• سه‌شنبه / ۱ خرداد ۱۴۰۳ / ۰۹:۳۸
  • دسته‌بندی: حقوقی و قضایی
  • کد خبر: 1403030100129
  • خبرنگار : 71429

نقره کار: آیت الله رییسی دلش برای ایران می‌تپید

نقره کار: آیت الله رییسی دلش برای ایران می‌تپید

یک وکیل دادگستری گفت: با توجه به نگاه شهید آیت الله رییسی به موضوع مبارزه با فساد، باید تمام تلاش‌هایمان به موضوع تقویت و تعمیم نگاه فسادستیزانه در حوزه عمومی باشد و از همه فرصت‌ها برای منافع مردم استفاده کنیم.

محمدصالح نقره کار در گفت‌وگو با ایسنا، ضمن تسلیت شهادت  آیت الله رییسی و هیات همراهش در سانحه سقوط بالگرد اظهار کرد: در مصیبت‌های ملی همه مردم ایران پشت هم هستند و در این حادثه اسف‌بار شاهد همبستگی مردم در تسکین این مصیبت هستیم؛ بنابراین باید تمام زمینه‌هایی که ایران را قوی‌تر می‌کند و در راه همبستگی و مودت ایرانیان اثرگذار است، مورد توجه قرار گیرد و در آینده سیاسی ایران و در فقدان رییس جمهور فقید باید تلاش‌ها به این سمت پیش برود که منافع ملی و خیر عمومی ایران مورد تاکید و توجه قرار گیرد.

وی افزود: با توجه به نگاه شهید آیت الله رییسی به موضوع مبارزه با فساد، باید تمام تلاش‌هایمان به موضوع تقویت و تعمیم نگاه فسادستیزانه در حوزه عمومی باشد و از همه فرصت‌ها برای منافع مردم و توجه به حقوق و آزادی‌های شهروندان استفاده کنیم چرا که  همبستگی، همراهی، هم‌رسانی و هم‌سویی همه ما برای بهتر کردن وضعیت ایران حائز اهمیت است و هیچ کشور خارجی برای ایران دلسوزی نخواهد کرد و همیشه ایران با یکایک ایرانیان قوی می‌شود.

این وکیل دادگستری تصریح کرد: امیدواریم که با اهتمام همه خدمتگزاران حوزه عمومی، بیشترین حق‌ها و آزادی‌ها را به نفع همه مردم محقق کنیم و مسئولانی که سکاندار خدمت به مردم می شوند، از هر فرصتی برای توسعه ایران استفاده کنند.

نقره کار افزود: شهید آیت الله رییسی قلبا دلشان برای ایران می‌تپید و از هر فرصتی برای خدمت به مردم استفاده می‌کرد و حقی را ضایع نمی‌کرد. 

وی  گفت: آیت الله رییسی به عنوان فرد خیرخواه و  ایران‌دوست و مسلک ایشان نیز در توجه به فساد و مبارزه با عوامل فساد حائز اهمیت است.

نقره کار در پایان گفت: آیت الله رییسی در فساد ستیزی با کسی رو دربایستی نداشت و به همه از جمله همکاران و ارباب رجوع و ... احترام می‌گذاشت. همچنین در انتقال تقسیم کار بین همکاران و شناسایی ظرفیت‌ها در نیروهایی که متناسب باید کار  بین آنها توزیع می شد، سرآمد بود. گاهی بولتن‌هایی که برای ایشان یا مسئولین آماده می‌شد،  به خصوص مواردی که مرتبط با مبارزه با فساد بود را شخصا پیگیری می‌کرد و پیگیری مستمری داشت.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha