• یکشنبه / ۱۸ خرداد ۱۳۹۳ / ۱۲:۲۶
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 93031808972
  • خبرنگار : 71359

نادران: دولت به پرونده رانت 650 میلیون یورویی رسیدگی کند

نادران: دولت به پرونده رانت 650 میلیون یورویی رسیدگی کند

نادران با اعتراض به ارائه نشدن پاسخ قانع کننده ای درباره رسیدگی به پروند رانت خواری 650 میلیون یورویی از دولت خواست تا در این مورد پاسخگو باشد.

نادران با اعتراض به ارائه نشدن پاسخ قانع کننده ای درباره رسیدگی به پروند رانت خواری 650 میلیون یورویی از دولت خواست تا در این مورد پاسخگو باشد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) الیاس نادران عضو کمیسیون برنامه و بودجه و نمانیده مردم تهران در تذکر شفاهی خود ضمن تبریک میلاد حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان و میلاد حضرت مهدی(عج) از دستگاه دیپلماسی خواست تا با توجه به برگزاری انتخابات پرشور سوریه و انتخاب بشاراسد به عنوان رئیس جمهور در مراسم تحلیف ریاست جمهوری این کشور شرکت کند.

نادران در ادامه تذکر شفاهی خود با اشاره به ماده 68 قانون مدیریت خدمات کشوری که بر اساس آن قرار است حقوق و مزایای کارکنان 50 درصد افزایش داشته باشد گفت: این در حالی است که اجازه افزایش حقوق 25 درصد کارکنان را شامل می شود بنابراین دولت باید به موضوع رسیدگی کند. افزایش 50 درصدی حقوق تمامی کارکنان دولت بودجه جاری کشور را 10 هزار میلیارد تومان افزایش می دهد که این موضوع مغایر با برنامه توسعه و قانون است و دولت پیش بینی های مالی لازم را برای انجام این کار نکرده است.

وی همچنین با اعتراض به دو شغله بودن نوبخت در دولت گفت: آقای نوبخت هم معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور و هم سرپرستی مدیریت توسعه نیروی انسانی را بر عهده دارد که این موضوع مغایر با قانون اساسی و قانون خدمات مدیریت کشوری است که باید به آن رسیدگی شود.

این عضو کمیسیون برنامه و بودجه، در بخش دیگری از تذکر شفاهی خود با اشاره به موضوع قرارداد کرسنت، اظهار کرد: عنوان می شود براساس مصوبه رسیدگی به پرونده کرسنت به شورای عالی امنیت ملی سپرده شده، این در حالی است که تا کنون مشخص نشده این مصوبه به امضای مقام معظم رهبری رسیده یا نه، بنابراین باید به موضوع رسیدگی شود و دبیر شورای عالی امنیت ملی ابعاد فساد این پرونده را برای مردم روشن کند و حداقل گزارشی در نشست غیرعلنی مجلس ارائه دهد.

نادران در پایان با بیان این که رانت خواری عامل ناامنی اقتصاد کشور است گفت: رسیدگی به پرونده رانت خواری 650 میلیون یورویی به چند مصاحبه محدود نشود و دولت پاسخ قانع کننده ای ارائه کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha