• دوشنبه / ۶ دی ۱۳۹۵ / ۱۰:۳۷
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 95100603169
  • خبرنگار : 71431

بارش باران و مه‌گرفتگی در نیمی از استان‌های کشور

بارش باران و مه‌گرفتگی در نیمی از استان‌های کشور

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور را تشریح کرد و از وقوع مه گرفتگی در جاده‌های 10 استان کشور خبر داد.

سرهنگ نادر رحمانی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره وضعیت جوی جاده‌های کشور گفت: برابر گزارش‌های دریافتی از مراکز کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا در استان‌ها سراسر کشور در حال حاضر در اکثر محورهای استان‌های اصفهان، قم، لرستان، گیلان، چهارمحال بختیاری، خوزستان و مرکزی بارش باران گزارش شده است و ارتفاعات محور هراز در استان مازندران و محورهای آبدانان و ایوان در استان ایلام نیز بارانی است.

وی با اشاره به بروز پدیده مه‌گرفتگی در برخی از جاده‌ها ادامه داد:‌ همچنین گزارش‌های دریافتی حاکی از این است که در اکثر محورهای استان‌های آذربایجان شرقی، محورهای ارومیه - مهاباد، ارومیه - تبریز و ارومیه - نقده در استان آذربایجان غربی، محور اسالم به خلخال در استان اردبیل، محور زنجان - طارم در استان زنجان، محورهای تاکستان - همدان و بوئین زهرا - ساوه در استان قزوین، محور سلفچگان - ساوه در استان قم،  محدوده دزبن در محور کندوان استان مازندران، آزادراه ساوه - تهران در استان مرکزی، محور لاهیجان - لنگرود در استان گیلان و محدوده امامزاده هاشم در محور هراز در شرق استان تهران مه‌گرفتگی شدید وجود دارد.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا اضافه کرد:‌ از این رو لازم است تمامی رانندگانی که قصد تردد از این مسیرها را دارند حتما از مه شکن استفاده کنند.

رحمانی با بیان اینکه در دیگر محورها مشکل جوی خاصی وجود ندارد، ادامه داد: اما با توجه به سرمای هوا توصیه همیشگی پلیس به رانندگان این است که حتما خودروی خود را به تجهیزات زمستانی مجهز کنند. 

وی درباره وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور نیز گفت: گزارش‌های دریافتی حاکی از این است که آزادراه تبریز به زنجان به علت یخ‌زدگی سطح محور از صبح امروز  تا اطلاع ثانوی مسدود است و تلاش عوامل راهداری و لیسراه برای بازگشایی این مسیر ادامه دارد. محورکرج چالوس نیز که روز گذشته مسدود شده بود، صبح امروز بازگشایی شده و در حال حاضر تردد بدون هیچ مشکلی در آن در جریان است. 

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا اضافه کرد:‌ همچنین ترافیک صبحگاهی در باند جنوبی آزادراه کرج قزوین در محدوده میدان استاندارد تا پل فردیس و باند جنوبی آزادراه تهران کرج در محدوده پل فردیس تا شهرک خاتم گزارش شده و در دیگر محورها مشکل ترافیکی خاصی وجود ندارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha