• شنبه / ۲۵ آذر ۱۳۸۵ / ۱۷:۰۵
  • دسته‌بندی: سیاسی2
  • کد خبر: 8509-15520
  • خبرنگار : 71061

ستاد انتخابات كشور اعلام كرد؛ نتايج سومين دوره انتخابات شوراي شهر در مراكز استان‌هاي چهارمحال و بختياري و لرستان

ستاد انتخابات كشور اعلام كرد؛
نتايج سومين دوره انتخابات شوراي شهر در مراكز استان‌هاي چهارمحال و بختياري و لرستان

ستاد انتخابات كشور نتايج سومين دوره انتخابات شوراي شهر در مراكز استان‌هاي چهارمحال و بختياري و لرستان را اعلام كرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري داشنجويان ايران (ايسنا)، بر اساس اعلام ستاد انتخابات كشور؛

- در شهركرد مهربان آماره‌گوشه، امام قلي بلالي دهكردي، نورالله همتيان دهكردي، پريچهر سلطاني خراجي، محمدرضا بياني اشلفتگي، سيروس اميرخاني و حيدر علي‌پور به ترتيب با كسب دوازده‌هزار و ششصد و شصت و دو، يازده هزار و پانصد و سي و شش، يازده ‌هزار و سيصد و بيست و پنج، يازده‌ هزار و پنجاه، ده هزار و چهارصد و سي و يك، ده هزار و پنجاه و دو، نه هزار و پانصد و هفت راي از مجموع شصت و شش هزار و هفتصد و هفتاد راي ماخوذه حائز اكثريت آراء شدند.

-همچنين در شهر خرم آباد مركز استان لرستان نيز محمد خدامي، فرشته طهماسبي رستم آباد، اميرناصر غلامرضايي، مراد كرمي، بهروز احمدي، علي رنجي بيران‌وند، بيژن حسن‌پور، شيرمراد صفر بيران‌وند، محمدجعفر همت‌پور به ترتيب، با كسب بيست و پنج هزار و چهارصد و هفتاد و شش، دوازده‌ هزار و صد و هفتاد، يازده هزار و دويست و چهل و سه، ده هزار و هفتصد و سي و پنج، نه هزار و ششصد و بيست و سه، نه هزار و پانصد و هشتاد و چهار، نه هزار و چهارصد و شصت و سه، نه هزار و پنجاه و نه و دو هزار و پانزده راي از مجموع صد و چهل هزار و سيصد و نود و هفت راي ماخوذه حائز اكثريت آراء شدند و به شوراي شهر راه يافتند.

- در شهر بجنورد از مجموع هفتاد و نه هزار و 396 راي ماخوذه به ترتيب، جمشيد گريواني، حسين پيلتن، اعظم‌السادات افشين‌فر، مهدي قدرتي، حيدرعلي ايزانو، رضا فيروزه و ابراهيم اماني حائز اكثريت آرا شدند.

- هم‌چنين در شهر سمنان از مجموع پنجاه و هفت هزار و 4 راي ماخوذه ابوالفضل همتي ، محمدعلي غريب‌شائيان، نيره قادري، صديقه بيگم شجاعي، محمد طاهريان، جواد عالمي و سيدكاظم شجاعي بيشترين آرا را كسب كردند.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha