• دوشنبه / ۸ آذر ۱۳۸۹ / ۱۴:۲۹
  • دسته‌بندی: سیاسی2
  • کد خبر: 8909-05110
  • خبرنگار : 71058

اطلاعيه سازمان بسيج در پي شهادت استاد بسيجي دکتر شهرياري

سازمان بسيج مستضعفين در پي شهادت استاد بسيجي دکتر شهرياري و ترور نافرجام استاد بسيجي عباسي اطلاعيه اي را صادر کرد.

به گزارش گروه دريافت خبر خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، در اين اطلاعيه آمده است: بي شک ، انقلاب اسلامي ايران با شکست هيمنه پوشالين استکبار جهاني؛ حيرت و شگفتي بشريت را به نشانه عجز بالا آورده و پرچم پر افتخار کشور پهناورمان را بر قلب‌هاي پاک مسلمانان جهان به احتزاز درآورده است.

پيشرفت هاي علمي بويژه دستيابي دانشمندان متعهد کشور عزيزمان به انرژي صلح آميز هسته اي ، بيش از پيش چهره کريه دشمنان قسم خورده را به خاک مذلت نشانده و به آزاد آنديشان و عدالتخواهان گيتي، نور اميد و ايمان پرتوافکني نموده است.

بلاشک ، اين عزت و افتخار را در گام نخست مديون رهنمودها و مطالب بحق رهبر حکيم انقلاب بوده و در گام ديگر ممنون ايثار و مجاهدت اساتيد برجسته و دانشمندان خستگي ناپذير بسيجي اين مرز پرگهر مي باشيم که در گمنامي و بي نشاني به تحقيقات علمي مي­پردازند که دشمنان اين ملت بايد بدانند هرگز نمي توانند با اقدامات تروريستي ، مسير پر افتخار جهاد علمي پژوهشي ايران عزيز را متوقف کنند.

در اين اطلاعيه تصريح شده است: شهادت استاد مسعود علي محمدي که سال گذشته حادث شد و همچنين شهادت مظلومانه استاد شهرياري و ترور نافرجام استاد عباسي که تأسف و تألم قلبي جامعه بسيجيان و دانشگاهيان کشور را به همراه داشت و عموم ملت شهيد پرورمان را داغدار هجران اين استاد عزيز نمود ؛ يقيناً سرعت برنامه ها و تحقيقات علمي را صد چندان مي نمايد و خون مطهر اين شهيدان عزيز درخت تناور علم و دانش را تا قله هاي بي نهايت عالم سرافراز مي نمايد.

اين اطلاعيه مي افزايد استکبار جهاني ، صهيونيسم بين الملل و عيادي جيره خوارشان نيز بايد بدانند که با اين اقدامات کور نه تنها فعاليت هاي علمي متوقف نمي گردد، بلکه خيل عظيم شاگردان آن اساتيد شهيد، با انگيزه اي قويتر وارد عرصه و ميدان جهاد علمي گرديده و شگفتي هاي خارق العاده اي را خلق خواهند نمود .

در پايان اين اطلاعيه آمده است: بسيجيان سلحشور ضمن تبريک و تسليت شهادت استاد بسيجي دکتر شهرياري که استاد تمام دانشگاه و از برجسته ترين نخبگان علمي کشور بوده و در اوج شايستگي کم نظير علمي مصداق بارز آيه شريفه «انما يخشي الله من عباده العلما» واهل تهجد و شب زنده داري بود. و آرزوي سلامتي استاد بسيجي دکتر عباسي ؛ آمادگي بيش از پيش اساتيد و دانشجويان و دانشمندان بسيجي را در تحقق عيني و عملي مطالبات علمي مقام معظم رهبري (دامت برکاته) اعلام نموده و پاسخ ترورهاي ناجوانمردانه دشمن را با پيشرفت هاي بهت آور علمي خواهند داد.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha