• دوشنبه / ۱۵ آذر ۱۳۹۵ / ۱۶:۳۸
  • دسته‌بندی: جامعه، شهری
  • کد خبر: 95091508735
  • منبع : شهرداری تهران

معاون شهردار تهران خبر داد

برگزاری آزمون تغییر وضعیت استخدامی کارکنان شهرداری تهران؛ به زودی

برگزاری آزمون تغییر وضعیت استخدامی کارکنان شهرداری تهران؛ به زودی

معاون توسعه منابع انسانی شهرداری تهران از برگزاری آزمون تغییر وضعیت استخدامی کارکنان این سازمان در سال 95 خبر داد و گفت: متقاضیان واجد شرایط از بیستم تا بیست و پنجم آذر فرصت دارند تا به سامانه سازمان سنجش به نشانی www. Sanjeshserv.ir جهت ارسال مدارک و ثبت نام مراجعه کنند.

به گزارش ایسنا، سید جعفر تشکری هاشمی گفت: برگزاری آزمون تغییر وضعیت استخدامی در راستای فراهم کردن زمینه تبدیل وضعیت استخدامی تعداد 5000 نفر از کارکنان قراردادی تحت پوشش شرکت خدمات اداری شهر و مؤسسه هادیان شهر در سال 1395 با اخذ مجوزهای لازم از سوی سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور به کارمند ثابت صورت می گیرد.

وی افزود: ثبات و امنیت شغلی، توانمندسازی کارکنان، ایجاد انگیزه در همکاران، تخصص و بالندگی، تفکر خلاق و نوآوری، افزایش بهره وری، تأمین رضایت شغلی کارکنان و تثبیت و تبدیل موقعیت کاری همکاران از طریق تغییر وضعیت استخدامی از موقت به ثابت قطعی و تطبیق شاغلین با پست های سازمانی، از اهداف اصلی مدیریت شهری در جهت تغییر وضعیت استخدامی پرسنل شهرداری تهران است.

معاون شهردار تهران اظهار داشت: برابر ادوار گذشته و حسب ضرورت و نیاز شهرداری تهران به تخصص و تجارب کارکنان در پست های مصوب و مشاغل حساس در حوزه های مختلف مأموریتی اعم از شهرسازی و معماری، حمل و نقل و ترافیک، فنی و عمرانی، اجتماعی و فرهنگی، مالی و اقتصادی، منابع انسانی، برنامه ریزی و توسعه شهری و خدمات شهری و محیط زیست و با توجه به اخذ مجوزهای لازم از سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور و تأیید شورای اداری شهرداری تهران، برگزاری آزمون در یک فضای رقابتی صورت می گیرد.

تشکری هاشمی تأکید کرد: طی سنوات گذشته نیز به صورت دوره ای هر سه سال یک بار، تغییر وضعیت استخدامی نیروهای شهرداری تهران صورت گرفته که طی آن در سال های 86، 89 و 92 نیز تغییر وضعیت استخدامی کارکنان انجام شده است.

به گفته معاون شهردار تهران، کلیه کارکنان قراردادی تمام وقت شاغل در واحدهای ستاد و صف از جمله ادارات کل، مناطق 22 گانه، واحدهای ستادی و سازمان های غیر مستقل که دارای چارت سازمانی و پست مصوب بلاتصدی با شرایط احراز باشند، می‌توانند در آزمون تغییر وضعیت استخدامی شرکت کنند.

وی اظهار داشت: نیروهای قراردادی سازمان های مستقل، شرکت های تابعه، شرکت های پیمانکاری و نیروهای حق الزحمه‌ای، ساعتی و پروژه ای، مشمول این دستورالعمل نبوده و مجاز به ثبت‌نام و شرکت در آزمون نمی‌باشند.

تشکری هاشمی در ادامه تصریح کرد: آزمون تغییر وضعیت استخدامی در دو نوبت و در یک فضای رقابتی سالم برگزار خواهد شد که طی آن در نوبت اول 3000 نفر و در نوبت دوم 2000 نفر پذیرش می شوند.

براساس گزارش شهرنوشت، منابع و جزییات زمان بندی آزمون در سایت شهرداری تهران قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۵-۰۹-۱۷ ۰۰:۲۲

براتون متاسفم! شهرداری نیروهای پروژه ای و شرکتی داره که 8 سال سابقه کار دارن ولی پارتی ندارن. چرا نباید تو شرایط مساوی امکان شرکت در آزمون فراهم بشه که هرکی حقشه نمره بیاره؟؟؟ هرچند اون بند سایر در نهایت مشخص میکنه ...

avatar
۱۳۹۵-۰۹-۲۴ ۰۱:۲۹

یک سوال ازشهردارمحترم تهران اخیرابخشنامه ای برای ساماندهی نیروهای پیمانکاری جهت تجمیع قراردادباموسسه هادیان شهر 1-چراتفاوتی بین نیروی سیکل دیپلم لیسانس دیده نسده 2- چرا عنوان شده غالب قرارداد این نیروها کارگری بوده و حتی نیروهای تحصبلکرده حق حضور در بخشهای اداری و کارسناسی ندارند؟؟؟؟؟؟!!!!! 3-مساله تفکیک مشاغل کارمندی وکارگری در دو شرکت هادیان شهر و خدمات اداری شهر در این طرح دیده نشده اند،چرا؟؟؟؟؟؟؟!!! 4-برقراری سریع مزایای رفاهی ازقبیل بن و بیمه تکمیلی و تورمسافرتی مطالبه جدی است ولیکن رونوشتی ب اداره کل رفاه ارسال نشده است.......