• یکشنبه / ۲۵ خرداد ۱۳۹۳ / ۱۷:۱۳
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 93032513660
  • خبرنگار : 71359

کمیسیون اقتصادی رانت 650 میلیون یورویی را بررسی می‌کند

کمیسیون اقتصادی رانت 650 میلیون یورویی را بررسی می‌کند

کمیسیون اقتصادی مجلس عصر امروز با حضور احمد توکلی جزییات رانت 650 میلیون یورویی را که گفته می‌شود وزارت صنعت و بانک مرکزی در آن دخیل بوده‌اند، بررسی می‌کند.

کمیسیون اقتصادی مجلس عصر امروز با حضور احمد توکلی جزییات رانت 650 میلیون یورویی را که گفته می‌شود وزارت صنعت و بانک مرکزی در آن دخیل بوده‌اند، بررسی می‌کند.

سیدناصر موسوی‌لارگانی عضو هیات رییسه کمیسیون اقتصادی مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در مورد جلسه عصر امروز کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: طبق برنامه‌ای که از قبل ارائه شده بود، آقای توکلی با حضور در جلسه عصر امروز در مورد رانت 650 میلیون یورویی توضیحاتی را به کمیسیون ارائه می‌دهد.

موسوی‌لارگانی در مورد اهتمام حضور مجدد رییس کل بانک مرکزی و وزیر صنعت، معدن و تجارت، در کمیسیون اقتصادی در رابطه با موضوع رانت 650 میلیون یورویی گفت: آقای سیف و نعمت‌زاده قبلا یک بار در این مورد در کمیسیون حاضر شده‌اند. هنوز مشخص نیست که آیا قرار است این دو دوباره در کمیسیون حاضر شوند یا خیر اما مشخص است که کمیسیون و آقای توکلی در حال تهیه گزارشی در این مورد برای صحن علنی هستند.

موسوی‌لارگانی در پاسخ به این سوال که گزارش مربوط به رانت 650 میلیون یورویی چه زمانی به صحن علنی ارائه خواهد شد، گفت: این گزارش هنوز نهایی نشده است اما احتمالا در روزهای آینده به صحن علنی ارائه خواهد شد.

این عضو هیات رییسه کمیسیون اقتصادی در مورد دستور دیگر جلسه عصر امروز کمیسیون گفت: بخش دیگری از بحث قانون مالیات‌های مستقیم که مواردی از آن از صحن علنی به کمیسیون ارجاع شده بود، امروز مورد بررسی قرار گرفت.وی در مورد جزییات این بررسی‌ها گفت: دو پیشنهاد در ذیل ماده 80 اخذ مالیات از زمین‌ها و املاک در حریم شهرها و روستاها مطرح بود که طبق مصوبه کمیسیون قرار شد سازمان مالیات با در اختیار قرار دادن اطلاعات به شهرداری‌ها و دهیاری‌ها امکان دریافت 40 درصد از مالیات زمین‌ها و املاک در محدوده شهرها و ده‌ها را برای شهرداری‌ها و دهیاری‌ها فراهم کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha