به گزارش سرویس بازار ایسنا، رسپینا اعلام کرد: تفاوت اساسی این استاندارد با نسخههای پیشین آن، تمرکز بیشتر بر مدیریت فرآیندها و تفکر مبتنی بر مدیریت ریسک و نیز تاکید بر اجرایی شدن چرخه طرحریزی، اجرا، بررسی و اقدام در مورد تمامی فرآیندها در کلیه سطوح سازمان است.
این استاندارد با بهکارگیری فرایندهای بهبود مستمر، سازمان را در ارایه خدمات منطبق با نیاز مشتریان و تامین رضایت ایشان از طریق کاربرد موثر سیستم مدیریت کیفیت رهنمون میسازد. ISO 9001 با بیش از 1.1 میلیون گواهینامه صادر شده در کل جهان به عنوان ابزاری جهت افزایش بهرهوری فرآیندها، به سازمانها کمک میکند تا محصولات و خدماتی با کیفیت بسیار مطلوب در سطح جهانی ارایه دهند. همچنین قابلیت انطباق خود را با تغییرات جهانی ارتقا میبخشد تا زمینهای جهت رشد و موفقیت پایدار فراهم سازد.
طبق اعلام رسپینا، با توجه به فلسفه وجودی این شرکت که خلق و حفظ ارزش برتر برای مشتریان از طریق شناسایی، درک و پیش بینی نیاز ایشان است، اخذ این استاندارد میتواند توانایی سازمان را در جهت افزایش رضایتمندی مشتریان فراهم آورد.
ارزیابی شرکت رسپینا، جهت دریافت گواهینامه استاندارد ISO 9001:2015، توسط شرکت IMQ ایتالیا، یکی از معتبرترین شرکتها در حوزه صدور گواهینامههای بینالمللی سیستمهای مدیریت، انجام پذیرفته است.
انتهای پیام
نظرات