• پنجشنبه / ۳۰ اردیبهشت ۱۳۸۹ / ۱۸:۴۷
  • دسته‌بندی: سیاسی2
  • کد خبر: 8902-18551
  • منبع : ریاست جمهوری

رييس‌جمهور در جمع فرمانده‌هان لشکر 6 ويژه پاسداران دوران دفاع مقدس: تا آخر خط ايستادگي خواهيم کرد

رييس‌جمهور در جمع فرمانده‌هان لشکر 6 ويژه پاسداران دوران دفاع مقدس:
تا آخر خط ايستادگي خواهيم کرد

رييس‌جمهور با تاکيد بر اين که اين دولت دست از پافشاري خود براي اجراي عدالت برنخواهد داشت، گفت: اين دوره‌اي که آغاز شده است ديگر متوقف نخواهد شد. امروز به فضل الهي و به سرعت قله‌هاي عزت و اقتدار يکي پس از ديگري فتح مي‌شوند، پس بايد اين راه با اقتدار ادامه پيدا کند.

به گزارش گروه دريافت خبر خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، دکتر محمود احمدي‌نژاد که در همايش فرمانده‌هان و مسوولين لشکر 6 ويژه پاسداران دوران دفاع مقدس سخن مي‌گفت، پايه ساختن يک کشور را عدالت دانست و گفت: عدالت و قسط پايه حرکت انسان است، اجراي عدالت مانند شکستن خط دشمن است. اجراي عدالت به معناي ديگر باز کردن راه در عرصه جهاني است، پس بايد راه را براي اجراي عدالت در دنيا و در داخل کشور باز کنيم، البته اين کار با مشکلاتي نيز مواجه است.

رييس‌جمهور با بيان اين که دوران دفاع مقدس زيباترين دوران حيات ملت ايران است، گفت: آن دوران آغاز زنده شدن همه بشريت بود.

احمدي‌نژاد تصريح کرد: امروز در مقايسه با گذشته بايد ببينيم که در کجاي تاريخ ايستاده‌ايم، آيا انقلاب اسلامي و دفاع مقدس حوادثي مقطعي بودند يا اين که قطعه‌اي از تاريخ و فرازي از حرکت به سوي کمال.

او افزود: انقلاب اسلامي يک اتفاق از سلسله اتفاقاتي است که بايد اتفاق مي‌افتاد تا جامعه بشري به نقطه موعود برسد، خداوند انسان را آفريد تا دو ماموريت خود يعني خليفه الهي و حيات طيبه و سعادتمند را در زمين احيا کند.

وي افزود: خداوند انسان را جايگزين خود قرار داد، يعني کاري که قرار است خداوند انجام دهد او بر روي زمين انجام دهد و ماموريت دوم خود که همان حيات طيبه و سعادتمند الهي است را برپا کند.

احمدي‌نژاد با بيان اين که اگر کسي بناست خدايي کند بايد از مسير تلاش آن‌هم بر پايه حيات طيبه بگذرد گفت: آن مسير حقيقي و کمال از مسير اصلاح‌گري مي‌گذرد.

وي افزود: خداوند پيامبران را فرستاد تا انسان را در اين مسير راهنمايي کنند اما پيامبران در اين مسير به شهادت رسيدند.

رييس‌جمهور تصريح کرد: خداوند به اسلام و ايران لطف و عنايت ويژه دارد، چرا که اولا با حقيقت دين آشنا کرد و ثانياً ماموريت صيانت از اسلام را بر عهده ملت ايران گذاشت، پس مي‌توان گفت، اگر از ملت ايران اثري نبود از اسلام اثري نبود و اگر از اسلام اثري نبود از ملت ايران اثري باقي نمي‌ماند.

او گفت: ملت ايران حقيقت اسلام را از سرچشمه فيوضات الهي دريافت کرد، ملت ايران تلاش کرد تا حلقه جهل و ظلم را بشکند. شما در طول 1400 سال ديديد که چند فرصت براي ايرانيان به وجود آمد اما اين فرصت‌ها محدود بودند تا اين که يک فرصت تاريخي براي معرفي حقيقت اسلام ناب محمدي براي ملت ايران به وجود آمد.

احمدي‌نژاد در ادامه سخنانش اظهار كرد: نام ايران امروز منهاي اسلام معنا ندارد، امروز هر زمان که از ايران نام برده مي‌شود در ذهن‌ها نام اسلام تداعي مي‌شود، امروز ملت‌هاي جهان عاشق اسلام و نام ايران اسلامي هستند.

رييس‌جمهور با تاکيد بر اين که دوره تبيين و انتشار جهاني انديشه اسلام ناب به دست انقلاب اسلامي و ملت ايران است، گفت: انقلاب اسلامي مقدمه شکوفايي حيات طيبه اسلامي است.

احمدي‌نژاد با بيان اين که حرکت عمومي به سمت نقطه اصلي و هدف بايد با شتاب روز افزون‌تر ادامه پيدا کند، اظهار كرد: امروز در اجتماعات و اجلاس‌هاي بين‌المللي، مي‌بينند که ساير ملت‌ها سخن ملت ايران را بر زبان خود جاري مي‌کنند.

رييس‌جمهور با تاکيد بر اين که مردم جهان از وضع فعلي ناراضي هستند، به اجلاس گروه 15 اشاره کرد و گفت: در اين اجلاس از کشورهاي مختلف با ديدگاه‌هاي متفاوت حضور داشته‌اند اما مساله مشترک آنان نارضايتي از وضع موجود بود.

احمدي‌نژاد خاطرنشان كرد: چيزي که در اين اجلاس و ساير نشست‌هاي بين‌المللي بيان مي‌شود اين است که ملت‌هاي جهان امروز نقطه اميدشان ملت ايران است.

رييس‌جمهور با بيان اين که بايد ايران و جهان را بسازيم گفت: بنده به شما بشارت مي‌دهم که پيکره شياطين در حال فرو ريختن است، امروز اتفاقات بسياري در جهان در حال رخ دادن است، شما 10 سال پيش ايران و آمريکا را با هم مقايسه کنيد، ببينيد بوش در کجا قرار دارد و ملت ايران کجا ايستاده است.

وي افزود: امروز تمامي دنيا بر اين اعتقادند که ملت ايران انديشه خود را بر عليه استکبار و رژيم صهيونيستي القا کرده است.

احمدي‌نژاد با اشاره به سفر خود به نيويورک گفت: براي اجلاس نيويورک سران شياطين يک سال طراحي کرده بودند تا معاهده‌اي را تنظيم کنند که ساير ملت‌ها را در استفاده از انرژي صلح‌آميز هسته‌يي منع کنند و از سوي ديگر خودشان تنها کشوري باشند که مي‌توانند از اين انرژي استفاده کنند.

وي افزود: آن‌ها با دادن بيانيه‌هاي متعدد تلاش کردند که ساير کشورها را با خود همراه کنند به طوري که به هنگام سخنراني بنده سالن اجلاس را ترک کنند ولي اين‌طور نشد.

احمدي‌نژاد تاکيد کرد: به فضل الهي خواهيد ديد که آمريکايي‌ها از منطقه ما خارج و در خاک خود محصور خواهند شد. آنان حسرت اين که به ملت ايران آسيب بزنند، به گور خواهند برد.

رييس‌جمهور در پايان سخنانش گفت: حضور بنده در لشکر 6 ويژه پاسداران در دوران دفاع مقدس يکي از بهترين دوره‌هاي زندگي‌ام بود و امروز نيز همراه با شما همچون آن دوران تا آخر خط ايستادگي خواهيم کرد.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha