همراه را که در حادثه سقوط بالگرد در روز گذشته به مقام رفیع شهادت رسیدند، تسلیت گفت.

بر اساس گزارش سایت شهر، در پیام تسلیت شهردار تهران آمده است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ فَمِنهُم مَن قَضیٰ نَحبَهُ وَ مِنهُم مَن یَنتَظِرُ وَ ما بَدَّلوا تَبدیلًا

شهادت خادم‌الرضا، سید شهیدان اهل خدمت، آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی و جمعی از همراهان انقلاب اسلامی را به محضر حضرت بقیه‌الله الاعظم(عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله العالی) و ملت شریف ایران، تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم.

آن شهید بزرگوار در طول بندگی خدا هیچ هدفی غیر از خدمت به مردم و عزت بخشیدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی را تا آخرین لحظه حیات پربار خویش دنبال نکرد و تبعیت محض خود از خط ولایت را بارها به نمایش گذاشت.

مشی آن خادم مردم و یار رهبر، تلاش در مسیر رضای خدا و کار برای مردم بود و تمام وقت خود را بدون تعطیلی و توقف، صرف خدمت‌رسانی و گره‌گشایی از مشکلات مردم و کشور کرد و توصیه همیشگی ایشان به اعضای کابینه دولت انقلابی؛ خدمت، خدمت و خدمت به مردم بود.

چنین شخصیتی، کانون وحدت و هم‌افزایی جمعی از یاوران نظام و پیروان رهبر فرزانه انقلاب بود و سرانجام خداوند پاداش بندگان خاص و خادمان خالص را در شهادت و زیستن در جوار رحمت خویش قرار داد.

یقین دارم در پرتوی هدایت مقام عظمای ولایت، راه شهیدان دولت خدمتگزار، همچون راه شهیدان والامقام رجایی و باهنر ادامه خواهد یافت و مردم ایران، با اتکال به الطاف الهی، پرچم این حرم را برافراشته نگاه خواهند داشت.»

مسعود درستی مدیرعامل شرکت متروی تهران نیز پیام تسلیتی در پی شهادت رئیس‌جمهور و هیئت همراه صادر کرد که در متن پیام تسلیت آمده است:

«انا لله و انا الیه راجعون

بدینوسیله، شهادت آیت ا... "سید ابراهیم رییسی" رییس جمهور محترم ایران و هیات همراه در سانحه هوایی سقوط بالگرد را به حضرت ولیعصر (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی، ملت شریف ایران و خانواده آن عزیزان خدوم، تبریک و تهنیت عرض می نماییم.

ملت ایران هیچگاه یاد و خاطره خادمان جان بر کف خود را فراموش نخواهد کرد و دعای خیر خود را بدرقه راه اخروی ایشان می سازد؛ باشد که به مدد توشه اندوخته خود و میمنت سالروز ولادت ثامن الحجج، حضرت امام رضا (ع) با اولیاء ا... محشور و از سفره نعمات الهی متنعم شوند.»

رضا رحمانی رییس سازمان بازرسی شهرداری تهران نیز شهادت رئیس‌جمهور و هیئت همراه را تسلیت گفت و بیان کرد:

«بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه الراجعون

السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا علیه السلام
با نهایت تأسف و تاثر، شهادت رئیس جمهور مردمی، خادم الرضا علیه السلام، جناب آقای آیت الله رئیسی و همراهان ایشان در مسیر خدمت و اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به محضر امام عصر عج الله تعالی فرجه الشریف و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و مردم شریف ایران تسلیت عرض می‌نمایم.
از خداوند منان مسئلت داریم به حرمت لحظه‌های خدمت در مسئولیت‌های مختلف به ویژه در بارگاه منور رضوی، ایشان را مشمول شفاعت امام رضا علیه السلام قرار داده و با اولیاء و صالحان محشور گرداند.»

هادی حق‌بین معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران نیز در پی شهادت رئیس جمهور و جمعی از همراهانشان بر اثر سانحه تلخ و دردناک سقوط بالگرد، پیام تسلیت صادر کرد.

در متن این پیام آمده است:

«إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُون خبر شهادت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور جهادی و مردمی کشورمان و همچنین آیت‌الله سید محمدعلی آل‌هاشم نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی و دیگر شهدای سانحه سقوط بالگرد، تکان‌دهنده و اندوه‌بار است. اینجانب به نمایندگی از همکارانم در حوزه فنی و عمرانی شهرداری تهران، این ضایعه دردناک و تلخ را به خانواده داغدار شهدا، هیئت محترم دولت و ملت شریف ایران تسلیت عرض می‌کنم. بدون تردید، تاریخ کشور عزیزمان ایران، مجاهدت‌ها و تلاش‌های بی‌وقفه آن فقید گرانمایه را گواهی می‌دهد و به آثار و برکت اقدامات ایشان خواهد بالید. از خدای متعال مسئلت دارم، ارواح طیبه شهداء را با امام رئوف حضرت علی ‌بن موسی‌الرضا علیه‌السلام مشحور و همنشین نماید؛ ان شاء ا...»

سید مهدی صباغ شهردار منطقه یک تهران نیز با ارسال پیامی شهادت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور ایران اسلامی و هیات همراه ایشان را تسلیت گفت که در متن پیام تسلیت آمده است:
«بسمه تعالی

انالله و انا الیه راجعون
مردم شهید پرور ایران این بار نیز در غم از دست دادن عالمان برجسته و بزرگ مردان میهن اسلامیمان به سوگ نشستند

شهادت ناباورانه خادمان ملت، رئیس‌جمهور اسلامی ایران آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و همچنین حسین امیرعبداللهیان وزیر محترم امور خارجه، آیت‌الله سیّد محمّدعلی آل‌هاشم نماینده محترم ولی فقیه در استان آذربایجان‌شرقی و نیز مالک رحمتی استاندار محترم و سایر همراهانشان که در راه خدمتگزاری به مردم به درجه شهادت رسیدند را به ساحت مقدس امام زمان (عج)، محضر مقام معظم رهبری و نیز عموم مردم شریف ایران اسلامی تسلیت عرض می‌نمایم.

او که از خادمان حرم رضوی بود در آستانه سالروز ولادت آن امام همام به کاروان شهدا پیوست و ایران را در این غم سیاهپوش کرد؛ اما مسیر پر افتخار ایشان در پیشرفت کشور و خدمتگزاری به محرومان با حرکت جهادی مردم، مسئولین و اتحاد و همدلی پیش خواهد رفت.

علو درجات و محشور شدن با انبیاء و اولیاء الله را برای شهدای حادثه سقوط بالگرد حامل رئیس‌جمهور و هیئت همراه وی از خداوند متعال مسئلت داریم.»

محمد مهدی حسن‌زاده مسئول سازمان بسیج مستضعفین شهرداری تهران نیز در پیام تسلیتی در پی شهادت رئیس‌جمهور و هیئت همراه اعلام کرد:

«بسم الله الرحمن الرحیم

مِنَ المُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَی نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا

در سالروز میلاد مسعود حضرت علی ابن موسی الرضا علیه السلام روح بلند خادم ملت ایران، خادم الرضا حضرت آیت الله رئیسی، رئیس جمهور مردمی و محبوب آسمانی شد.

عروج رییس جمهور محبوب و خدوم  حضرت آیت الله رییسی و همراهانش دکتر حسین امیر عبدالهیان وزیر امور خارجه، حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم امام جمعه تبریز، دکتر مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی و سایر همراهان را به محضر امام عصر( عج)، رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی و ملت شریف ایران تسلیت عرض می نمایم.

سازمان بسیج مستضعفین شهرداری تهران گوش به فرمان منویات مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) آمادگی خود را همچون گذشته با روحیه جهادی، انقلابی؛ بی وقفه در همکاری با دولتمردان در راستای خدمت به ملت وفادار ایران اسلامی اعلام می دارد تا کشور را در عرصه‌های مختلف به قله‌های اوج برساند.»

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha