• شنبه / ۹ مهر ۱۳۸۴ / ۱۷:۱۳
  • دسته‌بندی: سیاسی2
  • کد خبر: 8407-04583
  • منبع : خبرگزاری دانشجویان ایران

سيدمحمد خاتمي درپاسخ به نامه خداحافظي دكترفاتح: بذر پاكي كه به نام ايسنا كاشته شد،امروز به ياري خدا درخت تناوري است كه جان‌هاي تشنه‌ي حقيقت‌ را سيراب‌مي‌كند

سيدمحمد خاتمي درپاسخ به نامه خداحافظي دكترفاتح: 
بذر پاكي كه به نام ايسنا كاشته شد،امروز به ياري خدا درخت تناوري است كه جان‌هاي تشنه‌ي حقيقت‌ را سيراب‌مي‌كند

حجت‌الاسلام والمسلمين سيد محمد خاتمي در پاسخ به نامه خداحافظي دكترابوالفضل فاتح موسس و مديرعامل ايسنا تاكيد كرد:« زنان و مردان شايسته‌اي كه در بخش‌هاي مختلف ايسنا تلاش مي‌كنند براي من و هركس كه حقيقت را دوست دارد عزيزند.»

به گزارش ايسنا ، متن نامه خاتمي به اين شرح است:

«برادر عزيز و بزرگوار جناب آقاي دكتر فاتح

وجود بابركت جناب‌عالي هديه‌اي ارزنده بود كه خداوند به انقلاب و كشور رحمت عطا كرد. چه در دوران دانشجويي و چه پس از آن و به‌خصوص در اين دوران درخشان راه‌اندازي و اداره خبرگزاري ايسنا. آن‌چه از شما ديديم تدبير، ايمان، روشن‌بيني و ابتكار و خيرخواهي بود. بذر پاكي كه به نام ايسنا كاشته شده، امروز به ياري خداوند درخت تناوري است كه جان‌هاي تشنه‌ي حقيقت و بيداري را در داخل و خارج سيراب مي‌كند. مهم‌تر از خود اين پديده‌ي مبارك، همت و اميد و اعتماد به نفس و تدبيري است كه در راه‌اندازي و اداره اين سازمان وجود داشته و دارد؛ دل‌هاي پاك و جان‌هاي مباركي است كه با امكانات كم، ولي با همت زياد، دست در دست شما در باروري اين درخت تناور كار كردند.زنان و مردان شايسته‌اي كه در بخش‌هاي مختلف ايسنا تلاش مي‌كنند براي من و هركس كه حقيقت را دوست دارد عزيزند. پيروز و سرافراز باشيد.»

متن نامه دكتر فاتح به سيد محمد خاتمي به اين شرح است:

برادر عزيز و ارجمند حضرت حجت‌الاسلام‌والمسلمين سيد محمد خاتمي

فرزند فاضل، باتقوا و متعهد حضرت امام خميني (ره)

با سلام و تقديم ادب و احترام؛

خداوند بزرگ را شاكرم كه در سايه لطف و عنايت بي‌بديلش، در دوران پر افتخار رياست جمهوري حضرتعالي كه بايد آن را دوران "رونق انديشه" و "غلبه گفتمان فرهنگي" نام نهاد، خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) با ابتكار جهاد دانشگاهي و به همت جمعي از جوانان پاك طينت، خلاق و بي‌ادعاي اين ديار، آغازگر دوراني جديد در رسانه‌هاي ايران شد.

خداوند بزرگ را شاكرم كه جوانان دانشجوي مؤمن، آزاديخواه و عدالت‌طلب سرود حريت و صداقت را در قالب خبر زمزمه كردند و با ترسيم دقيق واقعيت‌ها، صيانت از دين و ميهن و تمهيد اصلاح امور كشور را وجهه همت خود قرار دادند.

خداوند بزرگ را شاكرم كه در تمام ايام لطف و اعتماد رهبر بزرگوار، حمايت معنوي و مادي بي‌دريغ و صميمانه‌ي حضرتعالي كه همچون باراني روح‌بخش، بي‌وقفه بر اين نهال مي‌باريد، همراهي نخبگان دانشگاه و حوزه، همدلي مردم خونگرم و مهربان، عنايت مطبوعات و همكاري مسؤولان جهاددانشگاهي توشه راه و پشتوانه عمل‌مان بود.

خداوند بزرگ را شاكرم، در كشوري زيست مي‌كنم كه آگاهي و معرفت از بنيادي‌ترين ارزش‌ها در دين، فرهنگ، تاريخ، تمدن، انقلاب، قانون اساسي و انديشه‌هاي والاي امام و بزرگان آن برشمرده شده است.

بر اين اساس بي‌بهره‌گي ايران عزيز از رسانه‌هاي نافذ و مؤثر در عرصه ملي و بين‌المللي، رنجي بزرگ است و متأسفم چرا رسانه – كه مي‌تواند برترين حامل معرفت و آگاهي باشد – به عنوان "مؤلفه‌هاي استراتژيك" در قدرت ملي، توسعه همه‌جانبه و حضور سرافراز بين‌المللي به رسميت شناخته نشده است تا "خودآگاهي ملي" افزايش يابد و هم‌چنين اهداف و چهره حقيقي اين ملت شريف به درستي به جهانيان عرضه شود و در كشاكش نقش‌آفريني رسانه‌اي، ايران سهمي منطقي از توليد خبر جهان را به خود اختصاص دهد.

با اميد به شكل‌گيري "ايران به روايت ايران" و "جهان به روايت ايران" اينك كه براي ادامه تحصيل در آستانه وداع با اين شجره طيبه هستم، از همه حمايت‌ها و و همراهي‌هاي بي‌شائبه، بي‌دريغ و بي‌توقع شما سپاسگزاري كرده و با اعلام نياز مضاعف اين سرمايه ملي (ايسنا) به حمايت‌هاي گسترده‌تر و بيشتر و با اميد به آينده سرافراز و روشن‌تر "ايسنا" با كسب اجازه، از محضر آن "آموزگار بزرگ نجابت و مناعت" مرخص مي‌شوم.

به بلنداي انديشه و لطافت روح آن عزيز درود مي‌فرستم و والامنشي و بزرگواري‌تان بدرود مي‌گويم.

با آرزوي توفيق

ابوالفضل فاتح

مديرعامل خبرگزاري دانشجويان ايران»

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha