• دوشنبه / ۸ آذر ۱۳۸۹ / ۱۵:۴۶
  • دسته‌بندی: سیاسی2
  • کد خبر: 8909-05224
  • خبرنگار : 71356

جنبش عدالتخواه دانشجويي طي بيانيه‌اي انجام داد؛ محكوميت ترور اساتيد دانشگاه شهيد بهشتي

جنبش عدالتخواه دانشجويي در محكوميت قدام تروريستي امروز بيانيه‌اي منتشر كرد.

به گزارش گروه دريافت خبر خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) در اين بيانيه آمده است:

واقعه غم بار ترور دو تن از اساتيد و چهره هاي علمي و دانشگاهي کشور عزيزمان در صبحگاه امروز و شهادت دکتر شهرياري، قلب ها را به درد آورد و تاسف و تاثر دلدادگان به سربلندي اسلام و ايران اسلامي را برانگيخت. مبارک باد بر اسلام عزيز، داشتن و پرورش دادن اينگونه فرزندان در دامان خود.

جنبش عدالتخواه دانشجويي اين شهادت را که بي‌شک براي آن شهيدان، سعادتي بي‌نظير است، خدمت رهبر عزيز انقلاب اسلامي، خانواده‌ي محترم شهدا، جامعه‌ي دانشگاهي کشور، مردم شريف ايران و به ويژه خدمت خانواده‌ي اين شهيد عزيز، تبريک و تسليت مي‌گويد.

بي‌شک صبر بر اين سختي‌ها و برکات خون‌هاي مطهر شهدا بوده است که ايران اسلامي را امروزه به جايگاهي چنين رفيع و بالاقدر رسانده است. همين مجاهدت‌ها و ايستادگي‌هاست که حقانيت پيام اين ملت مظلوم هميشه قرباني تروريسم را ثابت کرده و امروز انقلاب اسلامي را تبديل به مرجعي براي همه‌ي آزادگان جهان نموده است.

و اما روي ديگر اين حرکت، زبوني و فلاکت دشمنان انقلاب است. دشمناني که پس از ترورها و جنايات اوايل انقلاب، جنگ تحميلي، محاصره‌هاي اقتصادي، خيانت‌ها و توطئه‌هاي سياسي، ايجاد و تقويت گروهک‌هاي تروريستي چون رجوي‌ها و ريگي‌ها، ساماندهي آشوب‌هاي خياباني و کودتاهاي مخملي و هزاران توطئه و خباثت ديگر، نتيجه‌اي جز رشد پر شتاب، عزت بيشتر، محبوبيت عميق و گسترده‌ي انقلاب اسلامي در سراسر کره‌ي خاکي، به دست نياوردند. امروز در مسائل جهاني چشم‌ مستضعفين و حتي زورگويان جهان به مواضع جمهوري اسلامي ايران است. امروز انقلاب اسلامي تعيين کننده‌ي اصلي معادلات و نظم جديد جهان است. نظمي که بروزهاي کوچکي از آن را از نيويورک تا لبنان و کشورهاي آفريقايي مي توان ديد.

اين اقدام در شرايطي رخ داده است که خبر ورود برق توليدي نيروگاه بوشهر به شبکه‌ي برق کشور، نشانه‌ي به عينيت رسيدن يک خواست ملي بود. در شرايطي هستيم که مذاکرات هسته‌اي با 1+5 بر اساس طرح ايران اسلامي پيش روست. همه‌ي اينها نشانه‌اي از شکست سال‌ها کارشکني آمريکا، اتحاديه اروپا و حتي روسيه در رسيدن ايران به جايگاه واقعي خود بود. پيشرفت‌هاي هسته‌اي ايران نمادي است از حرکت عظيم ملت ايران در عرصه‌هاي علمي، و اين کارشکني‌ها نه فقط در انرژي هسته‌اي است که نوک پيکان اين معارضات، رشد و تعالي علمي ايران اسلامي را نشانه گرفته است. و از هيچ گونه تلاشي براي توقف اين حرکت فروگذار نيست، کمااينکه اعمال تحريم‌هاي مختلف در همين راستا بوده است.

اين اقدام جاهلانه از بي‌خردان هار شده، نشانه‌هاي عصبانيت آمريکا، اسرائيل و تمام مستکبران است. نشانه‌اي از عجز و ناتواني دشمنان‌است که با ترور دانشمندان بروز يافته است. که اين وحشيان سابقه‌اي بس دراز در ترورهاي ناجوانمردانه دانشمندان در سراسر جهان داشته‌اند. اين جنايت و جنايت‌هاي ديگري از اين دست نماد فرو ريختن تمام هيمه‌ي پوشالي مستکبران جهاني است که به ددمنشانه‌ترين شکل ممکن عليه ملت ايران شکل گرفته است. انتقام‌گيري آمريکا و هم‌پيمانانش از مردم شريف ايران ، به علت ايستادگي و هوشياري‌شان، پس از شکست سلسله‌وار توطئه‌هاي آنها و به ويژه شکست سنگين فتنه عظيم سال 88 است.

جنبش عدالتخواه دانشجويي همراه با تمامي ملت شجاع و مقاوم ايران بر سر مستبکرين عالم و صهيونيزم بين الملل فرياد مي کشد که اين اقدامات و جنايات ديوانه وار، نه تنها ما را در دستيابي به حقوق حقه خود نااميد و متزلزل نمي کند، که عزمي بيشتر در بازوان خود براي ادامه اين راه حق مي بينيم و همچنانکه سپاسگزار تلاش دانشمندان و مراکز علمي هسته اي هستيم، از شتاب علمي، تحقيقاتي و اجرايي در اين عرصه حمايت مي کنيم.

همچنين جنبش عدالتخواه دانشجويي علاوه بر درخواست از نهادهاي امنيتي براي پيگيري سريع ماجرا و برخورد قاطع با عوامل و روساي اصلي اين اتفاقات، از مسئولين به جد مي‌خواهد که آمريکا و اروپا را به پرداخت غرامت اين جنايت خود در کنار باقي جنايت‌ها و حمايت‌هاشان از تروريست‌ها (حمايت از ريگي، حمايت اخيرشان از تروريست‌هاي گروهک رجوي با خارج کردن از ليست تروريسم و …)، وادار نمايد. و اگر لازم است با بعضي از اين خبيثان، قطع رابطه صورت گيرد.

و در اين برهه حساس خاطر نشان مي نماييم که از مواضع قدرتمندان تيم مذاکره کننده هسته‌اي حمايت نموده و خواهان استمرار بر مواضع قاطع، مستحکم و راستين جمهوري اسلامي باقي مانده و بدانند ملت ايران چون هميشه حاضر است براي استقرار و اقتدار نظام جمهوري اسلامي تک تک جوانان خود را در اين راه فدا نمايد و هيچ گاه از تقديم اين خونها در اين راه کوتاهي نخواهد نمود.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha