• یکشنبه / ۱۱ مهر ۱۳۹۵ / ۱۹:۲۲
  • دسته‌بندی: جامعه، شهری
  • کد خبر: 95071106904
  • خبرنگار : 71368

مرگ دختر جوان در ایستگاه مترو شادمان

مرگ دختر جوان در ایستگاه مترو شادمان

مدیر روابط عمومی شرکت بهره‌برداری مترو جزییات حادثه عصر امروز (یکشنبه) در ایستگاه مترو شادمان را تشریح کرد.

احسان مقدم در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به حادثه عصر امروز در ایستگاه شادمان گفت: عصر امروز حوالی ساعت 18:30 دختر جوانی در ایستگاه شادمان دچار سانحه شد.

وی با بیان اینکه متاسفانه این زن جوان حریم خط زرد مترو را رعایت نکرده و علی‌رغم تمام تذکرات ماموران ایستگاه در لبه ایستگاه ایستاده بود گفت: متاسفانه با ورود قطار به ایستگاه، سر این زن با قطار برخورد کرده و دچار سانحه می‌شوند.

مدیرکل روابط عمومی شرکت بهره‌برداری مترو گفت: در حال حاضر اورژانس در محل حضور دارد و مداوای این زن در حال انجام است. 

به گزارش ایسنا، بر اساس آخرین اخبار دریافتی درباره این حادثه، تلاش نیروهای اورژانس برای مداوای زن جوان متاسفانه بی‌ثمر ماند و دختر جوان بر اثر سهل‌انگاری جان خود را از دست داد.

انتهای پیام  

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۵-۰۷-۱۱ ۲۰:۵۸

واقعا چرا علیرغم توصیه ها و تذکرات و اطلاع رسانی های بسیار بسیار زیاد برای رعایت اصول و مقررات جاری در اماکن عمومی و علی الخصوص مترو ، مردم ما هنوز هم برای جان ، مال و شخصیت خودشون ارزشی قائل نمی‌شوند...؟

avatar
۱۳۹۵-۰۷-۱۱ ۲۱:۱۱

باید بپذیریم ایستگاههای مترو در تهران و کرج از ایمنی کافی برخوردار نیستند. افرادی که در سکو هستند حتی اگر پشت خط زرد باشند هم باز حادثه‌ تهدیدشان میکند چون در ساعات پر ترافیک ایستگاهها مملو از مسافرانی است که در انتظار ورود قطار هستند و بی توجه به نکات ایمنی. باید فکری شود و مانند ایستگاهها بی آر تی صرفا در محل بازشدن درب واگنها درب کشوی تعبیه و بقیه سکو با دیواره شیشه ای محفوظ شود.

avatar
۱۳۹۵-۰۷-۱۱ ۲۳:۱۰

خيلي ناراحت كننده بود... من دقيقا همون ساعت اونجا بودم

avatar
۱۳۹۵-۰۷-۱۱ ۲۳:۵۷

بی فرهنگی خودمان است هنوز نفهمیدم که وقتی قطار وایمیسته اول اجازه دهیم مسافران پیاده شن بعدن خودمان سوار شویم بعد درب قطاربسته میشود با لگد دروبازنکنیم به زوربرویم داخل همیشه یک قدم عقب تراز خط زرد وایستم.

avatar
۱۳۹۵-۰۷-۱۲ ۰۷:۱۹

همه جاي دنيا شيشه محافظ توو مترو هست الا ايران

avatar
۱۳۹۵-۰۷-۱۲ ۰۹:۵۵

آخه چرا مثل بی آر تی یه شیشه دور ایستگاه ها نمیزنن .اینهمه پول کارت از مسافرا میگیرن ، نسبت به این همه جمعیتی که با قطار تردد دارن هیچ مزایایی نزاشتن.......!!!!

avatar
۱۳۹۵-۰۷-۱۲ ۱۵:۱۷

بنده خدا گوشییش افتاده بوده زمین اومده بر دارتش اینجوری شده

avatar
۱۳۹۵-۰۷-۱۲ ۱۶:۱۱

خوب اينم در نظر داشته باشيد كه اگه صد درصد هم اون جلو بوده باز هم پرت نمى شده الا اين كه عقبى ها هولش داده باشن بابا ما جزء متمدن ترين كشورهاى دنيا بوديم ولى حالا چى هول دادن به قيمت از دست دادن جان يك نفر . بيايد مراعات حال همو كنيم چرا كه ممكنه خدايي نكرده اين حادثه براى ما هم بيفته

avatar
۱۳۹۵-۰۷-۱۲ ۱۸:۰۹

من بعد حادثه رسیدم متاسفانه اورزانش خیلی تاخیر داشت هیچ کس هم باسخگوی این وضعیت نیست

avatar
۱۳۹۵-۰۷-۱۲ ۲۱:۳۲

منم تو همون قطار بودم. واقعا دردناک بود. سر هیچی مردن بود.. خدا روحش رو در ارامش قرار بده...

avatar
۱۳۹۵-۰۷-۱۳ ۱۰:۵۲

لطفا تا از چیزی مطمئن نشدید در مورد عزیز سفر کرده دیگران اظهار نظر نفرمائید.همون طور که در مورد شخصیت مردم اظهار نظر میکنید دیگران هم از طرز صحبت کردن شما در مورد شخصیت شما اظهار نظر میکنن به قول همین عزیز سفر کرده زمین گرده وای به روزی که مردم رو قضاوت کنیم...

avatar
۱۳۹۵-۰۷-۱۳ ۱۳:۰۹

از بس که خدمات این بخش از حمل و نقل ضعیفه و مردم در صف طولانی منتظر قطار مترو هستند. مخصوصا در ساعات پایان وقت اداری. خیلی از این اتفاق متاثر شدم.خواهشا مسئولین بررسی کنن.کسی که در پشت این خانم بوده و منجر به هول دادنش به سمت قطار مترو شده باید پاسخگو باشه. خدا به خانواده ش صبر بده

avatar
۱۳۹۵-۰۷-۱۴ ۱۱:۰۹

با گذاشتن حفاظ شیشه ای امنیت تا حدود زیادی برقرار میشه اما این موضوع مستلزم توقف به موقع و درست قطار در جایگاه مورد نظر میباشد که متاسفانه فکر میکنم توقف بسیار بی دقت میباشد.