• یکشنبه / ۱۲ شهریور ۱۳۹۱ / ۱۰:۱۷
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 91061206415
  • خبرنگار : 71368

تشكر ويژه فرمانده ناجا از مردم؛

برگزاري اجلاس غيرمتعهدها، فتح‌ بزرگ بود/ كاهش 30 و 27 درصدي جرايم و تصادفات در زمان اجلاس

برگزاري اجلاس غيرمتعهدها، فتح‌ بزرگ بود/ كاهش 30 و 27 درصدي جرايم و تصادفات در زمان اجلاس

فرمانده ناجا از كاهش 30 درصدي جرايم در حين برگزاري اجلاس غيرمتعهدها خبردادگفت: برگزاري شانزدهمين اجلاس جنبش غيرمتعهدها در ايران يك فتح بزرگ بود.

فرمانده ناجا از كاهش 30 درصدي جرايم در حين برگزاري اجلاس غيرمتعهدها خبردادگفت: برگزاري شانزدهمين اجلاس جنبش غيرمتعهدها در ايران يك فتح بزرگ بود.

به گزارش خبرنگار «انتظامي» خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، سردار اسماعيل احمدي‌مقدم در مراسم تقدير و تشكر از ماموران پليس شركت‌كننده در شانزدهمين اجلاس جنبش غير متعهدها با بيان اينكه برگزاري اين اجلاس در ايران يك فتح بزرگ بود گفت: شكست اراده دشمن در تحقير، تضعيف و انزواي ايران ارزشمندتر از عمليات در جبهه نظامي است.

فرمانده ناجا با بيان اينكه دشمنان تمام تلاش خود را انجام دادند كه اجلاس در ايران برگزار نشود يا تضعيف شويم گفت: از نظر كيفيت بالاترين امتياز نصيب ايران شد.

وي با اشاره به سفر رييس اينترپل به ايران گفت: اين فرد تحت تاثير تبليغات خارجي تصور مي‌كرد كه تهران يك شهر ناامن در حد كابل و بغداد با خيابان‌هاي خاكي است. اما هنگامي كه وارد ايران شد به شدت تحت تاثير قرار گرفت.

احمدي‌مقدم با اشاره به تحريم‌هاي موجود گفت: ما نمي‌گوييم فشارها تاثيرگذار نبوده اما تاثيري كه دشمنان انتظار داشتند محقق نشد و با اين فشارها توانستيم كشور را به پيش ببريم و تحريم‌ها سكويي براي پرش و خودكفايي شد.

وي با بيان اينكه اين اجلاس يك جمع‌بندي از ارزيابي موقعيت سياسي جهاني ايران بود گفت: ناجا نيز توانست با مجموعه ابتكارات از تمامي مشكلات عبور كرده و با مديريت صحيح منابع امنيت اين اجلاس را تامين كند.

احمدي مقدم با بيان اينكه نيروي انتظامي در صحنه داخلي و براي اداره سازمان و همچنين اجراي ماموريت‌هاي خود با هيچ محدوديتي روبرو نيست گفت: دستور داده‌ايم تا تمام پرداخت‌ها به موقع پرداخت شود.

وي با بيان اينكه مي‌توان با صرف بهينه هزينه‌ها،‌مديريت صحيح و افزايش بهره‌وري از مشكلات عبور كرد گفت: ناجا در اجراي ماموريت‌ها با هيچ مشكلي روبرو نيست.

فرمانده ناجا با بيان اينكه 110 هزار نيرو وظيفه تامين امنيت اجلاس را بر عهده داشتند گفت: آن چيزي كه مردم ديده‌اند تنها قسمتي از تلاش‌ها بود و پشت صحنه تامين امنيت فراتر از اين ارقام بود.

كاهش 30 درصد جرايم در حين برگزاري اجلاس غيرمتعهدها

وي با بيان اينكه 30 درصد جرايم در اين مدت كاهش يافته است گفت: با توجه به تامين امنيت كامل، مجال تنفس به جريان‌هاي مريض و آسيب‌زا داده نشد و اين در حالي بود كه پليس همزمان با اجلاس وظيفه پوشش دور دوم سفرهاي تابستاني را نيز بر عهده داشت.

فرمانده ناجا با بيان اينكه بر اساس آمارها تصادفات در پنج روز تعطيلات اجلاس نسبت به تعطيلات عيد فطر 27 درصد كاهش يافته است گفت: از تمامي مردم فهيم ايران و به خصوص تهران براي حمايت و همكاري با نيروي انتظامي تشكر مي‌كنم.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۱-۰۶-۱۲ ۱۱:۳۳

با سلام، واقعا به نظر خوانندگان محترم كاهش 30 و 27 درصدي جرايم رانندگي و تصادفات در پايتخت در روزهايي كه بيش از 50 درصد خودروهاي پايتخت در پايتخت حضور نداشته‌اند موفقيت بزرگي محسوب مي‌شود؟!